XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana radia...
#31
Napisano 21:46, 04.11.2008
Drugi link (mniejsze złącze) to przejściówka której byś potrzebował do Accorda V generacji (do 97 roku).
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#32
Napisano 23:47, 04.11.2008
Czekam na przejściówkę, teraz będę cudował z subem w sobotę, jak zrobić żeby grał
Radio myślę, że doskonale zastąpi kaseciaka Bose- Alpine cda 9855r - jeśli ktoś się zna wie co to radio potrafi. Mam nadzieję, że pięknie będzie brzmiało z głośnikami bose- chodzi mi głównie o jakość a ten hi-endowy model jakości się nie powstydzi. Myślę jak uruchomić Suba ... ? Macie pomysły??
#33
Napisano 00:10, 05.11.2008
Niestety żaden ze styków tego dodatkowego złącza radia BOSE nie prowadzi wprost do wzmacniacza subwoofera (który jest umieszczony pod głośnikiem) - wtedy sprawa byłaby prosta. Kable idą z tego złącza najpierw do pudełka które jest pod siedzeniem pasażera (equalizer unit) i dopiero stamtąd do subwoofera (oraz głośników wysokotonowych - one bez przeróbek też nie będą działać bez radia BOSE).
Ciężko to opisać, wszystko widać na schematach z ESM...
IMHO najłatwiej poprowadzić dodatkowy kabel pomiędzy radiem a subwooferem ale może jest ktoś kto to przerabiał w praktyce ?
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#34
Napisano 00:31, 05.11.2008
#35
Napisano 00:37, 05.11.2008
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#36
Napisano 09:33, 05.11.2008
#37 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:51, 15.11.2008
Czyli z wypowiedzi wynika że sygnał z radia innego niż BOSE nie można podłączyć pod equalizer unit?
Istnieje jakiś schemat podmianki kaseciaka BESE z sub na coś innego?
#38
Napisano 09:07, 06.12.2008
Alfa Romeo 33 146 156,Accord VI VII,Lexus IS250
#39
Napisano 11:18, 06.03.2009
a ja mam pytanie odnośnie kaseciaka hondy w Accordzie VI po lifcie - rok 2001. Mam tam właśnie oryginalny kaseciak z logo Hondy i interesuje mnie zmiana na jakieś radio z CD i MP3. Pytanie - czy i jak to zrobić, jakie przeszkody mogę napotkać itp ? Wiem na pewno, że jest problem z tą maskownicą - przymierzyłem radio taty do tego oryginału hondy i jest sporo mniejsze. Więc maskownica to 1 problem. A co z resztą ? Z góry dzięki za pomoc!
Pozdrawiam
#40
Napisano 12:01, 06.03.2009
Wielkość maskownicy nie jest dużym problemem. Mi też się wydawało, że nowe radio jest mniejsze ale w praktyce szczelina jest może 1mm i w ogóle nie rzuca się w oczy.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#41
Napisano 13:34, 06.03.2009
#42
Napisano 13:56, 06.03.2009
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#43
Napisano 08:23, 08.03.2009
#44
Napisano 12:06, 08.03.2009
Porady:
1. Wyłączniki po lewej stronie deski (po jednym z nich jest śrubka mocująca plastik naokoło zegarów !) łatwiej wypchnąć od tyłu nic wyciągać od przodu. Trzeba zdjąć plastik nad nogami kierowcy (i tak potrzebne aby odłączyć linkę sterowania nawiewem), trzyma się on na zatrzaskach i jednej śrubce dostępnej po wyjęciu mini-popielniczki. Wyciąganie od przodu za pomocą śrubokręta itp. -> patrz punkt 2.
2. Nigdy, pod żadnym pozorem i pod żadnym uzasadnieniem nie wolno niczym (śrubokrętem itp. - owijanie go taśmą albo podkładanie czegoś też nie zezwala na jego użycie) "podważać" plastiku naokoło zegarów - no chyba, że chcemy mieć brzydkie ślady na plastiku albo co gorsza na samej desce (pod spodem jest oklejona miękką gąbką !). Wystarczająca jest siła samych palców. Ciągniemy za deskę za krawędzie otworów na zegary, jeśli plastik pije w palce to zakładamy grube rękawiczki.
3. Dla kogoś kto tego nie robił wcześniej robota z wymianą radia jest na przynajmniej 2 godziny. W obecnej porze roku potrzebny jest dobrze oświetlony i ogrzewany garaż. W warunkach polowych trzeba czekać raczej na ciepłą wiosnę
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#45
Napisano 13:06, 08.03.2009
Do zobaczenia na trasie.