XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#256
Napisano 01:35, 15.02.2018
Drugie pytanie. Podejrzewam ze wzrosl odrobine poziom oleju w silniku na skutek nie udanych prob wypalania sie filtra. Czy nalezy go natychmiast wymienic? Czy wystarczy upuscic? Poprzedni wlasciciel uzywal oleju 5w30! Czy pozostac przy takim oleju?
Prosze o konkretne rady. Nie chce wracac do samochodow niemieckich poki co. Chce Honda sie troche pocieszyc.
Dzieki.
#257
Napisano 07:08, 15.02.2018
nie musisz niczego wymieniać - chyba szukają zarobku; ja miałem wypalany w trybie serwisowym chyba z 10 razy i dalej mam ten sam filtr - przez ostatni rok wykrzyknik zapalił mi się raz;
podnoszenia oleju nigdy nie zauważyłem u siebie - wzrasta podobno wtedy, kiedy przerywamy proces wypalania, ale w naszych hondach problemem jest samo rozpoczęcie tego wypalania, jak już się zacznie, to się wypala - raz miałem takie wypalanie prawie że w korku - może chwilowo i na krótko można było wrzucić trójkę, ale się wypaliło i wzrostu poziomu oleju nie zauważyłem;
możesz filtr wyczyścić/zregenerować mechanicznie - i to nawet zapchany do tego stopnia, że nie można go wypalić komputerowo... także ASO chce cię naciągnąć na prostą, ale bardzo drogą naprawę (chociaż są już znacznie tańsze zamienniki BluePrint'a za 1500zł)
pozdrawiam
#258
Napisano 07:16, 15.02.2018
A skad wiecie kiedy proces wypalania nastepuje i czy go nie przerywacie? Ja raz jadac na tempomacie ok 100 km/h poczulem jakies samoistne zwolnienie nastepnie jakby przyspieszenie. Po czym musialem zjechac z autostrady. Moze to byl ten moment w ktorym zaczynalo wypalac DPF?
#259
Napisano 07:21, 15.02.2018
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 07:27, 15.02.2018
#260
Napisano 08:07, 15.02.2018
A u mnie w miedzyczasie WYKRAKANE! Drugi raz w ciągu dwóch tygodni kontrolka DPF z wykrzyknikiem. I tryb awaryjny. Wszystko zdarzyło sie podczas włączania sie do ruchu na autostradę. Dodam ze wypalanie w ASO odbylo sie niecały tydzien temu. Od tego czasu moze 150 km przejechane.
Teraz pytania! Wypalić mechanicznie? Czy zamiennik? Czy zamiennik zawsze bedzie
dobrze wspolpracowal z komputerem? Wypalanie w serwisie podobno niszczy silnik. Sam raczej nie bede rozbierał i czyscil ze wzgledu na brak czasu.
Wymienie przy okazji olej i filtr w razie jakby moje obawy o podwyzszenie sie stanu oleju byly sluszne.
Zastanawia mnie rowniez na przyszlosc. Ile mozna jezdzic w takim trybie awaryjnym? Kiedys w trybie awaryjnym w innym samochodzie przejechałem 1000 km i nic sie nie stalo.
#261
Napisano 10:00, 15.02.2018
Sprawdź po wypaleniu serwisowym stan filtra. Może wypalanie serwisowe nie było skuteczne albo jest już niemożliwe. Różnica ciśnienia na filtrze i teoretyczna ilość sadzy coś już powie. Jak problem powtórzył się tak szybko to konieczne może być już czyszczenie albo wymiana, co kto woli. Ja po wypalaniu serwisowym mam zrobione prawie 2500 km bez wypalania i jak na razie auto śmiga bezproblemowo. Przy 1700 km wg kompa miałem 5g sadzy. Jeśli dolało Ci paliwa to wymień olej ale zanim to zrobisz załatw sprawę dpf żeby nie rozcieńczyć znów świeżego.
Użytkownik Wojto edytował ten post 10:01, 15.02.2018
#262
Napisano 10:40, 15.02.2018
To jest akurat g... prawda - chyba, że trzymanie silnika 2 minuty na 3000 tys. obrotów ma go zajeździć.
Ja bym jeszcze raz wypalił tym razem z dodatkiem czyszczącym. Jest na forum jeden przypadek, że dodatek pomógł i problemy się skończyły. A nie chciał nawet ruszyć bez dodatków.
Ps. Poczytaj sobie posty tego usera: http://www.accordklu...586-vanderbart/
Nawet w tym wątku, tylko kilka stron wczesniej. Mi też pomógł Wynns Dpf Cleaner
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 10:43, 15.02.2018
#263
Napisano 10:42, 15.02.2018
"Wypalanie w serwisie podobno niszczy silnik"
To jest akurat g... prawda - chyba, że trzymanie silnika 2 minuty na 3000 tys. obrotów ma go zajeździć.
Ja bym jeszcze raz wypalił tym razem z dodatkiem czyszczącym. Jest na forum jeden przypadek, że dodatek pomógł i problemy się skończyły. A nie chciał nawet ruszyć bez dodatków.
Wypalanie 2 minuty na 3000 obrotów trwa?
W poszukiwaniu mocy...
#264
Napisano 10:44, 15.02.2018
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 11:08, 15.02.2018
#265
Napisano 10:46, 15.02.2018
a widziałeś jak sie silnik zachowuje podczas wypalania?
W poszukiwaniu mocy...
#266
Napisano 11:14, 15.02.2018
#267
Napisano 11:55, 15.02.2018
Ja widziałem silnikiem miota jak by miał się urwać, przekracza to najśmielsze oczekiwania... nie wiedziałem że takie wychyły sa możliwe. Z rury leci naprawde ostry strumień powietrza, to mnie utwierdziło w przekonaniu że wydech przy tuningu to podstawa.
W poszukiwaniu mocy...
#268
Napisano 12:11, 15.02.2018
Ps. Może w innych markach, w czasie wypalania dpfa, silnik jest dużo bardziej pałowany znacznie wyższymi obrotami - wtedy bardziej dostaje po tyłku. W naszych accordach jest kulturalnie
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 12:19, 15.02.2018
#269
Napisano 12:14, 15.02.2018
Podczas serwisowego wyzwolonego za pomocą HDS? To ciekawe
W poszukiwaniu mocy...
#270
Napisano 12:25, 15.02.2018
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 12:27, 15.02.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych