Mam pytanie, jaki może być mniej-więcej koszt wymiany rozrządu w k20? Wymianie ma podlegać łańcuch, napinacz i 3 ślizgi.
Ktoś może pomóc?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 12:08, 11.02.2016
Mam pytanie, jaki może być mniej-więcej koszt wymiany rozrządu w k20? Wymianie ma podlegać łańcuch, napinacz i 3 ślizgi.
Ktoś może pomóc?
Every adventure requires a first step.
Napisano 14:07, 11.02.2016
Napisano 18:54, 11.02.2016
Chodzi mi o robociznę.
Części jakie wymieniłem (oryginały) jestem w stanie zakupić w okolicach 1400-1500 pln.
O łańcuchy pompy oleju nie myślałem. On też lubi się rozciągnąć? czy jeszcze jakimś elementom należałoby się przyjrzeć?
Every adventure requires a first step.
Napisano 21:05, 11.02.2016
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 21:06, 11.02.2016
Napisano 21:31, 11.02.2016
Napisano 21:59, 11.02.2016
Pewnie dlatego że się wyciągnął łańcuch i jest głośny- występuje w niektórych egzemplarzach ta wada.
Napisano 09:07, 12.02.2016
A dlaczego chcesz zmieniać rozrząd?
Ja wcale nie chcę tego robić, ale muszę
Pewnie dlatego że się wyciągnął łańcuch i jest głośny- występuje w niektórych egzemplarzach ta wada.
Nie słychać go jeszcze. Wywala błąd 0341.
Every adventure requires a first step.
Napisano 15:42, 12.02.2016
Masz brak synchronizacji wałka? Sprawdz na ile się wysunął napinacz przez okienko inspekcyjne w pokrywie rozrządu.Zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy łańcuch pomiędzy kołami jest napięty czy luźny (kręcąc silnikiem) Słychać już go?
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 15:43, 12.02.2016
Napisano 22:52, 12.02.2016
Masz brak synchronizacji wałka? Sprawdz na ile się wysunął napinacz przez okienko inspekcyjne w pokrywie rozrządu.Zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy łańcuch pomiędzy kołami jest napięty czy luźny (kręcąc silnikiem) Słychać już go?
Tak, wywala błąd: Wykryto nieprawidłową fazę czujnika CKP i czujnika CMP.
Samego łańcucha nie słychać. Mechanik to oglądał i wysunięcia napinacza nie sprawdzał. Ocenił całą sytuację tylko na podstawie napięcia łańcucha, które wg. niego jest zbyt małe. Co o tym sądzisz?
Every adventure requires a first step.
Napisano 00:16, 13.02.2016
Osobiście tego nie widzę więc mogę się tylko sugerować twoimi spostrzeżeniami . Mogę ci napisać jak ja bym zrobił. Sprawdz napinacz przez dekielek w pokrywie zobacz na ile się wysunął i w jaki stanie są ząbki. Jeżeli nie jesteś pewien to po wyjęciu dekielka ustawieniu wszystkiego na znaki tak jak do wymiany łańcucha ściśnij napinacz zablokuj zapadkę(mechanik powinien wiedzieć jak go zablokować) odkręć go i wyjmij w stanie zablokowanym nie kręcąc wałem. Umyj ostrożnie odblokuj i zweryfikuj w jakim jest stanie. Czy po zdjęciu pokrywy zaworów i odkręceniu blaszki nad kołami zębatymi łańcuch jest napięty w czasie kręcenia czy luźny. Jeśli tak to wymiana.Bez tego nie masz pewności czy jest wszystko dobrze.Takie jest moje zdanie. Zrobisz jak zechcesz
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 00:22, 13.02.2016
Napisano 15:59, 14.02.2016
Dzięki za szczegóły. Mam teraz pogląd na temat
Every adventure requires a first step.
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych