Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

strumienica tłumik przelotowy czy wkłady katów?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 08.02.2016

Witam, otóż mam problem z checkiem błędy katalizatorów. Pewnie już jest po nich auto ma 250tyś i jeździ na gazie. Posiadam v6 więc są 2 katy i trzeci jeszcze z tyłu. Chciałem to wyrzucić i wstawić tylko nie wiem co. Strumiennica czy tłumik przelotowy albo może lepiej jest kupić wkład katalizatora i go wspawać? Chodzi o to że mam 2 sondy za katami i co będzie z checkiem? Nie chce zeby zmienił się dzwięk silnika i też nie zależy mi na mocy. Jako że jest to v6 to katy są zaraz na początku wydechu więc musi być tam wsadzone coś specjalnego? Chodzi mi o temperaturę jaka tam będzie. Pozdrawiam

Poszukałem i znalazłem że są to katalizatory przykolektorowe i ustawine są pionowo a czy są np. takie strumiennice?


  • 0

#2 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:25, 11.02.2016

Jak działa katalizator a jak strumienica i co mierzy druga sonda ?


  • 0

#3 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 11:25, 11.02.2016

W strumienice bym soe niepchal, wg mnie tandeta.

Jesli masz sonde regulacyjna za katem to jednak lepiej zeby takm bybply dalej katalizatory, magnaflow robi sporo tansze niz inne zamienniki czy oem.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#4 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:12, 11.02.2016

Właśnie mam drugą sondę regulacyjną. W aukcjach pisze że np. jest do pojemności 2000cm, czyli jak u mnie jest 3.0 v6 to wychodzi na jeden kat 1,5litra - Czy dobrze myślę? Nigdzie nie widzę żeby te katy miały otwory na sondy...


  • 0

#5 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:10, 12.02.2016

Chłopaki ..... Strumienica to jest  rura przelotowa nic nie filtrująca , czyli sonda wykryje że katalizator nie działa. Jak masz 2 katalizatory to możesz założyć większe katalizatory , bo będą miały większa przepustowość i większą sprawność w utylizacji szkodliwych substancji ....  Przypominam, że hondę kręcisz wysoko i jak założysz dwa katy od samochodu 1,5 to pewnie bardzo szybko go wydmucha jak będziesz kręcił silnik bardzo wysoko .... Kup sobie 2 emulatory wkręć i jeździj.


  • 0

#6 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:24, 13.02.2016

Dzieki "muzyczka" tylko czy np. jak wkrece te emulatory a katalizatory beda zapchane to silnik nie bedzie świrował? Chyba że całkiem można je wybebeszyći wtedy emulatory?


  • 0

#7 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:47, 06.03.2016

Możesz wybić kata i wtedy dać emulator, mi kat popekal i mocno blokował wylot spalin.
  • 0

#8 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:44, 22.03.2016

Witam ponownie, katalizatory miałem już bardzo zapchane i "popalone". Wykruszyły się, Wybebeszyłem puszkę wstawiłem emulatory proste i dalej mi wywala checka bład 420 i 430 czyli na obydwu bankach...Co zrobić w takiej sytuacji?


  • 0

#9 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:31, 04.04.2016

No to czeka Cię inwestycja w katalizatory nowe zamienniki np. Magnaflow lub używane OEM z Ebay'a ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#10 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:23, 05.04.2016

Witam ponownie, katalizatory miałem już bardzo zapchane i "popalone". Wykruszyły się, Wybebeszyłem puszkę wstawiłem emulatory proste i dalej mi wywala checka bład 420 i 430 czyli na obydwu bankach...Co zrobić w takiej sytuacji?

Zmniejszyć dziurkę w emulatorze ??


  • 0

#11 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:52, 05.04.2016

Są emulatory z regulacją dziurki, na Alledrogo.


  • 0

#12 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 08.04.2016

Dziurka jest mniej więcej na zapałkę... to o ile ją pomniejszyć? I jak? zaspawać?


Użytkownik tmaxx88 edytował ten post 19:47, 08.04.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq