1.Czy dzieje się coś złego jeżdżąc w trybie serwisowym ?
nie działa ci tempomat i masz przycięte obroty do 3 tys. - na biegu 3 i wyższym; poza tym - cytując instrukcję - ryzykujesz uszkodzeniem systemu kontroli emisji spalin
2.Dlaczego nie zapaliła mi się kontrolka z wykrzyknikiem ?
a może to wcale nie DPF? może jak już przyjechałeś, to chociaż za wypalenie serwisowe ASO postanowiło cię skasować? W ten sposób mogą ci wymienić połowę części w samochodzie; Gonienie "od czasu do czasu" autem po autostradzie nic nie da, możesz przejechać 1000km autostradą, a wypalanie może się zainicjować następnego dnia, przy 1010 km - akurat wtedy, kiedy będziesz jechał do sklepu
jeśli filtr nie osiągnie odpowiedniego zapełnienia niczego na nim nie wymusisz;
mi - i trzem innym forumowiczom, z którymi mam kontakt - na wszystkie DPFowe bolączki lekarstwem okazały się DPFcleanery - i od tego zacznij;
pozdrawiam
Już wyedytowałem mój poprzedni post. Okazało się, że jednak ten wykrzyknik jest i co teraz ? tylko wymiana czy dpfcleanery pomogą ?
Użytkownik HondaDK edytował ten post 20:15, 20.03.2017