XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#286
Napisano 04:26, 17.02.2018
#287
Napisano 19:10, 18.02.2018
A czy słyszał ktoś o tym ze po odłączeniu elektronicznym DPF występuje gorsze odpalanie samochodu i ze turbina dostaje po du...?
#288
Napisano 20:34, 18.02.2018
Moim zdaniem czyszczenie filtra przez wymontowanie go i dokładne wyczyszczenie ma sens, bo przez wymuszone wypalanie, dopalone zostaną sadze itp ale popiołu nie usunie. Trzeba go mechanicznie usunąć pod ciśnieniem wody, chemicznie, lub w inny sposób. U mnie też się skubany zatkał i dałem do gościa do regeneracji. Miał 80g. Polecam taka regenerację, zrobiłem już ponad 6tyś km po czyszczeniu, wypala się automatycznie około co 1,6tyś km i jest ok. Mam wgląd przez podpięcie urządzenia. Gość dał mi 2 lata gwarancji na piśmie, płaciłem coś ponad 400zł. Mogę dać namiary, dpf-a się wysyła parę dni i jest z powrotem.
#289
Napisano 08:10, 19.02.2018
Moim zdaniem czyszczenie filtra przez wymontowanie go i dokładne wyczyszczenie ma sens, bo przez wymuszone wypalanie, dopalone zostaną sadze itp ale popiołu nie usunie. Trzeba go mechanicznie usunąć pod ciśnieniem wody, chemicznie, lub w inny sposób. U mnie też się skubany zatkał i dałem do gościa do regeneracji. Miał 80g. Polecam taka regenerację, zrobiłem już ponad 6tyś km po czyszczeniu, wypala się automatycznie około co 1,6tyś km i jest ok. Mam wgląd przez podpięcie urządzenia. Gość dał mi 2 lata gwarancji na piśmie, płaciłem coś ponad 400zł. Mogę dać namiary, dpf-a się wysyła parę dni i jest z powrotem.
Robiłeś adaptacje po zamontowaniu wyczyszczonego DPF'a?
#290
Napisano 10:22, 19.02.2018
#291
Napisano 10:32, 19.02.2018
A co do adaptacji - można ją zrobić tylko nowemu filtrowi (po wymianie/wyjęciu do czyszczenia?). Może da się samochód jakoś oszukać, ale na tyle to już nie dłubałem.
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 10:36, 19.02.2018
#292
Napisano 11:13, 19.02.2018
Po czyszczeniu (płukaniu itp) też trzeba przeprowadzić adaptacje. Inaczej komputer będzie traktował filtr po czyszczeniu tak jakby tej czynności nie było, czyli będzie chciał wypalać to czego już nie ma. Mniej więcej takie wyjaśnienie usłyszałem w firmie eurovat. W menu serwisowym programu do diagnostyki delphi widziałem taką opcję, cos ala zerowanie poziomu sadzy lub popiołu.
#293
Napisano 11:29, 19.02.2018
Jest, ale po próbie adapracji wyskakuje monit, że można to zrobić tylko nowemu filtrowi. Nie wiem, czy da się jakoś samochód oszukać - jeśli tak, to sam chciałbym wiedzieć jak (oczywiście pomijając mechaniczne wyjmowanie filtra, czy odłączanie czujników)
Kiedy jeszcze jeździłem do ASO na wypalanie, mechanicy na pewno nie robili żadnej adaptacji po zakończonym wypalaniu (jeden raz mi zrobił wręcz pokazową lekcję). Jakby to byłby standart to myślę, że komputer sam by to robił automatycznie na koniec regeneracji - zresztą podejrzewam, że na podstawie odczytów z czujników ocenia, czy regeneracja zakończyła się pozytywnie?
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 11:42, 19.02.2018
#294
Napisano 11:33, 19.02.2018
Pewnie się da bo to robią, ale jak to nie wiem. Dobrze by było jakby ktoś wyjaśnił. A może ta pojawiająca się informacja to tylko prośba o potwierdzenie, że filtr jest nowy i wystarczy potwierdzić? Przecież auto samo tego nie "wyczuje", gdyby tak było nie potrzebna byłaby adaptacja... Nie wiem czy dobrze kombinuje:)
Użytkownik Wojto edytował ten post 11:37, 19.02.2018
#295
Napisano 11:41, 19.02.2018
#296
Napisano 11:44, 19.02.2018
Cwana bestia...
#297
Napisano 00:42, 20.02.2018
Moim zdaniem czyszczenie filtra przez wymontowanie go i dokładne wyczyszczenie ma sens, bo przez wymuszone wypalanie, dopalone zostaną sadze itp ale popiołu nie usunie. Trzeba go mechanicznie usunąć pod ciśnieniem wody, chemicznie, lub w inny sposób. U mnie też się skubany zatkał i dałem do gościa do regeneracji. Miał 80g. Polecam taka regenerację, zrobiłem już ponad 6tyś km po czyszczeniu, wypala się automatycznie około co 1,6tyś km i jest ok. Mam wgląd przez podpięcie urządzenia. Gość dał mi 2 lata gwarancji na piśmie, płaciłem coś ponad 400zł. Mogę dać namiary, dpf-a się wysyła parę dni i jest z powrotem.
A jakim sposobem Ci czyścili ten filtr? Mozesz dac namiary zadzwonie.
Ktory sposob czyszczenia jest najlepszy? Najpopularniejszy jest chyba ten woda, w automatach do DPF'ow?
Użytkownik Szymooo edytował ten post 00:47, 20.02.2018
#298
Napisano 09:44, 20.02.2018
#299
Napisano 07:13, 23.02.2018
#300
Napisano 08:39, 23.02.2018
A czy może ktoś po odłączeniu DPF zauważył większe kopcenie podczas odpalania
Zadnej roznicy nie ma...
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych