XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana klocków i tarcz tył - problem
#31
Napisano 22:32, 25.11.2008
Niemniej klocek powinien się stykać z tarczą na całej powierzchni.
Wszystko było by OK gdyby tarcze było w takim stanie jak na zdjęciu (i tak było przez rok).
Niestety w ostatnim czasie niepracujący obszar na brzegu posunął się znacznie w kierunku środka. Możliwe, że wskutek zużycia okładziny klocek już nie dociska albo coś się zapiekło.
Tak, że zaciski do rozbiórki i czyszczenia a klocki i tak już są na granicy limitu.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#32
Napisano 22:38, 25.11.2008
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#33
Napisano 22:48, 25.11.2008
#34
Napisano 06:57, 26.11.2008
Pytalem o to w zwiazku z tematem obnizenia samochodu. Tzn jezli dotkne cos w zawieszeniu i tam cos sie potem zepsuje, to gwarancja na zawieszenie znika, ale reszta samochodu dalej jest na gwarancji.
A tak w ogole, to "fabryczne" obnizenie 30-40mm(zestaw "zawieszenie sportowe") do VII gen kosztuje u nich okolo 2700 (amortyzatory, sprezyny, robocizna), tylko z dostepnoscia slabo podobno.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#35
Napisano 08:13, 26.11.2008
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#36
Napisano 08:19, 26.11.2008
W ogole to sie zastanawiam, czy oni sami tez zamiennikow nie moga wstawic. Wydawalo mi sie, jak u nich bylem, ze ktorys z tych doradcow serwisowych pytal sie przez telefon jakich czesci uzyc, oryginalow czy zamiennikow. Nic, okaze sie przy jakies robocie.
#38
Napisano 19:58, 05.12.2008
Korozja zjadająca brzeg tarczy wzięła się zapewne z tego, że auto, zanim je kupiłem, stało pół roku nie jeżdżone. Ponieważ porobiły się wżery to normalne ścieranie się tarczy nie oczyszcza tej rdzy i tarcza koroduje dalej.
Niestety, po zdjęciu tarcz okazało się, że to samo zjawisko od wewnętrznej (niewidocznej) strony było dużo dalej posunięte. Jedynie ok. połowa szerokości roboczej tarczy miała kontakt z klockiem
Jedyne wyjście to przetoczenie. Tarcze miały 10mm (a więc praktycznie chyba nie zużyte), po przetoczeniu zdjęliśmy 0,5mm. Od zewnętrznej krawędzi nic to nie pomogło, nadal jest centymetrowa strefa rdzy na brzegu która będzie nadal korodować - tak głęboko weszła rdza ! Od wewnętrznej strony tarcz się trochę polepszyło dzięki przetoczeniu - strefa bez rdzy znacznie się poszerzyła chodź od zewnętrznej krawędzi nadal jest szeroki pas rdzy.
Skutek pewnie będzie taki, że przy następnej zmianie klocków tarcze będą do wymiany, ale nie z powodu zużycia lecz korozji. Na dobrą sprawę już teraz gdyby chcieć się pozbyć korozji należało by zdjąć tak grubą warstwę, że tarcze miały by graniczną grubość
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#39
Napisano 20:57, 05.12.2008
a co do czesci gdzie pracuje klocek to tez jest ona taka przyczarniała,u mnie też,to chyba tak maja te sprzety.
#40
Napisano 15:49, 18.09.2009
zabieram sie na dniach za wymiane tylnych tarcz i klockow:
a) sciagniecie zacisku spoko
b) wcisniecie tloczka spoko mam klucz
c) a jak wyglada odkrecanie jarzma? jak ma sie do tego budowa hamulca- tarczo beben?? czy pozniej jest niezbedna regulacja recznego?
bede wdzieczny za wskazowki
#41
Napisano 19:23, 18.09.2009
c) a jak wyglada odkrecanie jarzma? jak ma sie do tego budowa hamulca- tarczo beben?? czy pozniej jest niezbedna regulacja recznego?
Ręczny jest w zacisku, jarzmo odkręcasz tak samo jak przednie.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#42 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:45, 19.09.2009
#43
Napisano 19:30, 06.10.2009
www.mkmlawyers.pl
#45
Napisano 13:09, 09.10.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.