Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Brak wspomagania, diagnoza DTC 1241 PA51

VIII Brak wspomagania DTC 1241 PA51 EPS

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:13, 05.08.2019

Mam nadzieję, że się nie przyda ale dzięki za informację...
  • 0

#17 Czorny90

Czorny90
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:23, 09.09.2019

 

Witam ponownie
 
Udało mi się rozwiązać problem. :cwaniak: jak już pisałem : kod błędu 32-09
 
Mechanik powiedział że trzeba wymienić maglownicę  ale mu nie uwierzyłem ! :)
 
Po przeczytaniu postow na tym forum, i paru innych:
Czegolnie ten filmik był przydatny:
 
Doszedłem do wniosku ze zaryzykuje i zamówię używany moduł EPS na ebay.  (używany - 160 euro, 30 dni gwarancji, i możliwość darmowego zwrotu)
Nie znalazłem podobnego do mojego (39980 TL1 G04) z ale podobny 39980-TL3-G05   
Koncowa czesc nazwy (G05 to tyle co generacja  - jest nieważna G01 to dla hondy z 2008 G03 z 2010 itp)
Srodek (TL1 - silnik 2.0 benzyna  TL3 - 2.4 benzyna itp) 
 
Na tej stronie można znaleźć wszystkie części do hondy po numerach seryjnych:
 
 
Zainstalowałem wiec moduł EPS z modelu Accord 2.4 2012 do mojego (2.0 2011),  odpaliłem silnik i Hurra zadziałało !!
 
 
Sama wymiana modułu była dosyc trudna przez to ze ciezko sie do niego bylo dostac - mało miejsca
Jestem dumny z siebie ze zaoszczedzilem kupe kasy, wiedzialem lepiej od mechanika, i zrobilem samemu (chociaz jestem zwyklym informatykiem, na samochodach się nie znam)

 

 

Cześć,
U mnie Accord VIII 2.4 polift 2012 TypeS i numer modułu to 39980-TL0-P4,
gość w ASO podał dokładnie ten sam numer tylko końcówka P41, spierałem się z nim, że TL0 i TL4 wszystkie co są na necie są z diesli.
Więc nie wiem czy teraz ryzykować i brać z diesla czy co robić...
Czy po wymianie modułu robiłeś adaptację lub zawoziłeś samochód do ASO na zrobienie adaptacji? czy wystarczyło, że podmieniłeś i wszystko zaczęło działać?

 

Z góry wielkie dzięki !
Pozdro


  • 0

#18 Bezwyrazu

Bezwyrazu
  • Klubowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Koluszki
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:05, 02.01.2024

 

Witam ponownie
 
Udało mi się rozwiązać problem. :cwaniak: jak już pisałem : kod błędu 32-09
 
Mechanik powiedział że trzeba wymienić maglownicę  ale mu nie uwierzyłem ! :)
 
Po przeczytaniu postow na tym forum, i paru innych:
Czegolnie ten filmik był przydatny:
 
Doszedłem do wniosku ze zaryzykuje i zamówię używany moduł EPS na ebay.  (używany - 160 euro, 30 dni gwarancji, i możliwość darmowego zwrotu)
Nie znalazłem podobnego do mojego (39980 TL1 G04) z ale podobny 39980-TL3-G05   
Koncowa czesc nazwy (G05 to tyle co generacja  - jest nieważna G01 to dla hondy z 2008 G03 z 2010 itp)
Srodek (TL1 - silnik 2.0 benzyna  TL3 - 2.4 benzyna itp) 
 
Na tej stronie można znaleźć wszystkie części do hondy po numerach seryjnych:
 
 
Zainstalowałem wiec moduł EPS z modelu Accord 2.4 2012 do mojego (2.0 2011),  odpaliłem silnik i Hurra zadziałało !!
 
 
Sama wymiana modułu była dosyc trudna przez to ze ciezko sie do niego bylo dostac - mało miejsca
Jestem dumny z siebie ze zaoszczedzilem kupe kasy, wiedzialem lepiej od mechanika, i zrobilem samemu (chociaz jestem zwyklym informatykiem, na samochodach się nie znam)

 

 

Witam 

Dobrze że nie skorzystałeś z ich usług, np mnie kiedyś naciągali na 1500zł w renault. Niby naprawiali sterownik silnika, ale nawet chyba go nie wyjęli bo nie było śladu kurz ten sam. 

 

Mam podobny problem obecnie ale błąd

Dolny FET zablokowany EPS Trwały kod DTC 33-01 w pozycji WŁ.

 złączki do których dotarłem ładne bez wody rdzy itp. 

Błąd da się wykasować ale raz po odpaleniu znów się pojawia. 

Z tego co wyczytałem z HDS to wynika i dziwne dla ma mnie to 

Dane zatrzymane podczas kiedy powstał błąd. 

"PRZ.E...K..A...Ź...N...I.K... .Z..A...S...I.L..A...N...I.A... . .................................................................................................................................................................. . .W. YŁ

PRZ.E...K..A...Ź...N..... .B...E...Z..P...I.E...C...Z..E...Ń...S...T..W.....A.. .. ................................................................................................................................................... . .W. YŁ
NAP.I.Ę...C...I.E... .I.G...1... . .................................................................................................................................................................................. . .1..1...,.50 V
AKU.M...U...L...A...T..O...R... . ................................................................................................................................................................................... . .8...,.25 V
NAP.I.Ę...C...I.E... .P...O...M...P...Y... .P...O...D...A...J..Ą...C...E...J.. . .................................................................................................................................................. . .8...,.25 V
Nie mam schematu ale wydaje mi się że wszystkie napięcia powinny być takie same. W normalnym stanie IG1 jest 11,9 a dwa pozostałem około 10,5V " 
 
 
Pobrałem sobie manual  gdzie z linku ( 08-10 Honda Accord SM-1) na forum , ale tam jest wspomaganie hydrauliczne 
Czekam na zmianę stanu na klubowicz. 
 
Mam kilka pytań może ktoś wie:
 
1. Gdzie ten sterownik jest bo nie mogę go namierzyć? - Filmik był pomocny biorę sie za niego :)  
2. Co to za napięcia są w tym module EPS?
3. Co to za czujnik ten FET i gdzie go mogę znaleźć. 
4. Czy były wersje z hydraulicznym wspomaganiem w accorrd VIII
 
 
 
 
 

 

 

 

Pobrałem sobie manual  gdzie z linku ( 08-10 Honda Accord SM-1) na forum , ale tam jest wspomaganie hydrauliczne 


Użytkownik Bezwyrazu edytował ten post 16:13, 02.01.2024

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Brak wspomagania, DTC 1241 PA51, EPS

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq