Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zestaw świateł mijania HID H1

VII HID

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

#1 SimRacer

SimRacer
  • Klubowicz
  • 367 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:211KM 244Nm [reflash]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:33, 06.03.2016

Pozwolę sobie założyć nowy temacik, bo cisza od roku przynajmniej.

Prawdopodobnie będę decydował się na założenie  zestawu HID H1 do swojego Acco, bo to jednak najprostszy sposób na poprawienie OEM świeczek ;)

Przewertowałem co się da na forum. Wiem, że w przypadku VII gena i soczewek jest to dość bezpieczne w kwestii rozpraszania światła i oślepiania innych.

Obecnie ceny takich zestawów kształtują się w granicach 100zł.

I teraz dwa pytania:

- jakie zestawy polecacie (do tych co je mają :) ?

- czy macie problem przy przeglądzie ?


Użytkownik SimRacer edytował ten post 15:12, 28.03.2016

  • 0

Zmiany.. zmiany..


#2 Nukh

Nukh
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa/Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type R GT
  • KM:310
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:FK2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:58, 07.03.2016

Co do pytania numer jeden to nie wiem, bo osobiście nigdy się w HIDy nie bawiłem.

 

Co do pytania numer dwa to pewnie zależy u kogo/gdzie robisz przegląd. :) Kilku znajomych (na forum też czytałem o podobnych akcjach) z tej okazji zamienia HIDy na H1. Pytanie, czy chce Ci się w to bawić. Nie zamierzasz przełożyć odbłyśników i przesłon z lampy xenonowej?


  • 0

#3 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H23
  • Wersja:ES
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:09, 07.03.2016

Jak juz zakadać HID to tylko z przetwornicami AC! Dają lepsze światło i oszczędzają palnik.

Minusem jest to, że występują tylko w większych obudowach.

Zwykłych DC albo mini przetrownice nie polecam - to po prostu badziewie (przerabiałem już ten temat).

 

Przeglądy przechodzą jak się ma szczęście albo znajomości.

Warto wozić zwykłe żarówki jakby się kiedyś psiarnia przyczepiła.


Użytkownik h1tman edytował ten post 12:13, 07.03.2016

  • 0

vtecyo.jpg


#4 krychu34692

krychu34692
  • Klubowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Dla mnie Palce lizać ;D
  • KM:2??
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 07.03.2016

A to zmieniłeś już kiedyś przy nich jak cie przyczaili? Też mam hid ale zmieniam odblysnik i przeslone i wkładam normalne zarnik d2s.
  • 0

#5 SimRacer

SimRacer
  • Klubowicz
  • 367 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:211KM 244Nm [reflash]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:59, 07.03.2016

Dzienks za  porady. Polukam w takim razie za przetwornicami AC, choć wszędzie twierdzą, że wszystko to i tak jeden chinol. Z wymianą odbłyśnika i przesłony póki co nie będę rozkminiał. Na razie mam problem z kloszem, bo dostałem kiedyś kamieniem i jest na nim 1cm pęknięcie. Ktoś się orientuje czy jest to do naprawy, bo kupno nowego mija się z celem ? 


  • 0

Zmiany.. zmiany..


#6 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H23
  • Wersja:ES
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:02, 07.03.2016

Nie wymieniałem jeszcze.  Zazwyczaj psiarnia się nie czepia.

Wiadomo wszystkie przetwornice z alledrogo są chińskie ale jedne są lepsze inne gorsze :P

Zwykłe DC świecą na niebiesko i to nie jednorodnie obojętnie jaki żarnik się włoży. AC natomiast świecą jednorodnym światłem i  w barwie przewidzianej przez producenta palnika :)


Użytkownik h1tman edytował ten post 23:04, 07.03.2016

  • 0

vtecyo.jpg


#7 SimRacer

SimRacer
  • Klubowicz
  • 367 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:211KM 244Nm [reflash]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:42, 07.03.2016

To już konkret info. Widzę, że są AC slim na allegro, przynajmniej z opisu. Właśnie to jest pewien problem, żeby coś rzetelnego ustrzelić w tych Chinach. Ja zastanawiałem się nad tym http://allegro.pl/xe...5484943781.html

Mam blisko, cena jak za chińczyka przystało i wersja slim wydaje się być świeżą produkcją, więc ja rozumiem, że pozbawioną wad poprzednich. Nie wiem tylko co to za przetwornica.

h1tman, a miałbyś kogoś, coś polecić ?


  • 0

Zmiany.. zmiany..


#8 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1210 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 01:07, 08.03.2016

A odblysnik i przeslona to musi byc z ori euro lampy? no i pewnie zaplonnik i przetwornica tez musi byc ori? To pewnie koszt duzy

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#9 krychu34692

krychu34692
  • Klubowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Dla mnie Palce lizać ;D
  • KM:2??
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:08, 08.03.2016

Przy xenonie obojętne czy masz eu czy orginal z odblysnikiem. Różnica jest w przeslonie. Ja będę chyba królikiem doswiadczalnym bo próbuje ptzerobic przesłony zobaczę jaki będzie efekt tego i czy to ma wogule sens. "przerabianie przrslon"
  • 0

#10 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H23
  • Wersja:ES
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:20, 08.03.2016

Te slimy do padaka... i w 90 % nie są AC.

Tu można sobie porównać światło AC vs DC (np. min 3:15):

 

Ja miałem np. takie slimy: http://allegro.pl/pr...5456366714.html

Niestety totalna padaka. Wykonanie w środku aby tylko odpaliła i 10 min podziałała. Gorzej się jeździło niż na zwykłych żarówkach z biedronki.

Niestety według mojej wiedzy przetwornice AC występują tylko w dużych obudowach jak pisałem wcześniej np:

http://allegro.pl/pr...5556163973.html

 

Nie wiem czy "nowe" slimy niby AC są naprawde AC. Wydaje mi się, że nie bo elektroniki potrzebnej do zbudowania przetwornicy AC nie da się zmieścić w tak małej obudowie.

 


  • 0

vtecyo.jpg


#11 krychu34692

krychu34692
  • Klubowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Dla mnie Palce lizać ;D
  • KM:2??
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 08.03.2016

Ja mam zestaw z Einpartsa http://einparts.de/p...n-cyfrowy-plus/ Teraz dokupiłem żarniki d2s i adaptery pod przetwornice z HID-ów żeby sklecić zestaw czy wyjdzie to się okaże w praktyce bo teoria mówi że ma działać. Co do zestawu to ładnie świeci białym światłem żarniki mam 4300k i nie świecą na niebiesko jak się rozgrzeją... 


  • 0

#12 skubiszek

skubiszek
  • Klubowicz
  • 2273 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:14, 08.03.2016

ja mam przetwornice od 4 lat AC 55W 4.2 ampera - do tego założone obecnie żarniki m-tech 35W h1 4300, mam dołożone spryskiwacze i na przeglądzie ok. światło nikogo nie razi, jest mocne, porównywałem z audi a4 b8 i mocą  nie odbiega tzn jasnością na drodze. Jedyne co będę chciał zrobić to przesłonę zmodyfikować żeby odciąć _/ _/ aby było jak w serii z xenonem prawie na równi. Wchodzi jeszcze w grę wymiana soczewek na hella np - na forum Audi a4 kolega przerabia reflektory tzn soczewki nawet na bixenon. 


Użytkownik skubiszek edytował ten post 09:15, 08.03.2016

  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#13 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H23
  • Wersja:ES
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:35, 08.03.2016

Rozbierałem te większe przetwornice i poziom elektroniki i układy wyglądały jakby faktycznie były to przetrownice AC. No i dochodzi jeszcze jakość świecenia w porównaniu do tych SLIM DC.

Ale faktycznie nie robiłem pomiarów oscyloskopem. Jak znajdę chwilę to sprawdzę jaki przebieg dają na wyjściu.

 

Ale światło dają nieporównywalnie lepsze co wydać na filmie.


  • 0

vtecyo.jpg


#14 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H23
  • Wersja:ES
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:49, 08.03.2016

Wiadomo, że dopiero po zapłonie :)

Swoją droga zrobienie przetworynicy AC z DC nie jest trudne. Wystarczy zastosować sterowany mostek H.

Sam kiedyś myślałem żeby zrobić własne przetwornice AC bo udało mi się dostać próbki dedykowanych do HID układów z Texas Instuments.

Niestety pojawiły się inne tematy i projekt upadł ale układy wciąż są więc może do tego wrócę :)


  • 0

vtecyo.jpg


#15 SimRacer

SimRacer
  • Klubowicz
  • 367 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:211KM 244Nm [reflash]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 08.03.2016

Ta chińska loteria zaczyna mnie martwić. No ale nic to, skoro tak prawisz h1tman postaram się pójść w kierunku większych przetwornic AC , jeżeli faktycznie stabilniej działają i nie padają po godzinie.

A Wy się bawcie, dla potomnych :ok


  • 0

Zmiany.. zmiany..






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, HID

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq