Witam, mam accorda V6 3.0. Na zimnym silniku nie ma szans żeby zgasł, a jak się tylko tak dobrze zagrzeje gdy jadę po trasie czy w mieście pojeżdżę dłużej to nie zawsze ale czasami potrafi zgasnąć. Instalacja LECHO, wymienione filtry. Gaz mam ustawiony tak że na zimnym odpala na benzynie a później gdy jest juz powyżej 35stopni odpala na gazie, więc automatycznie gdy jest już gorący i wtedy zgaśnie to nie ma szans żeby go odpalić, muszę przerzucać na benzyne dopiero ruszy, i po chwil mogę go przełączyć na gaz ale po jakimś czasie znowu zgaśnie. Na benzynie się to nie dzieje. Dodam że instalacja wyregulowana tylko niestety gazownicy nie wiedzą co się dzieje dlatego proszę Was o pomoc.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 22:16, 10.02.2016
#2
Napisano 22:29, 10.02.2016
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 22:52, 10.02.2016
Chodzi o to że nie mam pojęcia jakie sa podzespoły komputer to wiem że lecho sequel. Jest to automat i gasnie podczas dojeżdżania do świateł czasami po zatrzymaniu a czasami przy normalnej jezdzie w trasie choć to naprawdę żadko. Na benzynce chodzi równo nic się nie dzieje. Dodam jeszcze ze kiedyś miałem ustawione że po przekroczeniu 3 tyś. obrotów wtedy się przełączał na LPG i było to samo tylko że wtedy już nie gasł tylko automatycznie przełączał się na benzynę...
#4
Napisano 23:07, 10.02.2016
Skoro na benzynie jest ok to znaczy, ze jest do bani regulacja zrobiona. Podjedz do ktoregos z polecanych warsztatow ale wczesniej przedzwon czy podejma sie strojenia Lecho. Wrzuc tu moze jakas fote tego co masz pod maska.
Użytkownik viper505 edytował ten post 23:07, 10.02.2016
#5
Napisano 08:56, 11.02.2016
A co sądzicie o tej instalacji Lecho?
#6
Napisano 22:09, 16.02.2016
Tu są fotki, sorki za jakość. Da się coś z tego wywnioskować?
http://zapodaj.net/6...ef3381.jpg.html
http://zapodaj.net/5...e165ee.jpg.html
http://zapodaj.net/e...8842e5.jpg.html
http://zapodaj.net/e...74a98f.jpg.html
http://zapodaj.net/d...7e2b5b.jpg.html
http://zapodaj.net/9...428b11.jpg.html
http://zapodaj.net/8...fde1f6.jpg.html
http://zapodaj.net/6...3a5e19.jpg.html
http://zapodaj.net/1...d295cd.jpg.html
Gdybym chciał zmienić np. podzespoły na lepszych prodócentów np, wtryski hana, keihin reduktor KME to muszę wymieniać też sterownik na innego producenta oraz resztę osprzętu?
Użytkownik tmaxx88 edytował ten post 22:14, 16.02.2016
#7
Napisano 22:41, 16.02.2016
Powiem tak, nie slyszalem o takiej istalacji wczesniej. Watpie, ze soft bedzie na tyle rozbudowany, ze ogarnie inne wtryskiwacze aczkolwiek moge sie mylic. Co do samego montazu to tylka nie urywa. Ciekawe jest tez to oznaczenie na reduktorze, 200HP. Ze niby do 200 qni?
#8
Napisano 22:58, 16.02.2016
Byłeś u kogokolwiek z polecanych warsztatów?
Sterownik może i obsłuży inne wtryski, ale ja bym się zabrał za poprawienie tego co ktoś spaprał...
Jeśli ten reduktor rzeczywiście jest do <200KM to trochę kaszana w Twoim przypadku.
Montaż wygląda tragicznie...Na obu bankach na pewno nie ma wystarczająco gazu w całym zakresie (CE Ci się nie zapala?; nie przerzuca na benzyne przy większym bucie?). Dodatkowo ktoś Ci sprezentował 2 wtryski na zapas - taka promocja widać była - kompletne nieporozumienie.
Moja rada - jedź do kogoś polecanego, niech to obejrzy, stwierdzi czy wogóle to ma prawo w takim stanie jeździć, a potem strojenie.
Dużo rzeczy mogło się zepsuć - a jeszcze więcej może się zepsuć jak tego w porę nie ogarniesz.
#9
Napisano 18:44, 17.02.2016
CE się zapala, ale jest to na benzynie jak i na gazie przez katalizatory. Na benzynę nie przełącza przy wysokich obrotach choć wydaje mi się że szybko benzyna ucieka a pali tylko na benzynie a po 35stopniach już na gazie. Dzwoniłem do chłopaków z "polecanych warsztatów" ale powiedzieli że nie obsługują takiej instalacji...Kicha straszna, to radzicie zdemontować tą instalację i zamontować od nowa za 4,5k? Bo tyle mi powiedzieli.
#10
Napisano 20:11, 17.02.2016
Nie wiem co sadzi reszta ale gdybym ja mial tym autem jeszcze troche pojezdzic to bym ta instalacje wywalil i wrzucil cos normalnego i dobrze zrobionego. Druga opcja to znalesc kogos kto podejmie sie strojenia tego wynalazku. Tak jak to masz zrobione teraz to nic tylko czekac az pojawia sie powazne problemy. Ale jezeli chcesz tym pojezdzic chwile to troche nie ma sensu tego ruszac. Wszystko da sie policzyc i wybrac sensowne rozwiazanie.
#11
Napisano 20:25, 17.02.2016
Dzięki koledzy, a więc będę myślał co dalej z tym fantem a teraz prosił bym o podpowiedz co polecacie jakie wtryski reduktor sterownik itp do mojego v6 3.0. Czytałem do 2.4 co jest OK ale tu jest troszkę więcej mocy i V6.
#12
Napisano 20:32, 17.02.2016
Graty beda te same tylko w wiekszych ilosciach :P
#13
Napisano 21:47, 17.02.2016
Ten reduktor to maks 200km, z tego co widzę to miedź fi 6 idzie ale moge się mylić. Więc też do wymiany.
Barracuda pojedyńcza
Kme gold gt lub z dużym zapasem twin
Sterownik, zależnie od montera, tech, stag, nevo, agis.
Twój sterownik jest do ogarnięcia, chyba że elektrykę też skopali.
Użytkownik dzinksgarage edytował ten post 21:54, 17.02.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych