Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Regeneracja DPF

VIII #dpf #regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
420 odpowiedzi w tym temacie

#211 HondaDK

HondaDK
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Dębno, zachodniopomorskie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 20.03.2017

1.Czy dzieje się coś złego jeżdżąc w trybie serwisowym ?

 

nie działa ci tempomat i masz przycięte obroty do 3 tys. - na biegu 3 i wyższym; poza tym - cytując instrukcję - ryzykujesz uszkodzeniem systemu kontroli emisji spalin

 

​2.Dlaczego nie zapaliła mi się kontrolka z wykrzyknikiem ?

 

a może to wcale nie DPF? może jak już przyjechałeś, to chociaż za wypalenie serwisowe ASO postanowiło cię skasować? :) W ten sposób mogą ci wymienić połowę części w samochodzie; Gonienie "od czasu do czasu" autem po autostradzie nic nie da, możesz przejechać 1000km autostradą, a  wypalanie może się zainicjować następnego dnia, przy 1010 km  - akurat wtedy, kiedy będziesz jechał do sklepu :)

jeśli filtr nie osiągnie odpowiedniego zapełnienia niczego na nim nie wymusisz;

 

mi - i trzem innym forumowiczom, z którymi mam kontakt - na wszystkie DPFowe bolączki lekarstwem okazały się DPFcleanery - i od tego zacznij;

 

pozdrawiam 

Już wyedytowałem mój poprzedni post. Okazało się, że jednak ten wykrzyknik jest i co teraz ? tylko wymiana czy dpfcleanery pomogą ?


Użytkownik HondaDK edytował ten post 20:15, 20.03.2017

  • 0

#212 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:23, 20.03.2017

Jak masz teraz kontrolkę z wykrzyknikiem to przed wypalaniem w serwisie kup dpfcleanera, jedź na stację, wlej cleanera do baku, zatankuj do pełna i dopiero jedź do serwisu. Tak żeby serwis zrobił wypalanie już na paliwie z dodatkiem. Potem dodawaj cleanera co drugie-trzecie tankowanie. Na początku możesz ze dwa razy dodać cleanera przy każdym tankowaniu. Pozdrawiam
  • -1

#213 HondaDK

HondaDK
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Dębno, zachodniopomorskie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:36, 23.03.2017

A czy używanie dpfcleanera nie wpływa na żaden z podzespołów auta? Np. wtryski ? Długo używacie takie cleanery ?


  • 0

#214 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:09, 24.03.2017

to już musisz sam zdecydować; w necie znajdziesz też opinie, że paliwa premium wysuszają silnik, albo depresatory zimowe to zło :)

i tak nie mamy wpływu na skład paliwa - sprawdzasz przed tankowaniem jakie uszlachetniacze (też dodawane do zwykłego ON) stosuje producent/sprzedawca?

szukałem w zeszłym roku czy coś złego może się wydarzyć przy zastosowaniu cleanera - ale nie znalazłem choćby jednej informacji, że komuś, coś, gdzieś, kiedyś...

jednocześnie depresatory są od dawna stosowane i składy mają podobne do cleanera - przynajmniej do tego, który ja stostuję, ale o tym tutaj:

 

http://www.accordklu...?hl=depresatory

 

mannola dodajesz najmniej - jakieś 50-60 ml na tankowanie, inni producenci każdą wlewać do baku całą butelkę swojego produktu - o pojemności 350-500 ml; 

 

mannol ma też prawie identyczny skład co depresator shella (link powyżej), więc nie sądzę, żeby zaraz jego stosowanie pociągnęło za są jakieś efekty uboczne; 

 

reasumując - dowodów na zły wpływ cleaner'ów nie znalazłem (wertując również anglojęzyczne fora)

 

pozdrawiam


Użytkownik piotr2012 edytował ten post 09:10, 24.03.2017

  • -1

#215 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 13:14, 25.03.2017

Witam Panowie,
​Mieszkam i pracuję w Danii i też tutaj zakupiłem używanego Accorda VIII gen z 2009 roku .Mam nalatane aktualnie 188 tys km przebieg. Około 400 km temu zapaliła mi się kontrolka check system, okazało się, że to dpf. Na serwisie w Daniii wypalili mi komputerowo filter i zmienili olej na Castol 0w30 gdzie w Polsce podczas serwisowania zawsze wlewali mi 5w30. Pomijając ten fakt, że nie powinno się tak robić problem powrócił po tygodniu jazdy. Znów mam kontrolke check system. Próbowałem sam go wypalić poczas jazdy,ale nie chce sie załączyć żadne wypalanie. Zdaniem serwisantów filtr jest już do wymiany. Najchętniej bym go usunął, ale nie wiem czy przejdzie mi tu przegląd, bo bardzo rygorystycznie sprawdzają auta na przeglądzie. Za usunięcie są wysokie kary. Auto cały czas jest mi potrzebne.

1Czy dzieje się coś złego jeżdżąc w trybie serwisowym ?
​2Jeśli mam kontrolke z wykrzyknikiem to znaczy że filtr jest już tylko do wymiany ?
​3Czy ktoś wie jak to jest dokładnie z dpfami w Danii podczas przeglądów ?

Jak chcesz sie zastanawiac do konca uzytkowania tego samochodu kiedy wyskoczy ci tryb serwisowy zwiazany z dpf to uzywaj cleanerow i innych magicznych rzeczy.
Jak chcesz miec problem z glowy to jedz do dobrego warsztatu, wydaj 1000 zl i wytnij to cholerstwo. Samochod nie dymi, puszka zostaje wiec nie widac ze cos jest wyciete, kontrolki nie swieca, na stacji diagnostycznej tez nie wykryja po spalinach ze cos jest nie tak bo watpie zeby mieli jakies inne sprzety niz na polskich stacjach.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Uniek edytował ten post 13:15, 25.03.2017

  • 0

#216 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:29, 25.03.2017

Taaaa... ...dobra rada - szczególnie dla mieszkającego w Danii. Jeśli chodzi o Danię to zakładam się o dużą dobrą flaszkę, że jak wytnie to przeglądu nie przejdzie.
  • -1

#217 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 17:59, 25.03.2017

Taaaa... ...dobra rada - szczególnie dla mieszkającego w Danii. Jeśli chodzi o Danię to zakładam się o dużą dobrą flaszkę, że jak wytnie to przeglądu nie przejdzie.

Niby jak do tego dojda jesli puszka zostaje, z wydechu nie dymi, a spaliny sa praktycznie takie same?

Nie wszystcy sa takimi masochistami jak ty i za wszelka cene chca zostawic dpfa... Do tego zasyfiajac silnik, wtryski itd jakimis specyfikami.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Uniek edytował ten post 07:01, 26.03.2017

  • 0

#218 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:13, 25.03.2017

Nie rób do mnie wycieczek osobistych. Niech wytnie i niech jedzie w Danii na przegląd - i napisze czy się udało.
  • -1

#219 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 18:39, 25.03.2017

Nie rób do mnie wycieczek osobistych. Niech wytnie i niech jedzie w Danii na przegląd - i napisze czy się udało.

To ty masz ciagle jakis problem, a nie ja. Jakbys nie zauwazyl nie komentuje juz od jakiegos czasu twoich zwierzen na temat tego co wlewasz do baku i problemow z dpf. Ja napisalem do kolegi z Danii bo pytal o rade, a ty znowu sie wcinasz ze swoimi wywodami.
Byles w danii? Robiles tam przeglad? Maja tam jakas kosmiczna technologie do rozpoznawania wycietego dpfa? Nie? To czemu sie wcinasz.
Zluzuj gume.
Zawsze mozna z powrotem wrzucic zregenerowany dpf i po sprawie.



Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Uniek edytował ten post 18:47, 25.03.2017

  • 0

#220 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:52, 25.03.2017

W końcu zauważyłeś, że się powtarzasz - bo nie komentowałeś postów tylko się zaciąłeś na jednym - "usunąć".

 

Aha, jeszcze potrafiłeś zacytować pół ekranu, żeby dodać od siebie pół słowa; 

 

Co wnosiłeś do tematu z każdym twoim cennym komentarzem?

Teraz coś zaczynasz bredzić o zasyfianiu wtrysków - masz jakieś źródło, czy kolega ci powiedział, że coś jego kolega mówił?

 

A więc kolego z Danii - usuwaj jak radzi ci "Janusz z Polski" i napisz czy przeszedłeś przegląd i czy twoje problemy się skończyły jak u znajomego Janusza z Polski.


Użytkownik piotr2012 edytował ten post 07:01, 26.03.2017

  • -1

#221 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:00, 25.03.2017

Mam kolegę w dk, przechodzi auto bez dpf. W UK tez
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#222 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 03:20, 26.03.2017

nie wiem jak jest w UK, wiem jak jest w Danii (i nie od kolegi, któremu kolega powiedział)

ale kłócić się nie zamierzam - niech HondaDK usuwa, jedzie na przegląd i napisze jak to pozbył się problemów  :)

 

obiecuję, że jak przejdzie w Danii to ja u siebie też usuwam - i zostanę kolejnym szczęśliwym polskim Januszem co to usunął "to ustrojstwo", pozbył się problemów i rozwalił unijny system; i nareszcie może cieszyć się jazdą...  :)

 

a poza tym Panowie - to jest temat o regeneracji, a nie usuwaniu


Użytkownik piotr2012 edytował ten post 03:21, 26.03.2017

  • -1

#223 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 07:00, 26.03.2017

Mam kolegę w dk, przechodzi auto bez dpf. W UK tez

Oczywiscie ze przejdzie przeglad chociaz jeden teoretyk uparcie twierdzi cos innego ;)
piotr2012 dalej nam nie napisales czy byles w Danii na przegladzie z wycietym dpf i auto zostalo odeslane...

Tylko jedna osoba w Polsce zdecydowala ze bedzie prowadzic krucjate przeciwko wycinaniu dpf i poswieci swoje zycie na to zeby uratowac nasza planete przed januszami wycinajacymi te filtry. Zniszczy silnik, zasyfi wtryski, ale dpfa nie wytnie lol
I jeszcze bedzie nas tu wszystkich obrazal...
Do tego twierdzi pewnie jeszcze ze slimak to ryba, a marchewka jest owocem bo mu unia europejskia tak powiedziala ;)


Na koniec odpowiem na wczesniejsze pytanie kolegi.

1. Czy dzieje sie cos zlego jak jedzisz na trybie serwisowym?

Silnik sie dusi bo ma zapchane ujscie spalin i jak bedziesz tak jezdzil czesto to z pewnoscia wplynie na trwalosc jednostki. W ASO twierdza ze wrecz nie powinienes tak wcale jechac tylko od razu do serwisu.


Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Uniek edytował ten post 07:19, 26.03.2017

  • 0

#224 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:46, 26.03.2017

"Tylko jedna osoba w Polsce zdecydowala ze bedzie prowadzic krucjate przeciwko wycinaniu dpf i poswieci swoje zycie na to zeby uratowac nasza planete przed januszami wycinajacymi te filtry. Zniszczy silnik, zasyfi wtryski, ale dpfa nie wytnie"

 

rozpędziłeś się... sam się obrażasz i ośmieszasz

 

HondaDK - zrób jak ci Janusz poradził - co to ślimaka od ryby odróżnia, i wie, że marchewka to nie owoc - i napisz czy antysystemowe patenty polskiego Janusza przechodzą w Danii


Użytkownik piotr2012 edytował ten post 07:47, 26.03.2017

  • -1

#225 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 08:44, 26.03.2017

Nic merytorycznego nie umiesz napisac wiec skoncz juz tu pajacowac bo z kazdym postem sam sie pograzasz ...


Użytkownik Uniek edytował ten post 08:57, 26.03.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq