Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

xenony w accordzie pomocy jak co

VI xenony accord

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 fotoadamski

fotoadamski
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 04.02.2016

Witam 

mam kilka pytań w sprawie oświetlenia 

1.co potrzeba żeby założyć xenony z atr do wersji cywilnej 

2.jak to podłączyć?

3wiem że bez sprysków się nie obejdzie ale zaryzykuje 

i ostatnie pytanie czy da się jezdzić na xenonach z anglika ?

Bardzo proszę o pomoc 

dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam 


  • 0

#2 eMAGIeliK

eMAGIeliK
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Trawniki(Lubelskie)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ESi
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:EJ2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:22, 04.02.2016

1.Lampy, spryski, czujniki poziomowania, większy zbiorniczek płynu z 2 pompkami, albo oryginalna wiązka albo przekaźnik dla pompki świateł.

2.Jeśli jesteś zielony w elektryce to daj sobie spokój,

3.brak spryskiwaczy na lampach będzie powodował pogorszenie skuteczności ksenonów,

 

-Jeździć na ksenonach bez poziomowania to głupota, a jeździć na ksenonach z anglika bez poziomowania- to próba morderstwa na drodze.

 

Polecam Ci zrobić test, załóż sobie te wszystkie lampy bez poziomowania i z anglika, i niech ktoś inny przejedzie się Twoim autem na kesenonach z anglika a Ty jedź z naprzeciwka innym samochodem- wtedy zrozumiesz co miałem na myśli.


  • 0

#3 Drumek

Drumek
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Lidzbark
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:59, 12.02.2016

tak jak kolega wyżej, przeróbka na xenon w lampach ori bez xenonu to niezbyt dobry pomysł :) 


  • 0

#4 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:inąd
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie będzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:28, 12.02.2016

Ale ale. Ksenony z Angola bądź jakiekolwiek lampy z europy (chora cena za ksenony z ATR-a) + hydroretrofit albo kolega z HAKP, który przerabia lampy na soczewkę + poziomowanie z ATR-a + spryski = fajna opcja na poprawnienie seryjnego świecenia w VI :)


  • 0

#5 Neski

Neski
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Brzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cc7
  • KM:161
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:37, 12.02.2016

Moim zdaniem robota nie warta swieczki lepiej wlozyc soczewke europe nie wiem po ile chodza lampy z atra ale soczewki mozna kupic juz za 260 zl a ostatnio widzialem na olx po 210 zl ktos sprzedawal z jakiegos projektu lamp .
  • 0

#6 fotoadamski

fotoadamski
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 20.05.2016

siema

wracając do tematu

jak to poziomowanie wygląda i w jakim jest miejscu czy musi być czy obejdzie się bez niego ?

jak to wygląda z wiązką ? czy do orginalnej to podłącze ?


  • 0

#7 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:inąd
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie będzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:17, 22.05.2016

Oryginalny czujnik poziomowania jest z tyłu na wahaczu. Co do wiązki to nie jestem pewien, ale na pewno jakies kable muszą tam iść ;)


  • 0

#8 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:56, 03.06.2016

Jak robić coś bez poziomowania to równie dobrze można wsadzić zwykłego HIDa... i tak dowód można stracić i tak. 

Według mnie trochę zachodu z tym będzie i gra raczej nie warta świeczki.


  • 0

#9 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:11, 03.06.2016

Hid a ori lampa na xenonie bez samopoziomowania to duza roznica, a samopoziomowania nie trzeba miec,wystarczy reczne i ma sie legalnie xenon

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#10 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:00, 03.06.2016

Jednym z obowiązkowych elementów jest samopoziomowanie, więc bez tego i tak można stracić dowód... nie wiem tylko czy był jakiś okres, w którym tego nie wymagano, chociaż w samym ATRze samopoziomowanie było...
 

Nie chodzi mi o porównanie co jest lepsze/gorsze/ile z tym zabawy (HID vs OEM xenon) tylko o kwestie legalności. 


  • 0

#11 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:39, 03.06.2016

co do samopoziomowania znalazłem takie zapisy w paiperach

6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.
6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...)


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, xenony accord

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq