Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Regeneracja DPF

VIII #dpf #regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
416 odpowiedzi w tym temacie

#16 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:47, 05.01.2016

to jeszcze jedno pytanie co do kasowania komputera,

słyszeliście o czyms takim :

 

zdejmujemy kleme od akumulatora z minusa potem podłączamy do plusa ( plus jest cały czas podłączony do do akumulatora ) i przekręcamy kluczyk w stacyjce ? - ponoć coś podobnego skutkuje wyczyszczeniem błędów.

 

spotkaliście się z czymś takim 


  • 0

#17 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:42, 05.01.2016

Jak masz dpf zapchany to nie jest to jednorazowy błąd który sobie siedzi w kompie i świeci usterką. Po skasowaniu błędu i przejechaniu iluś kilometrów on znów się pojawi. A zwarcie klemy do + ma za zadanie chyba rozładowanie kondensatorów ale aż tyle się nie znam (trąci mi to Panem Ździchem). Nie wiem jak w twoim przypadku ale w 6 genie wystarczy wyjąć bezpiecznik i błędy też się skasują.


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 12:45, 05.01.2016

  • -1

#18 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:56, 05.01.2016

tak tylko pisałem ponoć w samochodach bmw ma to rozsądne działanie ale nasze hondzie wydaje mi się - są bardzo uczulone na takie "dziwne działania" - nie wiem nie znam się i nie chce nikogo urazić.

ale skoro mam tylu fajnych fachowców do okoła to szkoda nie zapytać. 


  • 0

#19 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:06, 05.01.2016

Jak masz dpf zapchany to nie jest to jednorazowy błąd który sobie siedzi w kompie i świeci usterką. Po skasowaniu błędu i przejechaniu iluś kilometrów on znów się pojawi. A zwarcie klemy do + ma za zadanie chyba rozładowanie kondensatorów ale aż tyle się nie znam (trąci mi to Panem Ździchem). Nie wiem jak w twoim przypadku ale w 6 genie wystarczy wyjąć bezpiecznik i błędy też się skasują.

a który bezpiecznik? :) na dzień dwa mi wystarczy, bo na poniedziałek się umówiłem na czyszczenie.


  • 0

#20 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:22, 05.01.2016

a który bezpiecznik? :) na dzień dwa mi wystarczy, bo na poniedziałek się umówiłem na czyszczenie.

na czyszczenie czy na wypalanie ?


  • 0

#21 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:19, 05.01.2016

Nie mam pojęcia czy u Ciebie też to jest - bezpiecznik od komputera który kasuje błędy. W instrukcji auta zobacz. Jak Cię to tak irytuje to i aku odłącz ( ale nie zwieraj klem).


  • -1

#22 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:08, 05.01.2016

to jeszcze jedno pytanie co do kasowania komputera,
słyszeliście o czyms takim :

zdejmujemy kleme od akumulatora z minusa potem podłączamy do plusa ( plus jest cały czas podłączony do do akumulatora ) i przekręcamy kluczyk w stacyjce ? - ponoć coś podobnego skutkuje wyczyszczeniem błędów.

spotkaliście się z czymś takim

Szybciej i łatwiej jest połączyć plus jakimś kluczem z czymś metalowym na silniku np pokrywa czy kolektorem.
Ja zawsze tak robię, klucz 21 akurat sięga

Użytkownik hefi edytował ten post 16:53, 05.01.2016

  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#23 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:34, 06.01.2016

na czyszczenie czy na wypalanie ?

Czyszczenie, na Wałbrzyskiej 2.


Szybciej i łatwiej jest połączyć plus jakimś kluczem z czymś metalowym na silniku np pokrywa czy kolektorem.
Ja zawsze tak robię, klucz 21 akurat sięga

 

 

Zdjąłem klemę minusową, zresetował się zegar w samochodzie, ale błąd zaświecił się od razu po przekręceniu kluczyka.


  • 0

#24 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:14, 13.01.2016

Wczoraj odebrałem auto z serwisu.

 

Zdemontowali DPF, wyczyścili, przepłukali itp. Wszystko teraz jest w porządku, ale jest jedno ale...

Otóż okazało się po odczytach, że filtr nieprawidłowo się wypala. Ostatnio wypalił się jakieś 2kkm temu, a powinien co kilkaset kilometrów. Tak więc mam pojawić się za jakiś czas u nich, żeby sprawdzić czy działa, jeśli nie, to znaczy, że któryś z czujników nie działa prawidłowo. A że jeden z czujników różnicy ciśnienia kosztuje ok.2k, a temperatury spalin jakieś 900zł, to pozostaje tylko amputacja.


  • 0

#25 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:37, 14.01.2016

jak mieniasz olej to co 10 tys wypalaj dpf-a i bedzie dobrze . Tyle tys km nic się nie dział i teraz jak ludzie mają nalatane 200 tys km zaczynają się martwic dpf-em. Mycie i wypalanie co 10 tys i  następne 200 można jeździć :)


  • 0

#26 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:27, 14.01.2016

jak mieniasz olej to co 10 tys wypalaj dpf-a i bedzie dobrze . Tyle tys km nic się nie dział i teraz jak ludzie mają nalatane 200 tys km zaczynają się martwic dpf-em. Mycie i wypalanie co 10 tys i  następne 200 można jeździć :)

 

Zupełnie nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Ja mam przejechane ledwo 130kkm, 5 razy wypalałem filtr. DPF nie jest od tego, żeby go wypalać i płacić 250zł co 10kkm, tylko po to, żeby się sam wypalał. Lubię hondę, ale bez przesady, nie będę płacił za czyjąś głupotę. 

Zaświeci się raz jeszcze to go wywalam i się nawet nie będę zastanawiał. 


  • 1

#27 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:04, 14.01.2016

Zupełnie nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Ja mam przejechane ledwo 130kkm, 5 razy wypalałem filtr. DPF nie jest od tego, żeby go wypalać i płacić 250zł co 10kkm, tylko po to, żeby się sam wypalał. Lubię hondę, ale bez przesady, nie będę płacił za czyjąś głupotę. 

Zaświeci się raz jeszcze to go wywalam i się nawet nie będę zastanawiał. 

250 powiadasz ....  A za 100 nikt nie chce przyjechać :) .. Już dawno pisałem że dpf jak się zapali kontrolka to myjka myjemy,  później wypalamy jak robimy to sami to są  niewielkie koszta ... płyn 30 zł  myjak wypalanie 100 .. robocizna w naszym zakresie :) .... 


  • 0

#28 tomtytus

tomtytus
  • Forumowicz
  • 253 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:42, 14.01.2016

muzyczka, szkoda, że wcześniej nie oferowałeś takiego serwisu filtra :)


  • 0

#29 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:44, 14.01.2016

muzyczka, szkoda, że wcześniej nie oferowałeś takiego serwisu filtra :)

Ja nie muszę się oferować :) 


  • 0

#30 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:17, 14.01.2016

250 powiadasz ....  A za 100 nikt nie chce przyjechać :) .. Już dawno pisałem że dpf jak się zapali kontrolka to myjka myjemy,  później wypalamy jak robimy to sami to są  niewielkie koszta ... płyn 30 zł  myjak wypalanie 100 .. robocizna w naszym zakresie :) .... 

 

No dzięki, w samą porę :P

Chociaż kolega Honda Expert też za 100zł się oferował, ale tylko w sobotę może i to też nie zawsze.

 

Mówisz też żeby co 10tys wypalać, a w serwisie mówią, że po kilku wypaleniach już nie można więcej ;)

 

A masz możliwość sprawdzania czy się wypalało w międzyczasie? Jakieś odczyty itp? 
Bo tak jak wspominałem wcześniej, to przejechałem ponad 2kkm bez wypalenia, a w serwisie wypalałem przy 122400kkm, bo znalazłem fakturkę. Teraz mam 128300kkm więc ciekawe ile razy w tym czasie się wypalał, bo na szczęście w Hondzie nie widać tego kiedy się wypala, jak to ma np. miejsce w Oplu gdzie kumpel opowiadał jak mu się wypala to spalanie 2L w górę i trzęsie się cały jak galareta.

 


Użytkownik kamilski edytował ten post 13:17, 14.01.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq