Skocz do zawartości


Zdjęcie

Regeneracja DPF

VIII #dpf #regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
297 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:44, 04.01.2016

Czy ktoś z was regenerował DPFa w swoim autku?

 

Mam duży problem, bo już 4 lub 5 raz zaświecił mi się DPF i to z wykrzyknikiem, czyli wypalanie komputerowe. Problem zaczął pojawiać się z tego co widziałem w historii auta u poprzedniego właściciela od momentu przekroczenia 100kkm. Teraz ma 127kkm i znowu mam ten sam problem. W serwisie jakieś 5kkm temu wypalali go, ale jak widać na niewiele to się zdało. 

 

Noszę się z zamiarem podniesienia mocy na wiosnę więc może go przy okazji wywalę, ale nie za bardzo uśmiecha mi się go usuwać, bo później różnie z tym bywa.

 

 

Macie jakieś pomysły czy da się go zregenerować albo cokolwiek? Bo samo wypalanie nie pomaga.

 

 

Dodam, że autko ma prawie 6 lat i non stop musiało jeździć po mieście, bo ma niewielki przebieg. Ja jeżdżę teraz 30/70 miasto/trasa ale jak widać to nic nie zmienia, ten filtr już się chyba zapchał. 

 

A co najlepsze dziś rano zrobiłem 120km w trasie, wjechałem do miasta, parkuje i tadam, zaświecił sie...


  • 0

#2 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 1066 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:02, 04.01.2016

Usuń przyczynę najpierw, wypalac możesz sobie codziennie i tak to nie pomoże a tylko zabijasz silnik.

Nie pytaj jaka bo nie ma tu wrozkow, jedz do OGARNIETEGO diagnosty a nie wymieniaczo-wypalacza.

Użytkownik hefi edytował ten post 12:03, 04.01.2016

  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#3 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:08, 04.01.2016

witaj kolego, właśnie czytam fora bo kilka dni temu zaświecił mi się od razy z wykrzyknikiem.

kolega podpowiedział aby go wziąć na autostradę i go przedmuchać. co mogę podpowiedzieć po całonocnym siedzeniu przed kompem i szukaniu, czytaniu.

 

Honda na razie u mnie stoi bo nie bardzo jest jeździć z tą kontrolką - ktoś coś pisał o tym że ciśnienie oleju wzrasta, ktoś coś pisał że więcej pali i silnik dostaje w tyłek. 

 

pomysł mam taki - w związku z tym że mam go od nowości i przejechałem ponad 150 tyś beż żadnego wcześniejszego komunikatu odnośnie dpf pierwszy raz pojadę do serwisu na wypalanie do aso - dzwoniłem koszt 200 zł brutto .

 

Zobaczę przede wszystkim na ile to wystarczy. A jeżeli zapali mi się ponownie po przejechaniu załóżmy 1-10 tyś . wywalam i robię chip tiuning. Na dzień dzisiejszy ten silnik jest na tyle dobrze znany różnym magikom od podnoszenia mocy, usuwaniu i wgrywaniu nowych mad spalanie że nie będę się za bardzo wahał.  bardzo dużo jest starych postów w tym temacie gdzie ktoś pisał że tempomat nie działa, wskaźniki zmiany biegów itp. 

teraz juz to nie występuje - jak to się mówi Polak potrafi.

 

Chętnie usłyszę od kogoś jakie przebiegi robią te silniki po tych zmianach 


  • 0

#4 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1246 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:09, 04.01.2016

Albo od razu na usuniecie tego dziadostwa, tak czy siak problem i tak wroci ;)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#5 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:26, 04.01.2016

Zacząłem szukać serwisów gdzie sobie z tym niby radzą, przede wszystkim sprawdzą jaki jest poziom zapchania, jak ponad 80% to idzie do wywalenia, znalazłem serwis na Wałbrzyskiej 2. http://www.bodych.pl/


  • 0

#6 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:43, 04.01.2016

z tego co mi wiadomo za sprawdzenie zapłacisz około 100 zł za sprawdzenie  a i tak pojedziesz i przeczyścisz. 


 w aso

aries honda na bielanach koszt 200 zł .

sprawdzenie i czyszczenie - może ktoś był ?


  • 0

#7 tomtytus

tomtytus
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:51, 04.01.2016

Z tego co wiem, jeszcze nikt nie regenerował/czyścił/płukał filtra na forum.

 

Przy okazji możesz rzucić okiem na ten wątek:

http://www.accordklu...ząstek-stałych/


  • 0

#8 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:35, 04.01.2016

z tego co mi wiadomo za sprawdzenie zapłacisz około 100 zł za sprawdzenie  a i tak pojedziesz i przeczyścisz. 


 w aso

aries honda na bielanach koszt 200 zł .

sprawdzenie i czyszczenie - może ktoś był ?

Mi tylko wypalali -raz w Aries, raz na Ordona i raz na Malowniczej :) efekt wszędzie ten sam...


  • 0

#9 mushroom

mushroom
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Norwich
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:caravan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:40, 04.01.2016

moj kumpel mial podobny problem, wykrecil dpfa, i dal do jakiejs firmy co skasowali go 180 funtow  za niby czyszczenie/plukanie, po wszystkim tylko jeszcze reset kompa i od 8 miesiecy ma spokoj, przebieg 90 tys mil


  • 0
nigdy nie mow nigdy...

#10 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:59, 05.01.2016

Mi tylko wypalali -raz w Aries, raz na Ordona i raz na Malowniczej :) efekt wszędzie ten sam...

na jak długo wystarczyło ?

kumpel mi mówił że to może wystarczyć nawet na 30-40 tyś, ale jakoś mi się w to wierzyć nie chce.

masz tape s - więc raczej wolno nie jeździesz ? więc nie powinineś mieć zbytnio problemów z dpf.

a o wywaleniu dpf myślałeś ?

 


  • 0

#11 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:26, 05.01.2016

na jak długo wystarczyło ?

kumpel mi mówił że to może wystarczyć nawet na 30-40 tyś, ale jakoś mi się w to wierzyć nie chce.

masz tape s - więc raczej wolno nie jeździesz ? więc nie powinineś mieć zbytnio problemów z dpf.

a o wywaleniu dpf myślałeś ?

 

Za każdym razem wypalenie wystarczało na max 3kkm. 

 

Wydaje mi się, że to wina poprzedniego właściciela, który cały czas po zakorkowanym Wrocławiu jeździł, prawie zero trasy.

 

Nie wiem co myśleć o tym wywaleniu, w poprzedniku od nowości do 80kkm jeździłem i nic się nie działo, przy 20kkm podciągnąłem moc do ponad 200KM, teraz myślę, że jak płukanie nic nie da to na wiosnę wywalam to ustrojstwo i chip.


Użytkownik kamilski edytował ten post 09:27, 05.01.2016

  • 0

#12 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2952 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 26
Super

Napisano 09:44, 05.01.2016

A wiec tak.. jak zapali się kontrolka z wykrzyknikiem to różnie bywa . Jak wypalanie nie pomaga bo obstawiam że te 200 zł w aso to za samo wypalanie  podczas , którego filtr się sam regeneruje ... bla ,bla....  Jeśli został wypalony filtr  i po 200 km zapala się kontrolka to nie ma co już go wypalać . Wykręcamy filtr dpf Myjka ciśnieniowa płyny do sady i jazda .. myjemy go porządnie , wsadzamy później do wanienki albo zalewamy i powtórka .... Pisałem już o tym sposobie niedawno na forum ... Jak już wymyjemy filtr  i zacznie przez niego lecieć porządnie woda , bo jak się zapali  kontrolka DPF! to nic prawie z niego nie leci ..  Zakładamy dpf-a i dopiero robimy wypalanie ...
Pomaga i jedyny najtańszy i najlepszy sposób naprawy .... 
I uwaga : Przeganianie auta , pałowanie na autostradzie i nic nie daje  a możecie zaszkodzić dla auta - to jest tak jakbyście zakleili sobie usta i przebiegli się 1 km ...


  • 0

Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...


#13 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:14, 05.01.2016

Na autostradę to trzeba od czasu do czasu wjeżdżać nim się dpf zapcha ...


  • 0

#14 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:32, 05.01.2016

A wiec tak.. jak zapali się kontrolka z wykrzyknikiem to różnie bywa . Jak wypalanie nie pomaga bo obstawiam że te 200 zł w aso to za samo wypalanie  podczas , którego filtr się sam regeneruje ... bla ,bla....  Jeśli został wypalony filtr  i po 200 km zapala się kontrolka to nie ma co już go wypalać . Wykręcamy filtr dpf Myjka ciśnieniowa płyny do sady i jazda .. myjemy go porządnie , wsadzamy później do wanienki albo zalewamy i powtórka .... Pisałem już o tym sposobie niedawno na forum ... Jak już wymyjemy filtr  i zacznie przez niego lecieć porządnie woda , bo jak się zapali  kontrolka DPF! to nic prawie z niego nie leci ..  Zakładamy dpf-a i dopiero robimy wypalanie ...
Pomaga i jedyny najtańszy i najlepszy sposób naprawy .... 
I uwaga : Przeganianie auta , pałowanie na autostradzie i nic nie daje  a możecie zaszkodzić dla auta - to jest tak jakbyście zakleili sobie usta i przebiegli się 1 km ...

jeśli dobrze cię zrozumiałem .

jeżeli wyświetliła się kontrolka z wykrzyknikiem to radzisz najpierw go wyjąc samemu, wynyć i dopiero potem pojechać na wypalenie do aso ?

 

Bo rozumiem że nawet jeśli twój pomysł pomoże to sama kontrolka nie zniknie - i tak trzeba pojechać na reset komputera - dobrze cię zrozumiałem ? 


  • 0

#15 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1246 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 10:36, 05.01.2016

Dobrze zrozumiales. Same wyjecie filtra i przemycie nie skasuje kontroli, trzeba go jeszcze komputerowo wypalic. Same wypalanie wystarcza czasami na 500km ;)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq