W końcu jakaś pozytywna wiadomość od Ciebie!
Dziwne tylko ze tak długo trwało odpowietrzanie, no ale wygląda na to ze różnie to bywa.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 11:26, 02.12.2014
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 15:00, 02.12.2014
Po przeczytaniu Waszych postów oto moje przemyślenia:
Po dolaniu do PSF innego płynu nawet w ilości 100ml nastąpiło zagęszczenie całego płynu w układzie i problem z przepływem zwłaszcza w niskich temperaturach na zewnątrz oraz dodatkowo brudnym doprowadzeniem (zbiornik wyrównawczy jak piszecie ma jakieś sitko-filtr)do pompy i powstaje spieniony płyn.Pompa nie dostaje na czas odpowiedniej ilości płynu i zaciąga powietrze które miesza z płynem i mamy pivko w zbiorniku wyr.Co zamierzam zrobić:
1.Zlać obecny płyn
2.Wyczyścić dokładnie zbiorniczek wyrównawczy
3.Zalać PSF-a
4.Odpowietrzyć układ
Jeżeli jestem w błędzie to proszę mnie poprawić.
Napisano 22:34, 17.12.2014
Napisano 05:40, 08.01.2015
cos niebardzo pasuje ten link do instrukcji wymiany plynu w sponaganiuJa nie kumam o co Ci chodzi, nie widzę nigdzie linku do forum corolli, to skąd mamy wiedzieć jak
to tam jest pokazane. A Ty się na to powołujesz. Jest na forum taki temat o wymianie i może spróbuj tym sposobem.
http://www.accordklu...der=asc&start=0
Napisano 11:38, 08.01.2015
cos niebardzo pasuje ten link do instrukcji wymiany plynu w sponaganiu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Napisano 15:50, 09.01.2015
Jak go prawidłowo odpowietrzyc? (CM1)
link: http://www.accordklu...gania/?p=542231
5......
6. Uruchom silnik na przyśpieszonym biegu jałowym a następnie skręć kierownicę na lewo i prawo tzn. od blokady do blokady kilka razy aby odpowietrzyć układ.
7. Sprawdź poziom płynu i uzupełnij w razie potrzeby...itd. (link).
Wąż dopływowy i odpływowy na pompie jest uszczelniony o-ringiem (okrągła uszczelka gumowa)
Sprawdź z powodu bąbelków w plynie:
- czy pojemnik na olej jest szczelny
- czy wąż dopływowy od strony zbiornika na olej jest szczelnie założony i dobrze np. klamrą = obejmą zaciśnięty tzn. nie wpuszcza powietrza do obwodu wspomagania
- czy simmering = uszczelniacz wałka pompy jest szczelny tzn. nie wpuszcza powietrza
Użytkownik Kardynal edytował ten post 15:39, 10.01.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Napisano 22:09, 09.01.2015
Warto dodać, że po odpowietrzaniu warto odczekac parę minut tak aby plyn wyklarował się i nabrał jednakową barwe/konsystencję. Po świeżym nalaniu i odpowietrzaniu płyn jest trochę "zbuzowany", warto parę minut odczekać sprawdzić stan pokręcić kierownicą i gotowe
Napisano 22:16, 09.01.2015
Jak kto lubi.
Ale odczekanie NIE jest konieczne.
Jak poszlo wszystko przy wymianie jak trzeba to plyn NIE jest "zbuzowany", tzn. czas na odpowietrzenie jest wystarczajacy.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 22:21, 09.01.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Napisano 11:03, 10.01.2015
Jak kto lubi.
Ale odczekanie NIE jest konieczne.
Jak poszlo wszystko przy wymianie jak trzeba to plyn NIE jest "zbuzowany", tzn. czas na odpowietrzenie jest wystarczajacy.
Zalałem pompe jeszcze od góry przy dopływie od zbiorniczka.
Jak silnik jest rozgrzany to płyn sie pieni niewiele albo wcale (zależy od ilości obrotów kierownicą),Jak po nocy odpale i kręce fajerką to piana jak nic.
Symering przy dopływie do pompy wymieniony na nowy,zbiorniczek sprawdzony ciśnieniowo-nie cieknie.
Czy bombelki w płynie mogą powstać za pompą?
Jeżeli nie ma nieszczelności w zbiorniczku,na wężu doprowadzającym płyn,wejściu do pompy i na wyjściu to wina leży w nieszczelnej pompie?
Użytkownik korbol2007 edytował ten post 11:10, 10.01.2015
Napisano 15:01, 10.01.2015
Na odległość jest ciężko powiedzieć co jest przyczyną bąblowania twojego płynu servo.
Ale: nie wolno odkręcać przewodów olejowych (np. śruba 2x10) żeby np. sprawdzić czy jest tam powietrze albo żeby tam zalać od góry olejem itp.
To jest całkowicie zbyteczne, bo powietrze jest usuwanie automatycznie z obwodu.
Po takim odkręceniu i usunięciu węża = podłączenia powinno sie wymienić o-ring na nowy, żeby wykluczyć w tym miejscu nieszczelności.
Pompa servo z jednej strony zasysa olej ze zbiornika oleju (dopływ) a z drugiej strony = za pompą wysyła olej pod ciśnieniem (odpływ) do maglownicy.
Tam gdzie olej jest wyciskany = wysyłany pod ciśnieniem NIE może dostać sie do obwodu powietrze, co najwyżej może przewód gdzieś cieknąć = puszczać olej.
Z tego wynika ze powietrze może być tylko zasysane przewodem miedzy zbiornikiem oleju a pompą = dopływ do pompy = przed pompą.
Nieszczelności może spowodować sam przewód (dziurka), miejsca polaczenia węża przy zbiorniku albo pompie (słaba klamra = obejma), o-ring = uszczelka przy pompie (śruba 1x10), sama pompa albo piane jeszcze zły olej.
Na twoim miejscu wymieniłbym płyn servo jeszcze raz na nowy bo nie jest to duzy wydatek, zrobił trochę km a potem sprawdził czy to coś pomogło.
Może pozostałości starego płynu powodują bąbelki?
Czy dobrze odpowietrzyles?
Takie jest moje zdanie.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 16:59, 10.01.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Napisano 19:42, 10.01.2015
Napisano 20:44, 10.01.2015
Sorry ale moim zdaniem za nerwowo podchodzisz do sprawy wymiany oleju servo.
To prosta sprawa.
Przedtem juz odkręcałeś co nie trzeba.
Weź sie wyluzuj.
Uruchom silnik na przyśpieszonym biegu jałowym a następnie skręć kierownicę na lewo i prawo tzn. od blokady do blokady kilka razy aby odpowietrzyć układ.
Powoli na lewo i prawo.
Nie może być ze, że trzeba wymienić wszystkie obejmy (opaski), zbiornik i do tego waz.
Albo..albo tzn. jedna rzecz jest nie ok ale nie wszystkie na raz.
Poza tym jak masz dobre wspomaganie to i tak powinno byc ok., zmierz jakie masz a nie zaraz regeneracja.
ps.: zobacz co CiviT napisal: " podjechalem pod gorke ..." itd strona przed.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 20:55, 10.01.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Napisano 21:02, 10.01.2015
Napisano 21:12, 10.01.2015
dodam że jak się całkowicie odpowietrzyło to do tej pory już się problem nie pojawił, ważne dobrze odpowietrzyć bo inaczej ciągle pieni i buczy pompa
Napisano 14:49, 15.01.2015
dodam że jak się całkowicie odpowietrzyło to do tej pory już się problem nie pojawił, ważne dobrze odpowietrzyć bo inaczej ciągle pieni i buczy pompa
Wymienione zostało:wąż zasilający pompę,2x obejma wężą,o-ring.
układ odpowietrzony.
Zostaje tylko pompa.Przy szybkim kręceniu kierownicą pompa pieni płyn,przy wolnym olej czysty.
Ile kosztuje zestaw do regeneracji pompy i gdzie mogę go dostać?
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych