Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

wyniki hamowni accord 2.0 156 zrobiony wydech

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:41, 21.01.2016

Jak ktoś jest zainteresowany pomiarem z hamowni mojego autka to wklejam.....

Załączone pliki


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:49, 21.01.2016

Tak wkleiłeś ,że nie widać lewej strony (podziałki),trzeba się domyślać :-)
  • 0
                       

#3 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:53, 21.01.2016

czyli +8KM

max moment prawie stały w zakresie 4200-5000 obrotów

który to był bieg ?

generalnie przedziałka by ułatwiła czytanie, aczkolwiek można sobie policzyć :)

jeste gdzieś w na forum/w necie wykres serii ?


Użytkownik qronax edytował ten post 12:54, 21.01.2016

  • 0

#4 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:36, 21.01.2016

sorry :)


najwięcej elastyczności zyskało. Nie tyle od 0-100 jest lepiej (może 0,1-0,2 sek) co elastyczność jest fajna. od 60-100 na 3 biegu było 7,1 a jest 5,7 czyli całkiem nieźle . Kilka pomiarów robiłem i tak to z granicą blędu 0,1-0,2 wychodzi


na necie znalazłem wykres serii nawet z tej samej hamowni. Silnik jedynie widzę tej VII generacji a tam było o 1 konia mniej :) ale osiągi myślę można porównać mniej więcej . 2.0 156 VIII nie znalazłem póki co


ten czerwony wykres na drugim obrazku to seria. Ten drugi to z jakimś chipem ale jakim to nie mam pojęcia.....:)

Załączone pliki


  • 0

#5 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:37, 21.01.2016

stawiam że jednak k20 a r20 ma sporą różnice - ekolodzy p......

też szukałem kiedyś wykresów r20 i nigdzie nie znalazłem. jakby ktoś miał to zapodajcie

właśnie najbardziej ciekawi mnie jak zmienił się kształt krzywej. 

wiesz na którym biegu robili wykresy?


  • 0

#6 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:47, 21.01.2016

Na 5 biegu. Do 220 vmax doszło. Na 6 253.....i odcięcie....
  • 0

#7 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:48, 21.01.2016

a co z wydechem było modzone? Może u siebie bym taki tjuning zrobił jak tak zyskuje na elastyczności.


  • 0

#8 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:59, 21.01.2016

Opisywalem to już na forum gdzie tyle kłótni było o 7.5 do setki moim autem .
  • 0

#9 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:04, 21.01.2016

Ok. Dzięki.  Poszukam.


  • 0

#10 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:11, 21.01.2016

Wystarczy mieć puszkę rozprężną o odpowiedniej pojemności zamiast katalizatora i efekt jak widać wyżej. W moim przypadku K20, taka puszka pomogła


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#11 krychu34692

krychu34692
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2,0
  • Wersja:508 RXH
  • KM:200
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:RHC8D
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:31, 21.01.2016

O co chodzi z tą puszką? Chodzi o to żeby był przelot a nie katalizator?


  • 0

#12 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:38, 21.01.2016

lookij w temat o moim acco i spójrz na wykres. puszka rozprężna jest po to, żeby poprawić moc spalin a zarazem jeszcze kilka innych czynności tj. np. przewietrzanie komory spalania i zarazem napełnienie większą ilością ładunku. zakładanie samych rur o niewiadomo jakiej srednicy bez żadnych tłumików/puszek jest głupotą. Wydech współgra z dolotem, w dodatku wydech powinien mieć wyliczoną pojemność do danego momentu, bo tam zachodzą różne zjawiska. Zapewne jak każdy z was wie (wnioskując posty z całego forum bo tutaj każdy jest mądry) zawory wydechowe jak i  ssące w pewnym zakresie obrotu wału korbowego są uchylone. Po to liczy się pojemność wydechu i daje puszkę rozprężną aby spaliny, które są już po za głowicą wciągały świeży ładunek. Sam ruch tłoka z GMP w DMP nie jest jedyną czynnością podczas suwu ssania.


Użytkownik mlodyolek edytował ten post 14:46, 21.01.2016

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#13 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:14, 21.01.2016

no coś o tym wiem bo mi tak właśnie wszystko mierzyli na miarę.....:)


  • 0

#14 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:01, 22.01.2016

lookij w temat o moim acco i spójrz na wykres. puszka rozprężna jest po to, żeby poprawić moc spalin a zarazem jeszcze kilka innych czynności tj. np. przewietrzanie komory spalania i zarazem napełnienie większą ilością ładunku. zakładanie samych rur o niewiadomo jakiej srednicy bez żadnych tłumików/puszek jest głupotą. Wydech współgra z dolotem, w dodatku wydech powinien mieć wyliczoną pojemność do danego momentu, bo tam zachodzą różne zjawiska. Zapewne jak każdy z was wie (wnioskując posty z całego forum bo tutaj każdy jest mądry) zawory wydechowe jak i  ssące w pewnym zakresie obrotu wału korbowego są uchylone. Po to liczy się pojemność wydechu i daje puszkę rozprężną aby spaliny, które są już po za głowicą wciągały świeży ładunek. Sam ruch tłoka z GMP w DMP nie jest jedyną czynnością podczas suwu ssania.

Zapominałeś napisać o temperaturze otoczenia i ciśnieniu atmosferycznym :) 


  • 0

#15 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:13, 22.01.2016

To swoją drogą ale to raczej oczywista sprawa


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq