Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

P0325 czujnik spalania stukowego ?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#31 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:13, 31.10.2020

Witam mam problem z honda mianowicie wywala mi błąd p1298 i p0325 auto na benzynie pracuje normalnie. Po przełaczeniu na gaz auto zaczyna szarpać zachowuje się tak jak podczas wypadania zapłonu. Wymienione świece, podmienione cewki, na próbę podmieniony reduktor oraz listwa bez efektów auto nie ma mocy na gazie
  • 0

#32 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:46, 31.10.2020

Luz zaworowy
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#33 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 01.11.2020

Luz zaworowy zrobiony wedlug wytycznych łańcuch wymieniony wszystko według schematu
  • 0

#34 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:00, 02.11.2020

Zamierzone kompresja
1 9
2 9
3 9
4 10
  • 0

#35 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:53, 02.11.2020

Napewno zawory dobrze ustawionr? Cos mala ta kompresja
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#36 gibonik91

gibonik91
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:15, 22.11.2020

Witam, podczas zakładania gazu i ustawiania map wyskoczyl bląd P0325 , po skasowaniu dalej zaczął się pojawiać. Wczesniej na benzynie ten błąd sie nie pojawiał. Po skasowaniu błędu i jeździe czy to na Pb czy Lpg pojawia się chęci engine. Nie odczuwam żadnych różnic w mocyjak na obecną chwilę. Wystarczy wymienic na nowy oryginalny czy szukać głębiej przyczyn ?
  • 0

#37 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 14:47, 23.11.2020

Ile jeździłeś na PB po przełączeniu z gazu?


  • 0

#38 gibonik91

gibonik91
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:51, 24.11.2020

Przejechałem na beznzynie z 30 km , skasowalem błąd, dalej jechałem na benzynie i po niecalym kilometrze znów blad sie pojawił.
  • 0

#39 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:10, 28.04.2021

Witam.
Walcze ze spalaniem stukowym. Mam accorda 7gen 2.0 beznyna od 7miu lat, zero problemów.
Tydzień temu wyskoczył mi P0325 błąd na trasie.
Kupiłem oryginalny knock sensro do hondy, nie pomogło. Wyregulowanie zaworów też nie pomogło.
Czekam na nowe świece, mam nadziej, że to. Wczoraj wykręciłem z cylinda 1 i 2 i są dość zmęczone.

Jedno moje spostrzeżenie: po kasowaniu albo odłączeniu akumulatora błąd wyskakuje tylko na ciepłym silniku kiedy obroty spadną do około 1000 obrotów.
Jak odpalam samochod rano, ( ako odłączone na noc) to wszystno dziala swietnie donponownego nagrzania silnika i spadku obrotów do 1000 na jałowym.
Co mogłbym jeszcze sprawdzić jak wymiana swiec nie pomoże?

Pełem opis błedu: P0325 knock sensor circuit ( bank 1 or single sensor)

Użytkownik JANKES3 edytował ten post 07:13, 28.04.2021

  • 0

#40 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 08:07, 28.04.2021

sensor dokręcony z odpowiednim momentem?


  • 0

#41 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:50, 28.04.2021

sensor dokręcony z odpowiednim momentem?


Tak. Próbowałem dokręcic tez ze slabszą siłą, bez efektu
  • 0

#42 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:57, 28.04.2021

Czasem w przypadku zamienników co prawda te kilka Nm więcej było potrzebne.

Klucz kalibrowany miałeś?


  • 0

#43 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:31, 28.04.2021

Czasem w przypadku zamienników co prawda te kilka Nm więcej było potrzebne.
Klucz kalibrowany miałeś?

Poczatkowo miałem zamiennik. Dokladnie taka sama sytuacja.
Potem zamowilem oryginał, bez róznicy.
Nie kalibrowałem klucza, nie mam do tego dostępu.
Dziwi mnie fakt, ze bląd nie wyskakuje odrazu. A dopiero jak silnik nagrzany i obroty spadną.
  • 0

#44 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:40, 28.04.2021

  • Wymień świece i sprawdź kompresję silnika rozgrzanego. 

 

  • Oczywiście cewki, teraz jak widzę jest bank 1, zmień cewkę pierwszą np z czwartą, jak będzie znów błąd tylko bank nr 4 to ewidentnie cewka. 

 

  • Do tego obowiązkowo wysunięcie napinacza, jak łańcuch będzie już miał dość będzie tak samo sypał P0325

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#45 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:55, 28.04.2021

  • Wymień świece i sprawdź kompresję silnika rozgrzanego. 
 
  • Oczywiście cewki, teraz jak widzę jest bank 1, zmień cewkę pierwszą np z czwartą, jak będzie znów błąd tylko bank nr 4 to ewidentnie cewka. 
 
  • Do tego obowiązkowo wysunięcie napinacza, jak łańcuch będzie już miał dość będzie tak samo sypał P0325
Dzieki
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq