Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

wyniki hamowni accord 2.0 156 zrobiony wydech

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#31 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:47, 13.12.2016

Ja już nie mam zamiaru nic robić bo to już będzie przerost formy nad treścią.  Jedynie to podjechać na hamownię i ostatecznie sprawdzić ile po tych modach zyskałem. Wynikami oczywiście się podzielę w tym poście :) Jak na limuzynę jestem bardzo zadowolony z osiągów i chce zachować charakter limuzyny tego auta a nie wejść już na terytorium jakiś typowo sportowych aut np Type R. Niech Accord pozostanie Accordem. Będę chciał adrenaliny to pojadę znowu pościgać się na kartingu albo kupię Type R. Poczekamy zobaczymy....:)


  • 0

#32 Vipek

Vipek
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Orzech
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Cooper D
  • KM:135
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Mini
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:49, 07.05.2017

Ja już nie mam zamiaru nic robić bo to już będzie przerost formy nad treścią. Jedynie to podjechać na hamownię i ostatecznie sprawdzić ile po tych modach zyskałem. Wynikami oczywiście się podzielę w tym poście :) Jak na limuzynę jestem bardzo zadowolony z osiągów i chce zachować charakter limuzyny tego auta a nie wejść już na terytorium jakiś typowo sportowych aut np Type R. Niech Accord pozostanie Accordem. Będę chciał adrenaliny to pojadę znowu pościgać się na kartingu albo kupię Type R. Poczekamy zobaczymy....:)

Przewertowalem cały temat. Czy po zrobieniu nowego wydechu był sprawdzany AFR? (stosunek powietrza do paliwa)Teoretycznie seryjne ecu z map sensorem powinien nieco podlać paliwa tam gdzie to potrzebne. Pytam dlatego, że chodzi mi po głowie cały wydech łącznie z kolektorem i za sportowym katem ale priorytetem jest bezpieczeństwo silnika. Jeśli mieszanka będzie zbyt uboga to może dojść do wypalenia gniazd zaworowych, a już pomijam fakt, że może być tak, że bez strojenia nowy, szerszy wydech pogorszy dół, a z tego zakresu się najczęściej korzysta w codziennej jeździe.
Strojenie R20A3 jest już możliwe. Pytanie tylko czy jest sens wydawać 4k PLN (kompletny wydech z kolektorem 2600 + strojenie 1000-1500zł) dla dodatkowych 15-20koni.

Jeśli AFR byłby OK po nowym wydechu to jeszcze cała operacja miałaby sens. Ale jeśli strojenie będzie konieczne to już finansowo kompletnie się to nie kalkuluje.

Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#33 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:25, 07.05.2017

Vipek jak robilem wydech . Kolektor 421 od Hammera + sportowy kat jeden mega duży tlumik środkowy + dwa końcowe i powiem ze jak założyłem nowy kolektor wywyalilo mi błąd właśnie za uboga mieszanka ale stary kat był tak zapchany że szok . Ale sonda chyba ogarnela temat bo jeżdżę drugi miesiąc i zero błędu.
  • 0

#34 Vipek

Vipek
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Orzech
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Cooper D
  • KM:135
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Mini
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:29, 07.05.2017

Czyli na początku wywaliło błąd, ale po resecie czy tam adaptacji jest już ok?


Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#35 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:32, 07.05.2017

Tak jest teraz nic się nie dzieje . A wydech mam 63 mm i później 48 jak się rozchodzi na dwa .
  • 0

#36 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:37, 07.05.2017

U mnie tak zrobili że tylko połowę kata zastąpili sportowym a resztę zostawili. Obliczyli to tak że nie wywala błędów to raz, było 400 zł taniej to dwa. Gdyby wymienić cały kat na sportowy dałoby to ok 2 KM więcej więc zdecydowali że nie warto bo i błąd by wywalało no i 400 zł po co przepłacać. Ja jeżdżę już ok 50 tyś km na tym wydechu w MG i nic się nie dzieje. Doznania z jazdy mimo że to jest ok 170 koni teraz po zmianach to są naprawdę mega sportowe i do tego ta wygoda jak przystało na Accorda. Ale po cichu noszę się z zamiarem zmiany autka na 2.4 i od razu z nim też do MG bo z tym silnikiem akurat w przeciwieństwie do R20 są w stanie fajną moc jeszcze wykręcić. :) pozdrawiam fanatyków :)


  • 0

#37 Vipek

Vipek
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Orzech
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Cooper D
  • KM:135
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Mini
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:00, 07.05.2017

Nie da się wymienić pół katalizatora :D... Może po prostu wstawili o niższej przepustowości

Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#38 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:11, 07.05.2017

Da się. W R20 to są takie dwa pierścienie-wkłady. Wymienili po prostu jeden na sportowy a drugi żeby nie wywalało błędu zostawili.


  • 0

#39 Vipek

Vipek
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Orzech
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Cooper D
  • KM:135
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Mini
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:13, 07.05.2017

Ja jeśli się zdecyduje po prostu wstawię całego sportowego kata. Zobaczymy, muszę policzyć talary i na spokojnie to przemyśleć

Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq