Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Drążki zbieżności (?) + śruby regulacyjne tył

VI drążki zbieżności śruby regulacyjne

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:23, 24.02.2016

Hej,

 

Jestem po pierwszym ustawianiu geometrii w moim Acco od 4 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°). Pan ustawiający powiedział, że z tyłu mam do wymiany "drążki zbieżności" + śruby regulacyjne po obu stronach. Nic dziwnego, przejeździł ten zestaw już 15 lat. Pytanie do Was - jakiej firmy polecacie wciągać śruby i drążki? Podkreślam, że chodzi o tylną oś.


  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:17, 24.02.2016

Śruby pewnie tylko OEM dostaniesz.

Drążki najlepiej nowe OEM.

Można też używany w dobrym stanie zaaplikować.

 

Lub zamiennik:

http://allegro.pl/be...5957572752.html

 

Lub wymienić tulejki:

http://allegro.pl/ho...5964542791.html

 

Kwestia znalezienia ceny i podejścia usera.


  • 0

#3 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:48, 24.02.2016

Śruby właśnie OEM z haparts chyba wezmę. Rozumiem, że drążki to po prostu dolne wahacze, tak?

 

Wahacz OEM to ok. 350 sztuka  :). Jest sens wymieniać same tuleje zamiast wahaczy? Rozumiem, że cenowo korzystniej, pytanie co lepsze? Zamienniki dolnych wahaczy jakiej firmy szukać? Dzięki za informacje!


Użytkownik Cromsc edytował ten post 22:56, 24.02.2016

  • 0

#4 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:10, 25.02.2016

Za tuleje z wymianą zapłacisz mniej niż za jeden wahacz wiec sie nie zastanawiaj.


  • 0

#5 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:22, 26.02.2016

Panowie a te śruby to się wymienia ? Bo mam ustawić zbieżność z tyłu ale pan powiedział żebym siebie pierwsze śruby odkrecil ☺ macie jakieś patenty na odkrecenie?
  • 0

#6 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:58, 26.02.2016

Dobre odrdzewiacze, jak nie idzie to palnik i grzać a jak to nie pomoże to szlifierka :P


  • 0

#7 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:12, 26.02.2016

Właśnie u mnie będę musiał chyba szlifierą wyciąć i założyć nowe. Spróbuję w poniedziałek, zobaczymy.


  • 0

#8 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:36, 26.02.2016

Warto poszukać używanych śrub, bo cena OEM jest dosyć wysoka jak na tak małą rzecz a zamienników brak


  • 0

#9 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:22, 26.02.2016

55 zł w Haparts dostępne od ręki pytałem właśnie tylko nie wiem czy są tuleje do 7 gen czy cały wahacz bo wahacz 350 .
  • 0

#10 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 17:29, 26.02.2016

śruba 46zł u jarusnet.pl


  • 0

#11 konsky

konsky
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ls
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:14, 26.02.2016

Cześć ja tuleje kupowałem tutaj przyszły oryginalne febesty

http://e-parts24.com...GO-DRAZKA/11684


  • 0

#12 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:08, 27.02.2016

Panowie nie wiecie czy do 7 gen występują same Tulejke bo dzisiaj . Stukalem pukalem i jedyne wyjście do szlifierka . Ze sruba nie problem bo i w Haparts i Jarusnet mają na miejscu .
  • 0

#13 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 17:36, 27.02.2016

jak dobrze pokombinujesz to utniesz te śruby i wyciągniesz wahacz bez naruszania tulei, ja tak zrobiłem rok temu, później dobry młotek w rękę, opierasz o coś tę metalową wewnętrzną część tulei (ważne żeby nie pracowała guma przy tej operacji, jeżeli oprzesz zewnętrzna część to zniszczysz tuleję), wybijasz resztę tej śruby i po zawodach, zamiast młotka można użyć prasy (w sumie dużo lepsze narzędzie tyle że nie każdy ma do niego dostęp), sposób sprawdzony, u mnie nic się nie uszkodziło, auto przejechało ze 20k km a tuleje takie jakie były, wymiany jeszcze długo nie będą wymagały, w moim przypadku jedyny koszt to nowe śruby, nakrętki i podkładki, no i dwa browary przy robocie ;)


Użytkownik rafisz edytował ten post 17:46, 27.02.2016

  • 0

#14 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:13, 27.02.2016

A czemu wymieniales podkładkę ? I niestety ale u mnie 1 tuleja napewno do wymiany . Bo typ na geometria mówi ze się zbliża do wymiany .
  • 0

#15 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 07:36, 28.02.2016

czemu nowa - bo wcześniej kupiłem wszystko, a jak już miałem to starej zakładać nie ma sensu ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, drążki zbieżności, śruby regulacyjne

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq