XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Muli i szarpie powyzej 120 km/h
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:28, 30.01.2010
Dziś jechałem autostradą z prędkością ok 120km/h... Przed podróżą zatankowałem do pełna na BP (zawsze tankuje LPG do pełna) po przejechaniu ok 60 - 70 km auto przy prędkości 120 km/h nie chciało jechać szybciej nawet po zredukowaniu na 4-ty bieg... przełączyłem na benzynę i poczułem jakbym turbine włączył! Gdy wróciłem do LPG sytuacja się powtarzała... odczuwalne były również szarpnięcia! Gdy zjechałem z autostrady i poruszałem się prędkością miejską było już ok... Szwagier zasugerował że może gaz był do d... i żebym dotankował przed podróżą powrotną... Tak więc zrobiłem - weszło prawie 14 litrów (Statoil) i sytuacja się powtórzyła ale tym razem dopiero po przejechaniu ok 90 km... a na PB super...
Wcześniej gdy jeździłem tą trasą nigdy takich przygód nie miałem - nawet na Valdemarach
Co to może być? Jakość LPG ? Może ma na to wpływ niedawna wymiana rozrządu ?
Silnik 1.8, F18A3
Stag300, reduktor Zavoli do 150KM, MagicJety...
#2
Napisano 21:43, 30.01.2010
Do zobaczenia na trasie.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:50, 30.01.2010
Aha... no i jak wymieniali mi rozrząd to reduktor był wykręcany bo utrudniał dostęp... może wtedy coś poszło nie tak... ale co ?
#4
Napisano 22:15, 30.01.2010
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 06:43, 31.01.2010
Może być uszkodzony elektrozawór na reduktorze. Pomimo odłączenia instalacji LPG może puszczać. Do kolektora ssącego jest jeszcze podłączony mały wężyk, jest podłączony do czujnika ciśnienia oraz do reduktora. Przez niego może iść gaz. Może też być pęknięte kolanko doprowadzające i odprowadzające gaz w reduktorze (są z plastiku).
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:22, 31.01.2010
Zapowietrzony i przy dużym przepływie gazu reduktor zamarza.
Da rade go odpowietrzyć samodzielnie?
Z tego co pamiętam masz założony reduktor Zavoli Zeta N i on może być przyczyną Twoich kłopotów.Chodzi o to,aby gazownik podmienił Ci na taki sam i wtedy porównasz.
Problem w tym, że efekty zamiany poznałbym dopiero na dłuższej trasie... a na razie się nigdzie nie wybieram - po mieście śmiga elegancko, do 90 km/h też nie mam zastrzeżeń... Jedynie mogę mieć nadzieje, że program coś wykaże...
#7
Napisano 10:44, 31.01.2010
Pokaż fotki jak wygląda to pod maską. Może reduktor jest wysoko i się zapowietrza. tylko jeżeli wcześniej był w tej samej pozycji i było ok, to powinno być również teraz dobrze.
Jeszcze jedna rzecz. Jeżeli przy wymianie były odłączane węże od układu chłodzenia, to mam nadzieję, że zostały podłączone tak samo. W reduktorze jest ważne jak się podłączy go do układu chłodzenia. Sprawdź czy tam gdzie jest "in" ciecz wpływa, a gdzie "out" ciecz wypływa. Przy małym wydatku gazu będzie ok, ale przy dużym zapotrzebowaniu reduktor będzie poprostu zamarzał. Pójdzie ciekły gaz i wtryskiwacze się zakleją.
Do zobaczenia na trasie.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:12, 31.01.2010
PS> Rusza mi się jeden wtrysk na listwie...oczywiście tylko wtedy jak go dotknę - widać na zdjęciach, że jest trochę inaczej ułożony względem innych, tak może być ?
#9
Napisano 23:24, 31.01.2010
Do zobaczenia na trasie.
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:53, 18.02.2010
Do dnia dzisiejszego nie bylem w trasie autostradowej natomiast po mieście i małej 40 km trasie było OK... o tej porze roku jest sporo artykułów na temat LPG zimą, może akurat zatankowałem jakiś lipny gaz + warunki pogodowe (mróz -12) dam Hondzie jeszcze jedna szanse... jeżeli objawy się powtórzą jadę do gaziarza
EDIT
Dziś pokonałem tą samą trasę i objawy były identyczne jak poprzednim razem... po mieście super - na trasie kicha... w przyszłym tygodniu postaram się odwiedzić gazownika...
pozdrawiam
[ Dodano: 2010-03-13, 20:44 ]
Ile zrobiłeś km na reduktorze? Trzeba by podłączyć pod laptopa i zobaczyć co się dzieje z ciśnieniem gazu. Filtr pewnie zwykły certools?
Czy na laptopie będą widoczne spadki ciśnienia pomimo tego, że problem występuje tylko na autostradzie? Boję się, że znowu u gazownika wezmą mnie za debila i powiedzą, że się czepiam, a ciężko mi będzie zademonstrować usterkę... chyba, że któryś z tamtejszych "fachowców" zgodzi się na wycieczkę do Zgorzelca
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych