Ja już nie mam zamiaru nic robić bo to już będzie przerost formy nad treścią. Jedynie to podjechać na hamownię i ostatecznie sprawdzić ile po tych modach zyskałem. Wynikami oczywiście się podzielę w tym poście Jak na limuzynę jestem bardzo zadowolony z osiągów i chce zachować charakter limuzyny tego auta a nie wejść już na terytorium jakiś typowo sportowych aut np Type R. Niech Accord pozostanie Accordem. Będę chciał adrenaliny to pojadę znowu pościgać się na kartingu albo kupię Type R. Poczekamy zobaczymy....
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 16:47, 13.12.2016
#32
Napisano 08:49, 07.05.2017
Przewertowalem cały temat. Czy po zrobieniu nowego wydechu był sprawdzany AFR? (stosunek powietrza do paliwa)Teoretycznie seryjne ecu z map sensorem powinien nieco podlać paliwa tam gdzie to potrzebne. Pytam dlatego, że chodzi mi po głowie cały wydech łącznie z kolektorem i za sportowym katem ale priorytetem jest bezpieczeństwo silnika. Jeśli mieszanka będzie zbyt uboga to może dojść do wypalenia gniazd zaworowych, a już pomijam fakt, że może być tak, że bez strojenia nowy, szerszy wydech pogorszy dół, a z tego zakresu się najczęściej korzysta w codziennej jeździe.Ja już nie mam zamiaru nic robić bo to już będzie przerost formy nad treścią. Jedynie to podjechać na hamownię i ostatecznie sprawdzić ile po tych modach zyskałem. Wynikami oczywiście się podzielę w tym poście Jak na limuzynę jestem bardzo zadowolony z osiągów i chce zachować charakter limuzyny tego auta a nie wejść już na terytorium jakiś typowo sportowych aut np Type R. Niech Accord pozostanie Accordem. Będę chciał adrenaliny to pojadę znowu pościgać się na kartingu albo kupię Type R. Poczekamy zobaczymy....
Strojenie R20A3 jest już możliwe. Pytanie tylko czy jest sens wydawać 4k PLN (kompletny wydech z kolektorem 2600 + strojenie 1000-1500zł) dla dodatkowych 15-20koni.
Jeśli AFR byłby OK po nowym wydechu to jeszcze cała operacja miałaby sens. Ale jeśli strojenie będzie konieczne to już finansowo kompletnie się to nie kalkuluje.
Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
#33
Napisano 10:25, 07.05.2017
#34
Napisano 10:29, 07.05.2017
Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
#35
Napisano 10:32, 07.05.2017
#36
Napisano 10:37, 07.05.2017
U mnie tak zrobili że tylko połowę kata zastąpili sportowym a resztę zostawili. Obliczyli to tak że nie wywala błędów to raz, było 400 zł taniej to dwa. Gdyby wymienić cały kat na sportowy dałoby to ok 2 KM więcej więc zdecydowali że nie warto bo i błąd by wywalało no i 400 zł po co przepłacać. Ja jeżdżę już ok 50 tyś km na tym wydechu w MG i nic się nie dzieje. Doznania z jazdy mimo że to jest ok 170 koni teraz po zmianach to są naprawdę mega sportowe i do tego ta wygoda jak przystało na Accorda. Ale po cichu noszę się z zamiarem zmiany autka na 2.4 i od razu z nim też do MG bo z tym silnikiem akurat w przeciwieństwie do R20 są w stanie fajną moc jeszcze wykręcić. pozdrawiam fanatyków
#37
Napisano 11:00, 07.05.2017
Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
#38
Napisano 11:11, 07.05.2017
Da się. W R20 to są takie dwa pierścienie-wkłady. Wymienili po prostu jeden na sportowy a drugi żeby nie wywalało błędu zostawili.
#39
Napisano 12:13, 07.05.2017
Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych