Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

silnik 2.2 diesel

VIII witam

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#31 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 14:38, 15.01.2016

U mnie poniżej 10 nie zejdzie :) .Jazda w mieście .A co sprzęgieł to tez nie wytrzymuj ą w Pb rewelacyjnych przebiegów.Podobnie w CRV 2.0 


  • 0

#32 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:14, 15.01.2016

Spalanie w ON na poziomie 6 to nie jest dużo jak na tak ciężkie auto. Też należy dodać, że przyspieszenie w ON jest dużo lepsze niż 2.0 PB szczególnie w zakresie 80 km w górę.

Poza tym Panowie cena paliw na stacji obecnie nie robi wielkiej różnicy przy 1-2 l na 100 km. 


  • 0

#33 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:31, 15.01.2016

Cena paliw różnicy nie robi, ale cena nowego diesla to kosmos. 2.2 150km Lifestyle kosztowało tyle co 2.4 Type S / Executive :) co do elastyczności to już różne opinie są, takie 2.0 ciągnie na 2 do 115, na 3 do 150, dla mnie 2.2 w ogóle nie jedzie w stosunku do  2.0, ale to mówię, różnie tam ludzi wgniata w fotel :)


  • 0

#34 dawidek106

dawidek106
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:56, 15.01.2016

Cena paliw różnicy nie robi, ale cena nowego diesla to kosmos. 2.2 150km Lifestyle kosztowało tyle co 2.4 Type S / Executive :) co do elastyczności to już różne opinie są, takie 2.0 ciągnie na 2 do 115, na 3 do 150, dla mnie 2.2 w ogóle nie jedzie w stosunku do  2.0, ale to mówię, różnie tam ludzi wgniata w fotel :)

Tylko diesel jest zawsze lepiej wyposażony w podstawie niż benzyna. Żeby dobrze doposażyć PB to cena będzie zbliżona do diesla. To co piszesz ile ciągnie na poszczególnych biegach to nie jest elastyczność :). Jedź na czwartym biegu 60km/h i wciśnij gaz do końca, twoje 2.0 PB będzie stało w miejscu, a 2.2 ON wypruje jak rakieta.


Użytkownik dawidek106 edytował ten post 15:59, 15.01.2016

  • 0

#35 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:59, 15.01.2016

ja mam takie spalanie 8-8.3 przy dynamicznej jeździe, średnie z ostatnich 5tyś 8L. , mógłbym zejść niżej, ale lubię sobie pocisnąć. VIII 2.0  po lifcie tyle pali, nawet na autocentrum średnia spalania ze wszystkich opinii wynosi około 8.3 dla tego silnika. Temat dotyczy acco VIII, pisanie, że w on mniej się rzeczy psuje niż w bp pozostawię bez komentarza.

 

trasa to dla mnie 140-160, wątpię żeby on wzięło przy tej prędkości 5.5L

 

 

Ciekaw jestem ile spali 2.0 przy 160 km-h. Z resztą nie słyszałem jeszcze żeby ktoś miał w 2.0 i palił mu poniżej 8 litrów. A opierania się na opiniach autocentrum przemilczę. Z resztę temat rzeka, każdy ma inne "miasto" każdy ma inne trasy i określenie na dynamiczną jazdę, także tak można by było pisać i pisać. 

 

Generalnie temat jest tutaj, u mnie spalanie w VII przy zapitalaniu wychodzi takie:

http://www.accordklu...cordy/?p=712400


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#36 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:14, 15.01.2016

Ciekaw jestem ile spali 2.0 przy 160 km-h

bardzo łatwo to sprawdzic, wystarczy że ktoś wyjedzie na expresówke lub autostrade i po wyzerowaniu kompa przez 10 min utrzyma taką prędkość i spalanie wyjdzie, ale wg mnie bliżej 10l/100km będzie niż 8l/100km.


Użytkownik Maxell edytował ten post 20:15, 15.01.2016

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#37 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:11, 19.01.2016

bardzo dobry silnik , prócz dpf nic się nie dziele. kupując diesla pamiętaj robić duże przebiegi w trasie, nie mulić silnika. odwdzięczy się dłuższą żywotnością i cichą pracą zwłaszcza przy odpalaniu w zimę.

jak twój diesle przy - 15 stopniach chodzi jak ciągnik to znak że coś się dzieje z układem wydechu najprawdopodobniej zaczyna się zapychać i dobrze wtedy gdzieś pojechać w trasę.

to wszystko - zrobiłem już 150 tyś i nic.

albo wszystko dopiero przede mną. :-)

kolego o jakich tu przebiegach mówisz 20km 30km czy duzo duzo wiecej


  • 0

#38 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:02, 19.01.2016

.  No chyba, że ktoś kupuje Acco, żeby mknąć poboczem 90km, a na autostradzie 120 :) (są tacy pacjenci) to będzie palił 7-7.5,

Mi przy takiej jezdzieicdti spala ok 5.5.

Korki + wiecej dynamiki i jest ok 6,3-6,5

 

Licze spalanie od prawie 100tyś km standardowo 6,5

I najlepsze jest to, czy jadę sam, czy jade w 4 osoby + bagaże, to dynamika taka sama i spalanie praktycznie też takie same i to jest największy + jak dla mnie w stosunku do benzyny, gdzie kazdy pasażer juz zamula fure i zwiększa spalanie. Wiem, bo pozostałe dwie Hondy mam w benzynie :)


  • 0

#39 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:55, 20.01.2016

kolego o jakich tu przebiegach mówisz 20km 30km czy duzo duzo wiecej

witaj, tzn chodzi mi o to aby samochodem po prostu jeździć w trasy nie tylko po mieście od skrzyżowania do skrzyżowania, bo wtedy wszystko w tyłek dostanie a zwłaszcza dpf - ale to już mam opracowane bo jestem świeżo po regeneracji i mój dpf ma znów prawie 100% sprawności - koszt zaledwie 20 zł. - można - można

.. możesz nawet pojechać 10 km ale wtedy leć 150 km/h - oczywiście bezpieczeństwo na drodze jest najważniejsze. wtedy i dpf się przedmucha i układ wtrysku się oczyści i akumulator podładujesz. 

tu nie chodzi o ilośc kilometrów ale w pewnym sensie styl jazdy i warunki drogowe. ja mieszkam koło warszawy i np. zamiast jechać przez centrum wawy wole jechać obwodnicą. 


  • 0

#40 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:01, 20.01.2016

Bo tak naprawdę czasami lepiej nadłożyć kilka kilometrów, może więcej spali ale za to będzie samochodzik dłużej i lepiej służył. 


  • 0

#41 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 20.01.2016

A jakie one maja zbiorniki ile Litrów i ile tak mniej wiecej zrobice km na całym baku


  • 0

#42 dawidek106

dawidek106
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 20.01.2016

65 l, do rezerwy na trasie 900-1000 km da się zrobić, w mieście u mnie w Łodzi ja robię ok 700 km


  • 0

#43 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:58, 21.01.2016

moja średnia na dzień dzisiejszy to około 5.5L ale tylko w trasie

 

w mieście nie przekraczam 7.

 

 

kiedyś zatankowałem pod korek - zrobiłem trochę więcej ni 1200 km., ( nie wiem ile mieści się w weżyku od baku do wlewu )


  • 0

#44 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:59, 21.01.2016

Cena paliw różnicy nie robi, ale cena nowego diesla to kosmos. 2.2 150km Lifestyle kosztowało tyle co 2.4 Type S / Executive :) co do elastyczności to już różne opinie są, takie 2.0 ciągnie na 2 do 115, na 3 do 150, dla mnie 2.2 w ogóle nie jedzie w stosunku do  2.0, ale to mówię, różnie tam ludzi wgniata w fotel :)

220 Nm w benzynie a 350 Nm w dieslu - Niuton się w grobie przewraca .....


  • 0

#45 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:44, 21.01.2016

było już o tym, takie podstawowe pojęcia motoryzacyjne, warto sobie przyswoić elementarną wiedzę, a nie rzucać liczbami


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, witam

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq