Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Gaśnie na gorącym silniku

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:16, 10.02.2016

Witam, mam accorda V6 3.0. Na zimnym silniku nie ma szans żeby zgasł, a jak się tylko tak dobrze zagrzeje gdy jadę po trasie czy w mieście pojeżdżę dłużej to nie zawsze ale czasami potrafi zgasnąć. Instalacja LECHO, wymienione filtry. Gaz mam ustawiony tak że na zimnym odpala na benzynie a później gdy jest juz powyżej 35stopni odpala na gazie, więc automatycznie gdy jest już gorący i wtedy zgaśnie to nie ma szans żeby go odpalić, muszę przerzucać na benzyne dopiero ruszy, i po chwil mogę go przełączyć na gaz ale po jakimś czasie znowu zgaśnie. Na benzynie się to nie dzieje. Dodam że instalacja wyregulowana tylko niestety gazownicy nie wiedzą co się dzieje dlatego proszę Was o pomoc. 


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:29, 10.02.2016

No to dupa nie gazownicy... Jakie dokładnie podzespoły tam są? Gasnie po zatrzymaniu, w czasie jazdy, zawsze, losowo? Na benzynie chodzi równo, bez żadnego szarpniecia?

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:52, 10.02.2016

Chodzi o to że nie mam pojęcia jakie sa podzespoły komputer to wiem że lecho sequel. Jest to automat i gasnie podczas dojeżdżania do świateł czasami po zatrzymaniu a czasami przy normalnej jezdzie w trasie choć to naprawdę żadko. Na benzynce chodzi równo nic się nie dzieje. Dodam jeszcze ze kiedyś miałem ustawione że po przekroczeniu 3 tyś. obrotów wtedy się przełączał na LPG i było to samo tylko że wtedy już nie gasł tylko automatycznie przełączał się na benzynę...


  • 0

#4 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:07, 10.02.2016

Skoro na benzynie jest ok to znaczy, ze jest do bani regulacja zrobiona. Podjedz do ktoregos z polecanych warsztatow ale wczesniej przedzwon czy podejma sie strojenia Lecho. Wrzuc tu moze jakas fote tego co masz pod maska.


Użytkownik viper505 edytował ten post 23:07, 10.02.2016

  • 0

#5 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:56, 11.02.2016

A co sądzicie o tej instalacji Lecho?


  • 0

#6 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:09, 16.02.2016

Tu są fotki, sorki za jakość. Da się coś z tego wywnioskować?

http://zapodaj.net/6...ef3381.jpg.html
http://zapodaj.net/5...e165ee.jpg.html
http://zapodaj.net/e...8842e5.jpg.html
http://zapodaj.net/e...74a98f.jpg.html
http://zapodaj.net/d...7e2b5b.jpg.html
http://zapodaj.net/9...428b11.jpg.html
http://zapodaj.net/8...fde1f6.jpg.html
http://zapodaj.net/6...3a5e19.jpg.html
http://zapodaj.net/1...d295cd.jpg.html

 

Gdybym chciał zmienić np. podzespoły na lepszych prodócentów np, wtryski hana, keihin reduktor KME to muszę wymieniać też sterownik na innego producenta oraz resztę osprzętu? 


Użytkownik tmaxx88 edytował ten post 22:14, 16.02.2016

  • 0

#7 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:41, 16.02.2016

Powiem tak, nie slyszalem o takiej istalacji wczesniej. Watpie, ze soft bedzie na tyle rozbudowany, ze ogarnie inne wtryskiwacze aczkolwiek moge sie mylic. Co do samego montazu to tylka nie urywa. Ciekawe jest tez to oznaczenie na reduktorze, 200HP. Ze niby do 200 qni? 


  • 0

#8 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 22:58, 16.02.2016

Byłeś u kogokolwiek z polecanych warsztatów?

Sterownik może i obsłuży inne wtryski, ale ja bym się zabrał za poprawienie tego co ktoś spaprał...

Jeśli ten reduktor rzeczywiście jest do <200KM to trochę kaszana w Twoim przypadku.

Montaż wygląda tragicznie...Na obu bankach na pewno nie ma wystarczająco gazu w całym zakresie (CE Ci się nie zapala?; nie przerzuca na benzyne przy większym bucie?). Dodatkowo ktoś Ci sprezentował 2 wtryski na zapas - taka promocja widać była - kompletne nieporozumienie.

 

Moja rada - jedź do kogoś polecanego, niech to obejrzy, stwierdzi czy wogóle to ma prawo w takim stanie jeździć, a potem strojenie.

 

Dużo rzeczy mogło się zepsuć - a jeszcze więcej może się zepsuć jak tego w porę nie ogarniesz.


  • 0

#9 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:44, 17.02.2016

CE się zapala, ale jest to na benzynie jak i na gazie przez katalizatory. Na benzynę nie przełącza przy wysokich obrotach choć wydaje mi się że szybko benzyna ucieka a pali tylko na benzynie a po 35stopniach już na gazie. Dzwoniłem do chłopaków z "polecanych warsztatów" ale powiedzieli że nie obsługują takiej instalacji...Kicha straszna, to radzicie zdemontować tą instalację i zamontować od nowa za 4,5k? Bo tyle mi powiedzieli.


  • 0

#10 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:11, 17.02.2016

Nie wiem co sadzi reszta ale gdybym ja mial tym autem jeszcze troche pojezdzic to bym ta instalacje wywalil i wrzucil cos normalnego i dobrze zrobionego. Druga opcja to znalesc kogos kto podejmie sie strojenia tego wynalazku. Tak jak to masz zrobione teraz to nic tylko czekac az pojawia sie powazne problemy. Ale jezeli chcesz tym pojezdzic chwile to troche nie ma sensu tego ruszac. Wszystko da sie policzyc i wybrac sensowne rozwiazanie.


  • 0

#11 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 17.02.2016

Dzięki koledzy, a więc będę myślał co dalej z tym fantem a teraz prosił bym o podpowiedz co polecacie jakie wtryski reduktor sterownik itp do mojego v6 3.0. Czytałem do 2.4 co jest OK ale tu jest troszkę więcej mocy i V6.


  • 0

#12 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:32, 17.02.2016

Graty beda te same tylko w wiekszych ilosciach :P


  • 0

#13 dzinksgarage

dzinksgarage
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2,3
  • Wersja:v70
  • KM:320
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 17.02.2016

Ten reduktor to maks 200km, z tego co widzę to miedź fi 6 idzie ale moge się mylić. Więc też do wymiany.

Barracuda pojedyńcza

Kme gold gt lub z dużym zapasem twin

Sterownik, zależnie od montera, tech, stag, nevo, agis.

Twój sterownik jest do ogarnięcia, chyba że elektrykę też skopali.


Użytkownik dzinksgarage edytował ten post 21:54, 17.02.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq