Witam, otóż mam problem z checkiem błędy katalizatorów. Pewnie już jest po nich auto ma 250tyś i jeździ na gazie. Posiadam v6 więc są 2 katy i trzeci jeszcze z tyłu. Chciałem to wyrzucić i wstawić tylko nie wiem co. Strumiennica czy tłumik przelotowy albo może lepiej jest kupić wkład katalizatora i go wspawać? Chodzi o to że mam 2 sondy za katami i co będzie z checkiem? Nie chce zeby zmienił się dzwięk silnika i też nie zależy mi na mocy. Jako że jest to v6 to katy są zaraz na początku wydechu więc musi być tam wsadzone coś specjalnego? Chodzi mi o temperaturę jaka tam będzie. Pozdrawiam
Poszukałem i znalazłem że są to katalizatory przykolektorowe i ustawine są pionowo a czy są np. takie strumiennice?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 19:37, 08.02.2016
#2
Napisano 10:25, 11.02.2016
Jak działa katalizator a jak strumienica i co mierzy druga sonda ?
#3
Napisano 11:25, 11.02.2016
Jesli masz sonde regulacyjna za katem to jednak lepiej zeby takm bybply dalej katalizatory, magnaflow robi sporo tansze niz inne zamienniki czy oem.
#4
Napisano 17:12, 11.02.2016
Właśnie mam drugą sondę regulacyjną. W aukcjach pisze że np. jest do pojemności 2000cm, czyli jak u mnie jest 3.0 v6 to wychodzi na jeden kat 1,5litra - Czy dobrze myślę? Nigdzie nie widzę żeby te katy miały otwory na sondy...
#5
Napisano 08:10, 12.02.2016
Chłopaki ..... Strumienica to jest rura przelotowa nic nie filtrująca , czyli sonda wykryje że katalizator nie działa. Jak masz 2 katalizatory to możesz założyć większe katalizatory , bo będą miały większa przepustowość i większą sprawność w utylizacji szkodliwych substancji .... Przypominam, że hondę kręcisz wysoko i jak założysz dwa katy od samochodu 1,5 to pewnie bardzo szybko go wydmucha jak będziesz kręcił silnik bardzo wysoko .... Kup sobie 2 emulatory wkręć i jeździj.
#6
Napisano 13:24, 13.02.2016
Dzieki "muzyczka" tylko czy np. jak wkrece te emulatory a katalizatory beda zapchane to silnik nie bedzie świrował? Chyba że całkiem można je wybebeszyći wtedy emulatory?
#7
Napisano 20:47, 06.03.2016
#8
Napisano 21:44, 22.03.2016
Witam ponownie, katalizatory miałem już bardzo zapchane i "popalone". Wykruszyły się, Wybebeszyłem puszkę wstawiłem emulatory proste i dalej mi wywala checka bład 420 i 430 czyli na obydwu bankach...Co zrobić w takiej sytuacji?
#9
Napisano 21:31, 04.04.2016
No to czeka Cię inwestycja w katalizatory nowe zamienniki np. Magnaflow lub używane OEM z Ebay'a
Happy Owner Never Drives Anything else.
#10
Napisano 10:23, 05.04.2016
Witam ponownie, katalizatory miałem już bardzo zapchane i "popalone". Wykruszyły się, Wybebeszyłem puszkę wstawiłem emulatory proste i dalej mi wywala checka bład 420 i 430 czyli na obydwu bankach...Co zrobić w takiej sytuacji?
Zmniejszyć dziurkę w emulatorze
#11
Napisano 16:52, 05.04.2016
Są emulatory z regulacją dziurki, na Alledrogo.
#12
Napisano 19:47, 08.04.2016
Dziurka jest mniej więcej na zapałkę... to o ile ją pomniejszyć? I jak? zaspawać?
Użytkownik tmaxx88 edytował ten post 19:47, 08.04.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych