Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

wyniki hamowni accord 2.0 156 zrobiony wydech

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#16 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:02, 22.01.2016

Nie posiadacie w swojej kolekcji wykresów r20a3 z hamowni ewentualnie k20 tak dla porównania moich wyników wczorajszych z hamowni
  • 0

#17 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:14, 22.01.2016

http://images78.foto...ed5e4259ab9.jpg   tu masz mój wykres. Zamiast kata tłumik środkowy wykorzystany jako puszka rozprężna i wywalony rezonator.


Użytkownik mlodyolek edytował ten post 11:15, 22.01.2016

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#18 wiocha

wiocha
  • Forumowicz
  • 171 postów
  • Skąd:Mysłowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombiak
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:29, 22.01.2016

zdjęcie niedostępne :)


  • 0

icon3.png


#19 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:40, 22.01.2016

http://www.fotosik.p...4638ed5e4259ab9


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#20 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:03, 22.01.2016

do r20a3 też by coś taka puszka dała? hałas w kabinie dużo mocniejszy niż seryjnie na katalizatorze?


  • 0

#21 krychu34692

krychu34692
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2,0
  • Wersja:508 RXH
  • KM:200
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:RHC8D
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 22.01.2016

To już trochę jest rozjaśnione o co chodzi ;)


  • 0

#22 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:00, 17.02.2016

dla zainteresowanych: natrafiłem na artykuł o R20A3 z wykresikami. 

moc silnika wg "marketingu" hondy (na czerwono R20 a na czarno K20):

R20vs_K20.png

 

do tego prawdziwy pomiar R20A3 ale na kołach:

power.jpg

 

strata ~22%

 

a tutaj cały artykuł: http://asia.vtec.net...ore/8GAccord20/

wykres Tomasz77 ewidentnie różni się powyżej 5.000 obrotów - w serii zaczyna zdecydowanie bardziej spadać. 


Użytkownik qronax edytował ten post 16:01, 17.02.2016

  • 0

#23 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:08, 18.02.2016

Dzięki Qronax :) ja niebawem kata będę miał robiony i jak mnie natchnie to rzucę wtedy obrazek z hamowni znowu. Powinno być gdzieś  176 KM i 210 Nm. Nie umiem się doczekać :))) Wydech i kat kosztował mnie już w promocji 3800 zł..... ale jest to profeska gdzie chociażby pan Leszek Kuzaj we własnej osobie modyfikował swój bolid. Polecam wam ten warsztacik na przeróbki typu "exhaust" :)


  • 0

#24 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:23, 03.03.2016

Bardzo fajny wynik dla R20 - wcale nie uwazam, że jest to dychawiczny silnik napewno jest lepszy od poprzedniego K20 z seryjnej wersji nie mowie o tym z civica Type Ra K20a2 , ale przez tzw. eco-normy jest mocno zduszony. Napewno ma duzo mniejsze tarcie wewnetrzen i elektryczne wspomaganie, ktore nie obciaza dodatkowo silnika przy wysokich obrotach.

Kiedys zglebialem temat poprawy mocy dle R18 w civicu (bardzo podobne konstrukcje) i najwiekszym waskim gardlem był kolektor wydechowy (jest inny zintegrowany z katalizatorem, przez budowe glowicy ktora ma integrowane kolektory) i potem rura ktora od niego odchodzi ma bardzo restrykcyjne srednice w porownaniu do reszty wydechu - a wszystko przez normy eco !! Po modyfikacji tylko tych dwoch czesci i odetkaniu dolotu civic, ktory wychodzi na hamowni niecale 140 KM mial cos koło 157 km). Kolektor mozna niedrogo kupic na ebayu.

Warto też pomyśleć:

- modyfikacji dolotu nie koniecznie wymiane tylko (zdemontowanie rezonatorów, wkładke filtra już masz i doprowadzenie troche swieżego powietrza)

- można porównać dolot z 2.4 czy nie ma lepszych parametrów

- o lekkich felgach daja sporo

- ceramika do skrzyni biegów

- lekkie koło zamachowe

- lekkie koło pasowe

- dobre paliwo 98-100 ;-)

- może przepustnica z 2.4 bedzie pasować (drugi restrykcyjny element)

Wiem i sam tego doświadczyłem, że z takich małych przyrostow można uzyskać całkiem fajen efekty ;-)

Pozdrawiam,

Paweł


Użytkownik Pablo1980 edytował ten post 11:27, 03.03.2016

  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#25 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:29, 03.03.2016

A próbowałeś może lać jakiś inny specjalny "sportowy" olej do skrzyni biegów? zmieniają się w ogóle coś osiągi jeśli coś lepszego się tam wleje? Nawet nie wiem czy istnieją jakieś lepsze oleje do skrzyni biegów i czy ona ma wpływ na osiągi poza oczywiście skróceniem albo wydłużeniem przełożeń rzecz jasna ale tego nie zamierzam zmieniać bo myślę jest optymalnie a na torze się nią nie ścigam :)


  • 0

#26 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:03, 03.03.2016

A próbowałeś może lać jakiś inny specjalny "sportowy" olej do skrzyni biegów? zmieniają się w ogóle coś osiągi jeśli coś lepszego się tam wleje? Nawet nie wiem czy istnieją jakieś lepsze oleje do skrzyni biegów i czy ona ma wpływ na osiągi poza oczywiście skróceniem albo wydłużeniem przełożeń rzecz jasna ale tego nie zamierzam zmieniać bo myślę jest optymalnie a na torze się nią nie ścigam :)

Olej lepiej wedlug zalecen do skrzyni, ale mozna wykorzystac nowa technologie nan w olejach Millers oils tz. nanodrive z potrojnymi estrami + dodałbym ceramizacja naprzyklad xado. Wiem wiem duzo osob uwaza ze to naciagactwo, ale jak ktos raz uzyje to przewaznie zmienia zdanie ;-)


i jak kolektor był już robiony ?


Użytkownik Pablo1980 edytował ten post 22:54, 03.03.2016

  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#27 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:31, 04.03.2016

Używam ceramizera w silniku i coś o tym wiem.....;) dla mnie rewlka ale jakiś czas temu była gorąca atmosfera tu na forum z tego powodu więc nie będę się odzywał już w tej sprawie :)pozdr


  • 0

#28 pxc

pxc
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kołobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance Advantage
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Accord Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:05, 01.12.2016

Używam ceramizera w silniku i coś o tym wiem..... ;) dla mnie rewlka ale jakiś czas temu była gorąca atmosfera tu na forum z tego powodu więc nie będę się odzywał już w tej sprawie :)pozdr
 

Czy MG robił może wycenę jakby zastąpić seryjny katalizator sportowym metalowym  ?
Chodzi o taki uniwersalny ala Magnaflow 200 komorowy śr. 63 mm rurki
To jest do 8 gena 2.0.
Napisane jest tam że dla ssących 7-10 koni whp (na kołach) przyrost mocy.

http://www.ebay.de/i...=STRK:MEBIDX:IT

 

Teraz doczytałem że komplet z nowym (jakim) katem 3800 zł.
Ile wyszło finalnie mocy i momentu ?
Mówili coś o dolocie ?
Autko było strojone czy tylko zmiana układu wydechowego ?


Użytkownik pxc edytował ten post 18:06, 01.12.2016

  • 0

#29 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:34, 04.12.2016

Dolotu nie ma sensu robić tutaj konkretnie. Finalnie nie byłem jeszcze na hamowni. Bez kata wyszło prawie 166 koni a nm 195. Po znajomości z MG zrobili mi 3400 z katem cenę :) autko bez strojenia....sama wymiana układu wydechowego


  • 0

#30 pxc

pxc
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kołobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance Advantage
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Accord Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:46, 12.12.2016

Dolotu nie ma sensu robić tutaj konkretnie. Finalnie nie byłem jeszcze na hamowni. Bez kata wyszło prawie 166 koni a nm 195. Po znajomości z MG zrobili mi 3400 z katem cenę :) autko bez strojenia....sama wymiana układu wydechowego

Dzięki. Masz w planach stroić autko ? Może coś by to dało po modzie całego wydechu z katem ?

Dolot też gdzieś czytałem że jest dobrze zrobiony tzn. że ciągnie zimne powietrze już seryjnie.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq