Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem z wtryskiwaczami

VII OMVL wtryskiwacze STAG 4

Najlepsza odpowiedź kony-g , 21:02, 02.02.2016

Powiem tak czyszczenie pomogło :) wiec póki co temat jest zamknięty. Dzięki za szczegółowe informacje tylko się upewniłem że jak coś to Barracudy :)

Dziękuję wszystkim za pomoc.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#31 Czorny90

Czorny90
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:07, 02.03.2016

To prawda, że gaz brudny, ale powiedzcie mi czy skoro po czyszczeniu wtrysków jest gorzej niż wcześniej czy to może być wina cewek?


  • 0

#32 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:44, 02.03.2016

Pozwolę się nie zgodzić z tą obiegową opinią o LPG. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę by się trochę dowiedzieć. Dla przykładu podaję np http://gazeo.pl/pora...tykul,5571.html
Tych niekorzystnych węglowodorów nasyconych nie da się do końca uniknąć w procesie produkcji LPG . Nie będę dyskutował o rzetelności sprzedawców itp. LPG podlega normom jak inne paliwa i nie uczciwy sprzedawca ponosi jakąś tam konsekwencję , czy adekwatną , tu też dyskusja raczej jest zbędna. Niektórzy sprzedawcy chcąc uniknąć odpowiedzialności wprowadzają do obiegu LPG pod nazwą handlową np w Opolu "gaż". Sprzedaż tego typu produktu nie jest zabroniona i nie podlega kontroli. Tak więc nie tankujcie "gażu, autogazu itp" jedyną poprawną nazwą jest LPG a ryzyko będzie mniejsze. Maź i zanieczyszczenia w układach zawsze będą, po to są filtry by je

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


Pozwolę się nie zgodzić z tą obiegową opinią o LPG. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę by się trochę dowiedzieć. Dla przykładu podaję np http://gazeo.pl/pora...tykul,5571.html
Tych niekorzystnych węglowodorów nienasyconych nie da się do końca uniknąć w procesie produkcji LPG . Nie będę dyskutował o rzetelności sprzedawców itp. LPG podlega normom jak inne paliwa i nie uczciwy sprzedawca ponosi jakąś tam konsekwencję , czy adekwatną , tu też dyskusja raczej jest zbędna. Niektórzy sprzedawcy chcąc uniknąć odpowiedzialności wprowadzają do obiegu LPG pod nazwą handlową np w Opolu "gaż". Sprzedaż tego typu produktu nie jest zabroniona i nie podlega kontroli. Tak więc nie tankujcie "gażu, autogazu itp" jedyną poprawną nazwą jest LPG a ryzyko będzie mniejsze. Maź i zanieczyszczenia w układach zawsze będą, po to są filtry by je

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka




Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Namieszałem, trzeba się cofnąć :)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#33 Czorny90

Czorny90
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:32, 03.03.2016

Wtryskiwacze wymienione na nowe Fioletowe, auto śmiga jak trzeba :) 

rano dzisiaj około 2 stopni na plusie i przełączył się bez szwanku po niecałych 2km.

Ale nie wiem czy mi się wydaję czy są szarpnięcia przy zmienianie na drugi i trzeci bieg...


  • 0

#34 tom-ash1

tom-ash1
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:03, 19.03.2016

Ktoś wczesniej wspominał o Map sensorze . W którym miejscu na silniku się on znajduje ? Bo kompputer pokazuje mi jego błąd ale nie moge zlokalizować który to :/ 


  • 0

#35 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 08:41, 19.03.2016

38a816b3de67bde2.jpg

 

zielona strzałka.


  • 0

#36 tom-ash1

tom-ash1
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:58, 19.03.2016

Dziękuje kolego, wymienię i zobaczę czy coś to da, bo błąd nie jest cały czas tylko pojawia się czasami :)

Btw. co wskazuje czerwona strzałka ?


  • 0

#37 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 11:12, 19.03.2016

a wykorzystałem zdjęcie z manuala wyciągnięcia rozrusznika - tam głęboko jest właśnie schowany skubany:)


  • 0

#38 tom-ash1

tom-ash1
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:11, 19.03.2016

Ano tak, wczoraj wymieniałem cz. spalania stukowego i sciagałem kolektor dolotowy i tam jest taka jedna trudna do wyciagniecia srubka od spodu przy takiej łapie która chyba własnie przeszkadza też przy tej operacji wyciagniecia rozrusznika :D 


  • 0

#39 Czorny90

Czorny90
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 22.03.2016

Panowie PROBLEM !

Wymieniłem wtryski 2 tygodnie temu jak już pisałem, Auto hulało jak trzeba do czasu...

4 dni samochód nie był odpalany ze względu na moją nieobecność, wczoraj rano uradowany dniem urlopu i tym, że mogę się w końcu przejechać.. odpaliłem samochód, zostawiłem go na wolnych obrotach na 2 minuty, żeby się spokojnie zagrzał, ruszyłem i po 100 metrach przełączył się na LPG i od razu zgasł... zapaliłem kolejny raz, przejechałem 500 metrów, przełączył się i zgasł. Później próbowałem dalej i jechał jakby na 3 gary i po 6 km prób w końcu przełączył się na gaz ale jak schodziły obroty to gasł, później w końcu jechał normalnie, ale jak wyłączyłem auto i stało 3h to sytuacja się powtórzyła ale na gazie już dobrze nie jechał, cały czas jakby na 3 garach...

Czy winą mogą być wadliwe wtryskiwacze? zrobiłem na nich TYLKO 220 km.

Dodam, że mam wymienione wszystkie filtry, lotnej i ciekłej - oryginalne z Landi Renzo, oraz Świece NGK.

Ratujcie !


  • 0

#40 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:17, 23.03.2016

Jaką masz instalacje, jakie wtryski założyłeś? Sam zakładałeś czy u jakiegoś gazownika?


  • 0

#41 Czorny90

Czorny90
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:16, 23.03.2016

Landi Renzo MED fioletowe, zamówiłem na internecie na w firmie NAGAZ.pl

Zawiozłem do Gazownika żeby zamontował, chodziły przez 2 tygodnie bez zarzutu...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, OMVL, wtryskiwacze, STAG 4

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq