Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.2 i-CTDi na zimnym silniku pali za drugim razem

VII diesel odpala drugim zimny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 Krzyhonda 26

Krzyhonda 26
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Malczyce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Kombi(tourer)
  • KM:144
  • Paliwo:ON
  • Rok:2203
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 22.02.2016

Ciezko powiedzieć jakie cisnienie jest teraz..ostatnio jak zawoziłem do mechanika to do 16 Mpa dobijał w ciagu 3,4 sekund (tak pokazywał komputer ciśnienie na rozruch),wyczyscili bak cos tam porobili no i palił ładnie ale przez pierwsze dni pozniej problem powraca..ja podejrzewam listwe wysokiego ciśnienia ,lub też słyszałem o Pompie która w pierwszych modelach accorda nie trzymały ciśnienia nie wiem czy to wgl prawda..


  • 0

#17 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1251 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 21
Super

Napisano 00:07, 23.02.2016

16 to za mało w większości układów CR2  minimalne ciśnienie to 18 MPa.Wychodzi błąd za niskie ciśnienie?.W wykazie parametrów bieżących  jaka jest wartość ciśnienia nominalnego i rzeczywistego?


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 00:07, 23.02.2016

  • 0

#18 Krzyhonda 26

Krzyhonda 26
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Malczyce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Kombi(tourer)
  • KM:144
  • Paliwo:ON
  • Rok:2203
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 23.02.2016

aa tego to ja nie wiem..dowiem sie jak znowu zadzwonią że auto sprawne..spisze te ciśnienia.Czyli to wina pompy czy listwy w takim razie że to ciśnienie jest za niskie.??


  • 0

#19 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1251 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 21
Super

Napisano 21:43, 23.02.2016

Nie powiem Ci bo nie widzę parametrów rzeczywistych


  • 0

#20 skrzydełko

skrzydełko
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:małopolska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXEKUTIWE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:suw
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:07, 25.02.2016

Ja też miałem takie objawy okazało się że zawór ciśnienia na listwie CR nie utrzymuje ciśnienia ,po zmianie całej listwy [używka] 80 zł samochód pali od strzała honda c-rv 2.2 i-ctdi


  • 0

#21 slavkowsky

slavkowsky
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:16, 25.02.2016

Ja też miałem takie objawy okazało się że zawór ciśnienia na listwie CR nie utrzymuje ciśnienia ,po zmianie całej listwy [używka] 80 zł samochód pali od strzała honda c-rv 2.2 i-ctdi

 

Miałeś takie objawy jak ja opisałem w pierwszym poście czy takie jak kolega Krzyhonda 26?


  • 0

#22 dzienix30

dzienix30
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Szkocja
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sedan
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:49, 26.02.2016

Wszystko sie wyjaśniło po zalaniu paliwa na shell autko zaczęło lepiej palić
  • 0

#23 skrzydełko

skrzydełko
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:małopolska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXEKUTIWE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:suw
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:51, 27.02.2016

Miałeś takie objawy jak ja opisałem w pierwszym poście czy takie jak kolega Krzyhonda 26?

Tak miałem podobne objawy ja Ty opisałeś ,sprawdź czy zawór wysokiego ciśnienia na listwie CR nie przepuszcza paliwa ,Jak to zrobić domowym sposobem? Zdejmij wężyk przelewu paliwa z króćca na listwie  wkręć do niego śrubkę m5 po prostu go zaślep ,natomiast na ten króciec złóż kawałek wężyka 50 cm i zrób w korku od butelki po piwniczance otworek i drugi koniec wężyka zamontuj w nim (koniecznie po piwniczance  :shock: )teraz podejmij próbę uruchomienia silnika(zimnego) bez podgrzewania ,jak w butelce pojawi się paliwo zawór nie trzyma u mnie w trakcie startowania paliwo pokazało się w wężyku a jak zapalił to na wolnych obrotach po około 1min butelka 0,5l była pełna 


  • 0

#24 slavkowsky

slavkowsky
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 08.03.2016

Miałem nadzieję że to ten zawór wysokiego ciśnienia ale "niestety" z wężyka nie poleciała nawet kropelka.

Wykonałem próbę przelewową - poziom paliwa na wszystkich wtryskach niemal identyczny.

 

 

Mam ELM327 i mogę sprawdzić ciśnienie na CR podczas rozruchu i po odpaleniu. W jakich przedziałach powinny znajdować się te ciśnienia?

I ewentualnie co mogę jeszcze sprawdzić?

Dodam że jak dwa razy zagrzeję świecami to ładnie pali. Sprawdziłem też świece amperomierzem i każda pobiera około 4-5 A


  • 0

#25 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:42, 08.03.2016

Jak nie wtryski/listwa to problem może leżeć po stronie pompy wtryskowej ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#26 XoniC

XoniC
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Telford
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:34, 18.03.2016

Miałem nadzieję że to ten zawór wysokiego ciśnienia ale "niestety" z wężyka nie poleciała nawet kropelka.

Wykonałem próbę przelewową - poziom paliwa na wszystkich wtryskach niemal identyczny.

 

 

Mam ELM327 i mogę sprawdzić ciśnienie na CR podczas rozruchu i po odpaleniu. W jakich przedziałach powinny znajdować się te ciśnienia?

I ewentualnie co mogę jeszcze sprawdzić?

Dodam że jak dwa razy zagrzeję świecami to ładnie pali. Sprawdziłem też świece amperomierzem i każda pobiera około 4-5 A

Witam

Miałem jakiś rok temu takie same objawy tzn. żeby odpalił po nocy musiałem dłużej kręcić rozrusznikiem, albo zagrzać świece dwa razy i wtedy odpalał w sekundę. Myślałem, że nadszedł czas na wymianę świec, ale przy wymianie oleju mechanik wymienił mi też oryginalny filtr paliwa bosch i problemy z rozruchem się skończyły.


  • 0

#27 grzesiuj@onet.eu

grzesiuj@onet.eu
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.O
  • Wersja:execuyive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 22.05.2020

Witam

Miałem jakiś rok temu takie same objawy tzn. żeby odpalił po nocy musiałem dłużej kręcić rozrusznikiem, albo zagrzać świece dwa razy i wtedy odpalał w sekundę. Myślałem, że nadszedł czas na wymianę świec, ale przy wymianie oleju mechanik wymienił mi też oryginalny filtr paliwa bosch i problemy z rozruchem się skończyły.

Witam po chwilowej nieobecności. Mam pytanie a za razem prośbę. Chcę kupić accord 2.2 diesel z 2007 r z przebiegiem oryginał 220 tys km. Kombi. Ale auto niestety pali tylko przy pomocy plaka. Czy mogę liczyć na podpowiedż gdzie tkwi problem?? Dodam że auto jest w bardzo dobrym stanie wizualnym i kosztuje w DE. 1200 eu. Z góry  dziękuję za porady i odpowiedzi. Pozdrawiam Grzegorz


  • 0

#28 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3366 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 152
Super

Napisano 20:53, 22.05.2020

http://www.accordklu...2004-22-i-ctdi/

 

W tym temacie znajdziesz wszystkie możliwe przyczyny takiego stanu rzeczy. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#29 grzesiuj@onet.eu

grzesiuj@onet.eu
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.O
  • Wersja:execuyive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 22.05.2020

http://www.accordklu...2004-22-i-ctdi/

 

W tym temacie znajdziesz wszystkie możliwe przyczyny takiego stanu rzeczy. 

Szybkie odesłanie do linka ale czytać 17 stron to już nie tak szybko tym bardziej że auto jutro może być sprzedane


  • 0

#30 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3366 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 152
Super

Napisano 21:00, 22.05.2020

To myślisz że będę pisał czy kto inny raz po 20 razy to samo bo musisz szybko kupić auto??!!

Litości ludzie, to nie FB! Zamiast pisać kolejny post już byś 3 strony przeczytał i sobie wypunktował co to może być. 

Ja się powtarzać nie będę, wszystko jest w linku powyżej. Miłej lektury, a znając życie auto pewnie i tak sprzedane, chyba że wpłaciłeś zaliczkę, bo Polacy czy Ruski takie "okazje" biorą w ciemno w kilka godzin.

Mimo wszystko powodzenia. Pozdrawiam.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, diesel, odpala, drugim, zimny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq