Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

wymiana klocków tył

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#31 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:10, 02.10.2016

Gdzie to kupowales?

Pozdrawiam.
Wyslane z Tapatalka

http://allegro.pl/ze...5959522900.html


  • 0

#32 Bykuli55

Bykuli55
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Hamburg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:52, 03.10.2016

Szybkie pytanko.

Jakich klocków szukać na tył i na przód do Acorda Tourner 2.2 i-DTEC 150KM 2009r. Chodzi mi o nr. jakiś, oznaczenie.

I z jakiej firmy polecacie?

i dla pewności - z tyłu są wciskane tłoczki?


  • 0

#33 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 03:48, 05.11.2018

Podepnę się pod temat. Też czeka mnie wymiana klocków i tarcz z tyłu, ale okazuje się, że są auta z tarczami 282mm i 305mm, a do tego mają tarcze lub tarczobębny. W jakich Accordach VIII są tarczobębny i które mają 305mm? Ja mam VIII gen. 2.4 EXE z 2009r w automacie z normalną dźwignią hamulca ręcznego.
  • 0

#34 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 06:19, 05.11.2018

Na pierwszej stronie jest napisane


  • 0

#35 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 16:22, 05.11.2018

Tak niecałkowicie wszystko.

2.4 będzie miał większe tarcze z przodu (305mm) no a z tyłu też większe (nie pamiętam średnicy ale mniejsze niż z przodu) w wersji tarczobębnowej a nie "zwykłej".


Użytkownik klosz007 edytował ten post 16:23, 05.11.2018

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#36 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:12, 05.11.2018

No właśnie nie jest napisane i nie ma żadnego wyczerpującego wątku w temacie Klocki i tarcze do VIII. Jak zwykle które lepsze, a które gorsze bez merytorycznego wyjaśnienia. Na pewno z przodu w 2.4 są tarcze 320. Natomiast mnie chodzi o tarcze tylne bo są w dwóch rozmiarach. I teraz pytanie które są tarczobębnami, a które tarcza mi i od czego to zależy i w jakim modelu. Bo chcę przypomnieć, że są warianty z różnymi skrzyniami.

Użytkownik dlubson edytował ten post 17:14, 05.11.2018

  • 0

#37 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:33, 05.11.2018

Chcesz wiedzieć co Ty masz ?

Trzeba zajrzeć.
Gdy jest sama tarcza (tylko klocki) to ośka od ręcznego włazi w sam środek tłoczka (to mam).

Gdy tarczo-bęben to musi być inaczej (nie mam to gdybam) - linka wchodzi od spodu
w przestrzeń pod środkową część tarczy (bęben).
  • 0

#38 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 06:19, 06.11.2018

Tarcza z bębnem do ręcznego ma 305 mm średnicy i gumową zaślepkę do regulacji szczęk.


  • 0

#39 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:20, 11.06.2020

Tarcza z bębnem do ręcznego ma 305 mm średnicy i gumową zaślepkę do regulacji szczęk.

czyli jak przy nowej tarczy trze mi reczny to tym moge go wyregulwoac? jak to zrobic?


  • 0

#40 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 16:51, 11.06.2020

Jakie masz z tyłu tarcze?
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#41 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:49, 12.12.2020

Coś zaczyna mi popiskiwać z tyłu przy cofaniu, a na przeglądzie w ASO stwierdzili, że zostało 30% procent klocków więc szykuje się wymianę.

 

Chcę to zrobić samemu. Celem upewnienia się: w VIII 2.4 rocznik 2013 tarcza ma 305 mm oraz tłoczki wciskane ? 


  • 0

#42 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:55, 12.12.2020

Tak, jest tarczobęben
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#43 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:15, 16.12.2020

Dzięki Edson. Kompletuje szpej i biorę się do roboty.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq