Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

VII gen. K24A3

VII LPG

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 Szmytek

Szmytek
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Kraków/Ostrowiec Św
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:57, 07.05.2016

A czy po skasowaniu błędów przez komputer LPG będzie je widać w historii po podłączeniu przez OBD?

Czy z tego miejsca też są czyszczone?


  • 0

Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451

Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/


#17 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:08, 07.05.2016

Kasowane błędy są czyszczone ze sterownika PB, sama nazwa mówi....


  • 0

#18 Szmytek

Szmytek
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Kraków/Ostrowiec Św
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 07.05.2016

Hmm to w sumie dziwna ta opcja, czyli kasuje błędy silnika i nie zostawia po nich nigdzie śladu?

Coś jak wymontowanie diody od kontrolki Check Engine :/


  • 0

Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451

Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/


#19 piotrficek

piotrficek
  • Partner HAKP
  • 69 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:6
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:40, 07.05.2016

Hmm to w sumie dziwna ta opcja, czyli kasuje błędy silnika i nie zostawia po nich nigdzie śladu?
Coś jak wymontowanie diody od kontrolki Check Engine :/

tak nie zostawia śladu, owszem dziwna opcja i dlatego też napisałem, że warto sprawdzić czy nie jest załączona. W wielu instalacjach które regulowałem kasowanie było włączone.
  • 0

#20 accord8gen

accord8gen
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Oz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:26, 08.05.2016

Czy tylko w Zenicie to jest, czy inni producenci instalacji też takie "sprytne" narzędzie dodają?

Wysłane z mojego C5303
  • 0

#21 piotrficek

piotrficek
  • Partner HAKP
  • 69 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:6
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:00, 08.05.2016

Czy tylko w Zenicie to jest, czy inni producenci instalacji też takie "sprytne" narzędzie dodają?

Wysłane z mojego C5303

Stag - kasowanie błędów tylko z konkretnej listy i nie związane ze składem mieszanki 

Tech - trzeba wprowadzić jakie błędy ma kasować

Optima - ma możliwość kasowania wszystkich błędów

opcja kasowania nie jest zła dopóki się jej nie włączy ;)


  • 0

#22 R0bert

R0bert
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Opolskie/Slaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:46, 08.05.2016

Bardzo ważny problem panowie odsłonili. Teraz sterowniki gazowe nie wiadomo po co kasują błędy silnika które po coś są!

Ja mam QBox Plusa w obu Accordach i w obu była opcja kasowania danych błędów oraz podgląd parametrów silnika przez sterownik gazowy.

Jednak co do kasowania błędów można sprawdzić kiedy ostatnio błąd był kasowany! Jest parametr który u nie w programie ma nazwe "Przejechanych kilmetrów po kasacji błędów DTC". W VIII jest to na pewno, w VII nie jestem pewien. Bardzo fajny parametr właśnie w w/w sytuacjach jak i podczas diagnostyki. Tak więc panowie jak macie nowe (używane) samochody lub podejrzaną instalacje to możecie sprawdzić. Parametry typu kilkadziesiąt, kilkaset, i z kilka tysięcy kilometrów (o ile nie było auto np. programowane na gaz) daje do myślenia! Tak więc "ELM'y" w dłoń i mam nadzieje miłego sprawdzania.

@edit: VII też posiada ten parametr (przynajmniej mój egzemplarz).


Użytkownik R0bert edytował ten post 11:47, 08.05.2016

  • 0

#23 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 15:18, 19.05.2016

viper505,

Adam Rogowski, gdzie w 2.4 jest zwykle zamontowany parownik? Jest szansa, żeby za silnikiem na grodzi go nie montować? Chcę tam wrzucić dużo większe od parownika Webasto...

Tak jak tutaj:


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#24 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 15:20, 19.05.2016

Bardziej na prawo i nizej (pod skrzynka z bezpiecznikami).
Jesli przewody sie pomieszcza,to nie bedzie problemu.
  • 0

#25 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 06:05, 20.05.2016

LordV-TEC

Ja montuje reduktory przy nadkolu po stronie kierowcy, także nie powinno to kolidować z Webastem


  • 0

#26 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 15:17, 20.05.2016

Bardziej na prawo i nizej (pod skrzynka z bezpiecznikami).
Jesli przewody sie pomieszcza,to nie bedzie problemu.

A to tak jak myślałem :)

 

 

LordV-TEC

Ja montuje reduktory przy nadkolu po stronie kierowcy, także nie powinno to kolidować z Webastem

 

No to super. W planie jest montaż Webasta :)


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#27 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:25, 29.04.2018

Aktualizacja awarii. Po około 110kkm padła pierwsza Hana. Zaczelo sie szarpanie przy delikatnej jezdzie. O dziwo przy pelnym piecu bylo ok. Tak czy inaczej po digagnozie u Artura Stwierdzilem, ze nie bede babral sie w jakies wymiany pojedynczej sztuki tylko odrazu wpadly 4 nowe Herculesy. Problem rozwiazany. A przy okazji teraz wtryskiwacze sa juz na czapeczkach pionowo. Nie mniej jednak biorac pod uwage dystans jaki ogarnely w pozycji pol-lezacej wciaz uwazam, ze pozycja ich pracy nie ma wplywu na trwalosc. Chwyt marketingowy, zreszta nie pierwszy w temacie LPG. Liczy sie tylko czy monter ogarnia czy nie. Takze po raz kolejny polecam Artura.  


Użytkownik viper505 edytował ten post 20:27, 29.04.2018

  • 0

#28 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:38, 30.04.2018

pytanie do ludu...jakie ciśnienie gazu macie na listwie mierzone w sofcie STAGA dla  ACR-01 i silnika K24a3 ?


  • 0

#29 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:08, 30.04.2018

Nie chodzi o reduktor tylko jakie masz wtryski.
Ja mam np 1.5 bara
A kolega ma 1.2

Użytkownik slasz129 edytował ten post 20:09, 30.04.2018

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#30 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:30, 01.05.2018

oki w takim razie może jest ktoś, kto ma Barracudy 130 i taki reduktor .. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, LPG

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq