XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wymiana gazu w Accord Coupe
#1
Napisano 08:18, 26.01.2010
1 czy jest duża różnica jesli chodzi o niszczenie silnika miedzy 2 gen a sekwencja
2 co musze kupić aby zmienić gaz chodzi mi o to jakie częsci mogą zostac a jakie musze kupić nowe
3 jaką sekwencję założyc oby bylo wmiare tanio i była wmiare dobra, brat mial w prelude stag 300 i był zadowolony.
4 od razu zapytam jesli mam nie nagrzany bardzo silnik to po przełączeniu na gaz mam niskie obroty tak jakby z 600 może mniej rpm, co nalezy sprawdzic czy wymienic
5 czy na 2 gen gazu można zakładać filtr stożkowy i czy na sekwencji
dodam że gaz jest juz w niej z 5 lat czy jest sens zakładac sekwencję czy silnik jest juz tak zniszczony ze nie ma sensu, chce te sekwencje bo słyszalem ze jest lepsza dla silnika no i chodzi tez o spalanie,
jesli to możliwe to prosze o pomoc, pozdrawiam
#2
Napisano 08:40, 26.01.2010
2. zostaje butla z wielozaworem, rurki miedziane oraz reduktor (o ile jest w dobrym stanie, ale jeżeli tak jak piszesz przez 5 lat masz instalację i nie był wymieniany to proponuję wziąć pod uwagę wymianę - napisz jaki to reduktor), kupujesz
zestaw np taki: http://moto.allegro....n_st_240km.html plus do tego filtr fazy ciekłej,
3. odp. masz w pkt. 2 jak również sam sobie odpowiedziałeś
4. nie rozumiem tego pytania jak również tego
, doprowadź swoją instalację do stanu OK o ile teraz jest wszystko jak trzeba na ciepłym silniku czyli spalanie, obroty, moc itd. i ciesz się z jazdy. Jest sporo osób na forum, którzy mają instalację II gen. i sobie chwalą. Więc skąd pomysł na zmianęjest w nim instalacja 2 gen, chciałbym wymienić na sekwencję
Tu masz listę polecanych zakładów http://www.accordklu...opic.php?t=3417 wyszukaj odpowiedni dla siebie niech zrobią co trzeba, będzie i tanie i szybciej.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#3
Napisano 16:21, 26.01.2010
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 16:44, 26.01.2010
http://www.accordklu...opic.php?t=7615
lub tą którą my polecamy.
#5
Napisano 07:36, 27.01.2010
aha jeszcze jedno jeśli chodzi o moc silnika mam około 150KM i żeby instalacja działała poprawnie to musi być do tej mocy przystosowany tylko reduktor czy jeszcze jakaś część instalacji
czy warto dodać 100-200zł aby kupić stag 4 czy wystarczającym byłby stag 300
obecnie mam reduktor czy parownik bo sam nie wiem jak brzmi to poprawnie LANDI LE98 instalacja montowana w 2004roku ale czy było cos wymieniane w niej to nie wiem
#6
Napisano 18:02, 28.01.2010
Tak aby instalacja hulała poprawnie musisz mieć odpowiednio szybkie wtryskiwacze jak Magic Jet lub Matrix,a z droższych Med.i żeby instalacja działała poprawnie to musi być do tej mocy przystosowany tylko reduktor czy jeszcze jakaś część instalacji
#7
Napisano 09:14, 29.01.2010
czyli coś tego typu http://allegro.pl/it...pion_240km.html
a coś takiego http://allegro.pl/it...pion_150km.html
piszą że jest do 150KM, mogło by być ? zawsze to 100zł mniej
aha i jeszcze pytanko teraz mam gaz wbity w dowód jest to instalacja 2 gen jesli bym przełożył u znajomego na sekwencje czy wedle prawa mógłbym tak jeżdzic i czypodbijali by mi przegląd?
#8
Napisano 13:12, 29.01.2010
i to jest największy grzech osób montujących instalację. Oszczędzanie na komponentach.zawsze to 100zł mniej
Zestaw nr. 1 ma być jak już. Co do legalności. Wszyscy wiemy jak to jest z przeglądami. Zbiornik będzie się zgadzał i to starczy. Tak naprawdę to musiałbyś w zakładzie wszystko zrobić i mieć papiery na to. Więc wiesza jak jest.
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 21:44, 29.01.2010
#10
Napisano 07:30, 30.01.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych