Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

koszt wymiany rozrządu k20a6

VII wymiana rozrządu k20a6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawel79

pawel79
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:biedna, ale się rozwija ;)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:08, 11.02.2016

Mam pytanie, jaki może być mniej-więcej koszt wymiany rozrządu w k20? Wymianie ma podlegać łańcuch, napinacz i 3 ślizgi.

Ktoś może pomóc?


  • 0

Every adventure requires a first step.


#2 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 14:07, 11.02.2016

Wymiany jako robocizny czy wliczamy części? Osobiście zalecam wymianę na oryginał wraz z łańcuchem pompy oleju
  • 0

#3 pawel79

pawel79
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:biedna, ale się rozwija ;)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:54, 11.02.2016

Chodzi mi o robociznę.

Części jakie wymieniłem (oryginały) jestem w stanie zakupić w okolicach 1400-1500 pln.

O łańcuchy pompy oleju nie myślałem. On też lubi się rozciągnąć? czy jeszcze jakimś elementom należałoby się przyjrzeć?


  • 0

Every adventure requires a first step.


#4 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:05, 11.02.2016

Zaleca się wymienić bo może być ,,kuku,,zakładasz wszystko nowe i zapominasz o problemie.400 -450 zł ze ściągnięciem miski olejowej
Przy okazji uszczelniacz w pokrywie rozrządu.Uszczelka pokrywy zaworów

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 21:06, 11.02.2016

  • 0

#5 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:31, 11.02.2016

A dlaczego chcesz zmieniać rozrząd?
  • 0

#6 eMAGIeliK

eMAGIeliK
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Trawniki(Lubelskie)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ESi
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:EJ2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:59, 11.02.2016

Pewnie dlatego że się wyciągnął łańcuch i  jest głośny- występuje w niektórych egzemplarzach ta wada.


  • 0

#7 pawel79

pawel79
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:biedna, ale się rozwija ;)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:07, 12.02.2016

A dlaczego chcesz zmieniać rozrząd?

Ja wcale nie chcę tego robić, ale muszę ;)

 

Pewnie dlatego że się wyciągnął łańcuch i  jest głośny- występuje w niektórych egzemplarzach ta wada.

Nie słychać go jeszcze. Wywala błąd 0341.


  • 0

Every adventure requires a first step.


#8 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 15:42, 12.02.2016

Masz brak synchronizacji wałka? Sprawdz na ile się wysunął napinacz przez okienko inspekcyjne w pokrywie rozrządu.Zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy łańcuch pomiędzy kołami jest napięty czy luźny (kręcąc silnikiem) Słychać już go?


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 15:43, 12.02.2016

  • 0

#9 pawel79

pawel79
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:biedna, ale się rozwija ;)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:52, 12.02.2016

Masz brak synchronizacji wałka? Sprawdz na ile się wysunął napinacz przez okienko inspekcyjne w pokrywie rozrządu.Zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy łańcuch pomiędzy kołami jest napięty czy luźny (kręcąc silnikiem) Słychać już go?

Tak, wywala błąd: Wykryto nieprawidłową fazę czujnika CKP i czujnika CMP.

Samego łańcucha nie słychać. Mechanik to oglądał i wysunięcia napinacza nie sprawdzał. Ocenił całą sytuację tylko na podstawie napięcia łańcucha, które wg. niego jest zbyt małe. Co o tym sądzisz?


  • 0

Every adventure requires a first step.


#10 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 00:16, 13.02.2016

Osobiście tego nie widzę więc mogę się tylko sugerować twoimi spostrzeżeniami . Mogę ci napisać jak ja bym zrobił. Sprawdz napinacz przez dekielek w pokrywie zobacz na ile się wysunął i w jaki stanie są ząbki. Jeżeli nie jesteś pewien to po wyjęciu dekielka ustawieniu wszystkiego na znaki tak jak do wymiany łańcucha ściśnij napinacz zablokuj zapadkę(mechanik powinien wiedzieć jak go zablokować) odkręć go i wyjmij w stanie zablokowanym nie kręcąc wałem. Umyj ostrożnie odblokuj i zweryfikuj w jakim jest stanie. Czy po zdjęciu pokrywy zaworów i odkręceniu blaszki nad kołami zębatymi łańcuch jest napięty w czasie kręcenia czy luźny. Jeśli tak to wymiana.Bez tego nie masz pewności czy jest wszystko dobrze.Takie jest moje zdanie. Zrobisz jak zechcesz


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 00:22, 13.02.2016

  • 0

#11 pawel79

pawel79
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:biedna, ale się rozwija ;)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:59, 14.02.2016

Dzięki za szczegóły. Mam teraz pogląd na temat :)


  • 0

Every adventure requires a first step.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, wymiana rozrządu, k20a6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq