XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Brak wspomagania, diagnoza DTC 1241 PA51
#16
Napisano 15:13, 05.08.2019
#17
Napisano 07:23, 09.09.2019
Witam ponownieUdało mi się rozwiązać problem. jak już pisałem : kod błędu 32-09Mechanik powiedział że trzeba wymienić maglownicę ale mu nie uwierzyłem !Po przeczytaniu postow na tym forum, i paru innych:Czegolnie ten filmik był przydatny:Doszedłem do wniosku ze zaryzykuje i zamówię używany moduł EPS na ebay. (używany - 160 euro, 30 dni gwarancji, i możliwość darmowego zwrotu)Nie znalazłem podobnego do mojego (39980 TL1 G04) z ale podobny 39980-TL3-G05Koncowa czesc nazwy (G05 to tyle co generacja - jest nieważna G01 to dla hondy z 2008 G03 z 2010 itp)Srodek (TL1 - silnik 2.0 benzyna TL3 - 2.4 benzyna itp)Na tej stronie można znaleźć wszystkie części do hondy po numerach seryjnych:Zainstalowałem wiec moduł EPS z modelu Accord 2.4 2012 do mojego (2.0 2011), odpaliłem silnik i Hurra zadziałałoSama wymiana modułu była dosyc trudna przez to ze ciezko sie do niego bylo dostac - mało miejscaJestem dumny z siebie ze zaoszczedzilem kupe kasy, wiedzialem lepiej od mechanika, i zrobilem samemu (chociaz jestem zwyklym informatykiem, na samochodach się nie znam)
Cześć,
U mnie Accord VIII 2.4 polift 2012 TypeS i numer modułu to 39980-TL0-P4,
gość w ASO podał dokładnie ten sam numer tylko końcówka P41, spierałem się z nim, że TL0 i TL4 wszystkie co są na necie są z diesli.
Więc nie wiem czy teraz ryzykować i brać z diesla czy co robić...
Czy po wymianie modułu robiłeś adaptację lub zawoziłeś samochód do ASO na zrobienie adaptacji? czy wystarczyło, że podmieniłeś i wszystko zaczęło działać?
Z góry wielkie dzięki !
Pozdro
#18
Napisano 16:05, 02.01.2024
Witam ponownieUdało mi się rozwiązać problem. jak już pisałem : kod błędu 32-09Mechanik powiedział że trzeba wymienić maglownicę ale mu nie uwierzyłem !Po przeczytaniu postow na tym forum, i paru innych:Czegolnie ten filmik był przydatny:Doszedłem do wniosku ze zaryzykuje i zamówię używany moduł EPS na ebay. (używany - 160 euro, 30 dni gwarancji, i możliwość darmowego zwrotu)Nie znalazłem podobnego do mojego (39980 TL1 G04) z ale podobny 39980-TL3-G05Koncowa czesc nazwy (G05 to tyle co generacja - jest nieważna G01 to dla hondy z 2008 G03 z 2010 itp)Srodek (TL1 - silnik 2.0 benzyna TL3 - 2.4 benzyna itp)Na tej stronie można znaleźć wszystkie części do hondy po numerach seryjnych:Zainstalowałem wiec moduł EPS z modelu Accord 2.4 2012 do mojego (2.0 2011), odpaliłem silnik i Hurra zadziałałoSama wymiana modułu była dosyc trudna przez to ze ciezko sie do niego bylo dostac - mało miejscaJestem dumny z siebie ze zaoszczedzilem kupe kasy, wiedzialem lepiej od mechanika, i zrobilem samemu (chociaz jestem zwyklym informatykiem, na samochodach się nie znam)
Witam
Dobrze że nie skorzystałeś z ich usług, np mnie kiedyś naciągali na 1500zł w renault. Niby naprawiali sterownik silnika, ale nawet chyba go nie wyjęli bo nie było śladu kurz ten sam.
Mam podobny problem obecnie ale błąd
Dolny FET zablokowany EPS Trwały kod DTC 33-01 w pozycji WŁ.
złączki do których dotarłem ładne bez wody rdzy itp.
Błąd da się wykasować ale raz po odpaleniu znów się pojawia.
Z tego co wyczytałem z HDS to wynika i dziwne dla ma mnie to
Dane zatrzymane podczas kiedy powstał błąd.
"PRZ.E...K..A...Ź...N...I.K... .Z..A...S...I.L..A...N...I.A... . .................................................................................................................................................................. . .W. YŁ
PRZ.E...K..A...Ź...N..... .B...E...Z..P...I.E...C...Z..E...Ń...S...T..W.....A.. .. ................................................................................................................................................... . .W. YŁNAP.I.Ę...C...I.E... .I.G...1... . .................................................................................................................................................................................. . .1..1...,.50 VAKU.M...U...L...A...T..O...R... . ................................................................................................................................................................................... . .8...,.25 VNAP.I.Ę...C...I.E... .P...O...M...P...Y... .P...O...D...A...J..Ą...C...E...J.. . .................................................................................................................................................. . .8...,.25 VNie mam schematu ale wydaje mi się że wszystkie napięcia powinny być takie same. W normalnym stanie IG1 jest 11,9 a dwa pozostałem około 10,5V "Pobrałem sobie manual gdzie z linku ( 08-10 Honda Accord SM-1) na forum , ale tam jest wspomaganie hydrauliczneCzekam na zmianę stanu na klubowicz.Mam kilka pytań może ktoś wie:1. Gdzie ten sterownik jest bo nie mogę go namierzyć? - Filmik był pomocny biorę sie za niego2. Co to za napięcia są w tym module EPS?3. Co to za czujnik ten FET i gdzie go mogę znaleźć.4. Czy były wersje z hydraulicznym wspomaganiem w accorrd VIII
Pobrałem sobie manual gdzie z linku ( 08-10 Honda Accord SM-1) na forum , ale tam jest wspomaganie hydrauliczne
Użytkownik Bezwyrazu edytował ten post 16:13, 02.01.2024
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Brak wspomagania, DTC 1241 PA51, EPS
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych