Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

zwarcie w elektryce - dłużej kręci przy odpalaniu

VI zwarcie w elektryce migające licznik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 pracownik

pracownik
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:.
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:37, 31.01.2016

Witam serdecznie,

 

Od dłuższego czasu moja honda gaśnie (spadek obrotów do 0 po przygazowaniu albo hamowaniu), ale nie tutaj o tym.

 

Ostatnio zabrałem się za naprawę zegarka, w którym nie było podświetlenia. Odkręciłem co trzeba, odpiąłem kabel i zauważyłem, że układ elektroniczny (w formie paska) odpiął się od plastiku, gdzie miała być żarówka. Podpiąłem wszystko jak trzeba, przekręciłem stacyjkę i od tej pory zaczęły się kłopoty. Szczerze powiedziawszy nie zrobiłem zbyt wiele z tym zegarkiem (nawet nie zamontowałem żarówki na początek).

 

Po przekręceniu stacyjki i włączeniu świateł - liczniki zaczęły migać. Przy światłach mijania licznik od km nie podświetlał nic, ale przy postojowych podświetlał. Odłączyłem całkowicie zegarek i licznik przestał migać ale pewne problemy pozostały - Co jakiś czas wskazówka od obrotomierza w mgnieniu oka leci do 0 i z powrotem na swoją pozycję (zwykle przy włączaniu świateł). Pojawił się problem z odpalaniem - jest straszliwie słaby, kręci dłużej niż zwykle. Po ok 8h na dworze, wycieraczki ledwo się ruszały - dopiero po odpaleniu i ruszeniu alternatorem zaczęły poprawnie działać. Aktualnie nawet na odpalonym silniku licznik słabo podświetla - jak przygazuję bądź samochód pochodzi dłużej - podświetlenie jest dobre.

 

Dodam, że alternator i mimo ładowania prostownikiem-akumulator - jest dobry.

Przed podłączeniem zegarka czegoś takiego nie było...

 

Panowie, co mogło się stać?

Obstawiam, że gdzieś pojawiło się jakieś zwarcie i z sekundy na sekundę rozładowuje się akumulator, ale nie mam pojęcia gdzie.


  • 0

#2 pracownik

pracownik
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:.
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:15, 10.02.2016

Nikt, nic?


  • 0

#3 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 20:44, 11.02.2016

czy tylko i wyłacznie próbowałes naprawic tylko i wyłacznie podswietlanie zegarka ...

nie pozostaje nic innego jak ponowny demontaz zegarka i dokładne sprawdzenie czy nie uszkodziłes gdzies przewodów.


  • 0

#4 eMAGIeliK

eMAGIeliK
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Trawniki(Lubelskie)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ESi
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:EJ2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:04, 11.02.2016

Masy posprawdzaj(pod maską)- wyczyść ewentualnie wymień.


  • 0

#5 cacaoH

cacaoH
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:v
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:11, 23.02.2016

poradziles sobie ? mam bardzo podobne objawy


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, zwarcie w elektryce, migające licznik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq