XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 17:13, 31.10.2020
#32
Napisano 22:46, 31.10.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#33
Napisano 18:20, 01.11.2020
#34
Napisano 08:00, 02.11.2020
1 9
2 9
3 9
4 10
#35
Napisano 11:53, 02.11.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#36
Napisano 23:15, 22.11.2020
#37
Napisano 14:47, 23.11.2020
Ile jeździłeś na PB po przełączeniu z gazu?
#38
Napisano 23:51, 24.11.2020
#39
Napisano 07:10, 28.04.2021
Walcze ze spalaniem stukowym. Mam accorda 7gen 2.0 beznyna od 7miu lat, zero problemów.
Tydzień temu wyskoczył mi P0325 błąd na trasie.
Kupiłem oryginalny knock sensro do hondy, nie pomogło. Wyregulowanie zaworów też nie pomogło.
Czekam na nowe świece, mam nadziej, że to. Wczoraj wykręciłem z cylinda 1 i 2 i są dość zmęczone.
Jedno moje spostrzeżenie: po kasowaniu albo odłączeniu akumulatora błąd wyskakuje tylko na ciepłym silniku kiedy obroty spadną do około 1000 obrotów.
Jak odpalam samochod rano, ( ako odłączone na noc) to wszystno dziala swietnie donponownego nagrzania silnika i spadku obrotów do 1000 na jałowym.
Co mogłbym jeszcze sprawdzić jak wymiana swiec nie pomoże?
Pełem opis błedu: P0325 knock sensor circuit ( bank 1 or single sensor)
Użytkownik JANKES3 edytował ten post 07:13, 28.04.2021
#40
Napisano 08:07, 28.04.2021
sensor dokręcony z odpowiednim momentem?
#41
Napisano 13:50, 28.04.2021
sensor dokręcony z odpowiednim momentem?
Tak. Próbowałem dokręcic tez ze slabszą siłą, bez efektu
#42
Napisano 13:57, 28.04.2021
Czasem w przypadku zamienników co prawda te kilka Nm więcej było potrzebne.
Klucz kalibrowany miałeś?
#43
Napisano 14:31, 28.04.2021
Poczatkowo miałem zamiennik. Dokladnie taka sama sytuacja.Czasem w przypadku zamienników co prawda te kilka Nm więcej było potrzebne.
Klucz kalibrowany miałeś?
Potem zamowilem oryginał, bez róznicy.
Nie kalibrowałem klucza, nie mam do tego dostępu.
Dziwi mnie fakt, ze bląd nie wyskakuje odrazu. A dopiero jak silnik nagrzany i obroty spadną.
#44
Napisano 14:40, 28.04.2021
- Wymień świece i sprawdź kompresję silnika rozgrzanego.
- Oczywiście cewki, teraz jak widzę jest bank 1, zmień cewkę pierwszą np z czwartą, jak będzie znów błąd tylko bank nr 4 to ewidentnie cewka.
- Do tego obowiązkowo wysunięcie napinacza, jak łańcuch będzie już miał dość będzie tak samo sypał P0325
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#45
Napisano 15:55, 28.04.2021
Dzieki
- Wymień świece i sprawdź kompresję silnika rozgrzanego.
- Oczywiście cewki, teraz jak widzę jest bank 1, zmień cewkę pierwszą np z czwartą, jak będzie znów błąd tylko bank nr 4 to ewidentnie cewka.
- Do tego obowiązkowo wysunięcie napinacza, jak łańcuch będzie już miał dość będzie tak samo sypał P0325
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych