Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jak wyglada wymiana podpory ?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 dzidzius

dzidzius
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:PIOTRKOW TRYB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 28.04.2016

Nadal obstawiam, że Twój problem leży w czym innym. Luz na wieloklinie miedzy przegubem a wałkiem masz dobry, mam taki sam raczej. Poduszki od skrzyni biegów??

drgania podczas przyspieszania i powodem ich jest luz na wieloklinie polosi przy podporze.


  • 0

#17 Indii

Indii
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:16, 29.04.2016

Witam

 

mam również czasem problem z drganiami, szczególnie przy prędkości około 50 km/h i wysokim biegu, po redukcji i wzroście obrotów silnika zmniejszają się. Obstawiam też podporę. Teraz moje pytanie, czy półosie w Accordach są takie same w automacie i manualu czy inne ?


  • 0

#18 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:10, 29.04.2016

 

Teraz moje pytanie, czy półosie w Accordach są takie same w automacie i manualu czy inne ?

Są inne.


  • 0

#19 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:45, 04.05.2016

Koledzy zostawcie podporę w spokoju. Ten luz jest prawie zawsze i to nie wina tego luzu. Drgania przy przyspieszeniu są wynikiem wżerów na bieżni wewnętrznego przegubu :p wiem bo temat Już przerabiałem i inni też przerabiali.
  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#20 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:10, 03.09.2016

Udało się rozwiązać problem ?


  • 0

#21 kirsa

kirsa
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Słubice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cu1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 27.12.2016

to może napisz co było problemem


  • 0

#22 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 03.08.2018

Też bym się z Chęcią dowiedział co okazało się problemem?
  • 0

#23 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:12, 12.09.2018

Miałem kiedyś luz na łozysku podpory co prawda w innym aucie (tez japoniec) ale budowa ta sama jak tu.

Luz objawiał się takim puknieciem przy dodaniu gazu,

 

U mnie jest taki problem, jade np 4bieg 65km puszcze gaz i po chwili dodam gwałtownie i mam puknięcie, to samo przy zmianie biegów na wyższy głównie i dodaniu gazu słychać puknięcie.

 

Zamówiłem już przegub wewnętrzny prawy bo dosyć luźno lata na wałku podpory ale pytanie czy to nie łożysko, telepiąc wałkiem nie widać ruchów łożyska na aucie.


  • 0

#24 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 16:08, 13.09.2018

Wyjmiesz całość to będziesz widział czy łożysko jest ok. Obstawiam że to jednak przegub wew będzie.
  • 0

#25 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:08, 20.09.2018

Wyjmiesz całość to będziesz widział czy łożysko jest ok. Obstawiam że to jednak przegub wew będzie.

 

Mechanik zdemontował mi przegub i okazało się, że łożysko miało luz jakby na boki, zostało wymienione, przegub wewnętrzny też wymieniony na PASCAL. Nic nie wibruje przy przyśpieszaniu, jechałem do ok 120km/h i na razie nie widzę problemów z wibracjami jak to kilka osób na forum opisywało.Luz na cały przegubie wewnętrznym ruszając nim góra dół został mocno zniwelowany, wcześniej półoś latała kilka mm, a teraz nieznacznie.

 

Jednak mój problem stuków przy zmianie biegów, puszczaniu dodawaniu gazu został. Mam wrażenie, że w pewnych momentach mniej słychać stuki jednak są dalej wyraźne. Słychać to nawet jak parkuje tyłem i ruszam z miejsca z lekkim strzałem sprzęgła, jest stuknięcie.

 

Zaczynam się zastanawiać coraz poważniej czy to nie z mechanizmu różnicowego w skrzyni, a za to na pewno się nie będę brał...


Użytkownik lukasrz edytował ten post 09:09, 20.09.2018

  • 0

#26 adim

adim
  • Klubowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:20, 10.08.2021

Cześć,
 

 

Mechanik zdemontował mi przegub i okazało się, że łożysko miało luz jakby na boki, zostało wymienione, przegub wewnętrzny też wymieniony na PASCAL. Nic nie wibruje przy przyśpieszaniu, jechałem do ok 120km/h i na razie nie widzę problemów z wibracjami jak to kilka osób na forum opisywało.Luz na cały przegubie wewnętrznym ruszając nim góra dół został mocno zniwelowany, wcześniej półoś latała kilka mm, a teraz nieznacznie.

 

Jednak mój problem stuków przy zmianie biegów, puszczaniu dodawaniu gazu został. Mam wrażenie, że w pewnych momentach mniej słychać stuki jednak są dalej wyraźne. Słychać to nawet jak parkuje tyłem i ruszam z miejsca z lekkim strzałem sprzęgła, jest stuknięcie.

 

Zaczynam się zastanawiać coraz poważniej czy to nie z mechanizmu różnicowego w skrzyni, a za to na pewno się nie będę brał...

 
Faktycznie ten przegub prawy wymieniłeś na PASCAL i było ok? Ile km na nim przejechałeś? Masz może nr części?  A łożysko to wymieniałeś w podporze samo czy razem z uszczelniaczem i segerami? (rysunek: https://i.ibb.co/Ycm...losie-rys.jpg)
Te stuki przy parkowaniu udało Ci się ogarnąć? Potwierdziłeś, że to mechanizm różnicowy? 

  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...y-adim/</a></p>

#27 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:12, 10.08.2021

 

Cześć,
 

 

 
Faktycznie ten przegub prawy wymieniłeś na PASCAL i było ok? Ile km na nim przejechałeś? Masz może nr części?  A łożysko to wymieniałeś w podporze samo czy razem z uszczelniaczem i segerami? (rysunek: https://i.ibb.co/Ycm...losie-rys.jpg)
Te stuki przy parkowaniu udało Ci się ogarnąć? Potwierdziłeś, że to mechanizm różnicowy? 

 

Tam chyba samo łożysko było wtedy wymienione. Tak przegub PASCAL(prawy wewn.), nr części nie mam, zrobiłem na nim z 20tyś km i bez problemów, teraz mam hybryde(kolejne z 20tyś km) założoną obudowa PASCAL + wnętrze jakiś zamiennik(używany) z diesla bo urwałem półoś i wstawione mam półoś z przegubem zewn. z diesla(grubsza) w obudowe przegubu wewn. PASCAL - 0 wibracji.

 

Co do stuków przy ruszaniu i szybkich zmianach biegów - wymieniłem skrzynie biegów na taką która podobno miała 180 tys km przebieg !!! - Jak stukało tak stuka, trzeba spokojnie operować sprzęgłem i biegami żeby nie stukało, cholera wie co to.... zawieszenie przetrzepane.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq