Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

silnik 2.2 diesel

VIII witam

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#16 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 00:47, 03.01.2016


Nie naprawiałem diesla 2.2 :) Nasza klientela upodobała sobie silniki diesla europejskich koncernów :(  . A co do silnika 2.2 to jest to konstrukcja Made in Japan:) 


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 00:48, 03.01.2016

  • 0

#17 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:18, 04.01.2016

Diesle hondy sa bardzo dobre. W VIIIgen. predzej czy pozniej i tak beda problemy z pdf, nie ma na to sily. Ja osobisie jezdze dieslem czwarty rok i procz akcji serwisowych zero problemow.

witam kolego ale ty masz jeszcze ten starszy mogel bez pdf i jak mozna wiedziec ile masz juz przejechane km


Nie naprawiałem diesla 2.2 :) Nasza klientela upodobała sobie silniki diesla europejskich koncernów :(  . A co do silnika 2.2 to jest to konstrukcja Made in Japan:) 

czyli mam rozumiec ze warty polecenia


Nie naprawiałem diesla 2.2 :) Nasza klientela upodobała sobie silniki diesla europejskich koncernów :(  . A co do silnika 2.2 to jest to konstrukcja Made in Japan:) 

a i jeszcze pytanie włoczne z pdfem przy jakich kilometrach zaczynaja sie z nim problemy czy na to nie ma reguły i podkreslam auto jak juz bedzie kupowane w niemieckim salonie hondy i przebieg 92tysiace i jezdziło po niemczech i na niemieckim paliwie czasem na polskim ale wiekszosc po niemczech a tam jest lepsze paliwo


Użytkownik Marconoo84 edytował ten post 00:19, 04.01.2016

  • 0

#18 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 00:48, 04.01.2016

Z filtrem jest różnie  - zależy jakie trasy robisz czy autostrada czy krótkie w mieście .Paliwo za naszą zachodnią granicą jest lepsze :) 


  • 0

#19 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:04, 04.01.2016

Z filtrem jest różnie  - zależy jakie trasy robisz czy autostrada czy krótkie w mieście .Paliwo za naszą zachodnią granicą jest lepsze :)

jak juz to bardziej trasy poza miastem nie zawsze raz na jakis czas miasto no i autostrady


  • 0

#20 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:28, 04.01.2016

Panowie mi chodzi o wersje juz VIII CZY WARTO KUPIC TEN MOTOR CZY TO DOBRE SILNIKI

bardzo dobry silnik , prócz dpf nic się nie dziele. kupując diesla pamiętaj robić duże przebiegi w trasie, nie mulić silnika. odwdzięczy się dłuższą żywotnością i cichą pracą zwłaszcza przy odpalaniu w zimę.

jak twój diesle przy - 15 stopniach chodzi jak ciągnik to znak że coś się dzieje z układem wydechu najprawdopodobniej zaczyna się zapychać i dobrze wtedy gdzieś pojechać w trasę.

to wszystko - zrobiłem już 150 tyś i nic.

albo wszystko dopiero przede mną. :-) 


  • 0

#21 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:59, 10.01.2016

ja mam 2.2 i dziś stukneło mi 335000 tyś km i auto nadal pełne wigoru i bezawaryjne.

Motor o który pytasz to tylko polepszona jednostka pierwszego icdti ale konstrukcyjnie to ten sam motor.

przy tym przebiegu mam nadal oryginalne turbo (po reg przy ok 200tyś) 3 oryginalne wtryski (jeden się zabrudził i po czyszczeniu jest ok).

Skrzynia chodzi lepiej niz w fordach diesla po 50tyś.

Ogólnie jestem bardzo mile zaskoczony jak ten motor pracuje i napędza nie lekką budę accorda (prawie 1700kg).

Zmieniać reguralnie oleje, filtry, lać dobrą ropę i w sumie nic nie powinno się zepsuć.

Słychać łancuch rozrządu.

Problemem jest jedynie sprzęgło, ale w 2.2iDTEC 150km, o który pytasz podchodzi  z wersji Type S 180km a ono ponoć lepiej wykonane.

Jak robisz przeważnie trasy tak jak mój wóz to mozna założyć, że będziesz jeżdził bezawaryjnie


  • 0

#22 tomtytus

tomtytus
  • Forumowicz
  • 253 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:56, 15.01.2016

No w końcu ktoś napisał o sprzęgle bo już myślałem, że ten element przestał się psuć :)


  • 0

#23 dawid007

dawid007
  • Forumowicz
  • 3 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:20, 15.01.2016

Silnik 2.2 i-dtec bardzo dobry silnik jak robisz duże trasy.

Poprzedni właściciel (mój ociec) od nowości codziennie autostrada (ok 150 km) przejechał 180 tys km bez żadnych awarii, wymiana tylko części eksploatacyjne, średnie spalanie na poziomie 6,5-7l/100km.

Ja przejąłem autko, niestety autostradę widzi tylko 2-3 razy w miesiącu, głównie jazda po mieście, dpfa szybko musiałem sie pozbyć bo nie było jazdy, spalanie średnio 8,5l/100km.

Obecnie autko ma 215tyś przebiegu i bez żadnych większych usterek (drobne robótki przy zawieszeniu i eksploatacja). Dla mnie troszkę dołu brakuje, jak robiłem dpfa to proponowali mi zrobić tzw eco tuning i deko podnieść. Póki co się nie skusiłem. Na hamowni autko praktycznie wykazało prawie fabrykę lekki spadek ok 4-5 koników. Turbo jeszcze nierobione.

A propo sprzęgła, jakieś pół roku temu zaczęło delikatnie ślizgać jak żona okazjonalnie musiała jechać autkiem :), jak ja jeździłem to przestawało no ale zbliża się wymiana na pewno.

Jeżeli nie jeździ się w dużo na autostradzie to ja bym brał benzynę w moim przypadku na pewno okazała by się lepszym rozwiązaniem, z dpfem niestety są przejścia i trzeba naprawdę dobry serwis żeby porządnie to zrobili.


  • 0

#24 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:36, 15.01.2016

2.2 i-ctdi 140 KM specyficzny motor jak dla mnie bo ciągnie na poważnie od trójki i w górę. Przełożenie ustawione tak że jedynka jest bardzo krótka, dwójka trochę dłuższa. Dynamiczna jazda jest na spokojnie przy kręceniu do 3 000 obrotów jak potrzeba to na czwórce możesz spokojnie od 80 do 130 km wyprzedzać potem od razu na  6 i mkniesz średnią 140 km po trasie. Spalanie 6,6 ON akurat u mnie no może 6,5 ON.


  • 0

#25 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:42, 15.01.2016

spore spalanie te diesle mają porównując do benzyny , 6.5-7, benzyna 2.0 pali 8, odpada turbo, sprzęgło, dpf, komfort pracy lepszy w benzynie. Jak się tak podliczy wszystkie wydatki na diesla to pewnie koszt eksploatacji będzie wyższy niż w benzynie.


  • 0

#26 dawidek106

dawidek106
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:38, 15.01.2016

spore spalanie te diesle mają porównując do benzyny , 6.5-7, benzyna 2.0 pali 8, odpada turbo, sprzęgło, dpf, komfort pracy lepszy w benzynie. Jak się tak podliczy wszystkie wydatki na diesla to pewnie koszt eksploatacji będzie wyższy niż w benzynie.

Benzyna 2.0 8 l ??? gdzie chyba na trasie. Diesel na trasie potrafi spalić 5,5 l i diesel psuje się rzadziej on PB.


  • 0

#27 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:06, 15.01.2016

ja mam takie spalanie 8-8.3 przy dynamicznej jeździe, średnie z ostatnich 5tyś 8L. , mógłbym zejść niżej, ale lubię sobie pocisnąć. VIII 2.0  po lifcie tyle pali, nawet na autocentrum średnia spalania ze wszystkich opinii wynosi około 8.3 dla tego silnika. Temat dotyczy acco VIII, pisanie, że w on mniej się rzeczy psuje niż w bp pozostawię bez komentarza.

 

trasa to dla mnie 140-160, wątpię żeby on wzięło przy tej prędkości 5.5L


Użytkownik Jańcio edytował ten post 12:11, 15.01.2016

  • 0

#28 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:21, 15.01.2016


trasa to dla mnie 140-160, wątpię żeby on wzięło przy tej prędkości 5.5L

 

A benzyna 2.0 spali Ci niby 8L przy autostradowych  prędkościach ? ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#29 dawidek106

dawidek106
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:32, 15.01.2016

ja mam takie spalanie 8-8.3 przy dynamicznej jeździe, średnie z ostatnich 5tyś 8L. , mógłbym zejść niżej, ale lubię sobie pocisnąć. VIII 2.0  po lifcie tyle pali, nawet na autocentrum średnia spalania ze wszystkich opinii wynosi około 8.3 dla tego silnika. Temat dotyczy acco VIII, pisanie, że w on mniej się rzeczy psuje niż w bp pozostawię bez komentarza.

 

trasa to dla mnie 140-160, wątpię żeby on wzięło przy tej prędkości 5.5L

Czytaj ze zrozumieniem, nie napisałem, że mniej tylko rzadziej :), u mojego taty w mazdzie 3 1,6 105KM komputer pokazuje 8,6l średnią, przyjedź do Łodzi to poniżej 11l nie zejdziesz.


  • 0

#30 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:44, 15.01.2016

To może inaczej, jeżdżę dynamicznie, mieszane spalanie wychodzi mi 8-8,3, czasem jest w tym połowa autostrady 160km, czasem 3/4 miasta, czasem połowę. czasem podrzędne do 140km i auto tyle mi pali, generalnie nie ma w spalaniu takich różnic, że raz mi z baku wyjdzie 11 średnio, a raz 7 i to się chyba nazywa średnie spalanie. No chyba , że ktoś na całym baku potrafi zrobić autostradę z prędkością 160km to można by policzyć ile pali przy tej prędkości, bo w to ile komputer pokaże na odcinku nie patrzę.

 

Generalnie mówiąc, jadąc zgodnie z przeznaczeniem tego auta, mocą silnika, wyciszeniem masą itp, to Acco VIII 2.0 156 km po lifcie pali średnio 8-8.5 litra.  No chyba, że ktoś kupuje Acco, żeby mknąć poboczem 90km, a na autostradzie 120 :) (są tacy pacjenci) to będzie palił 7-7.5, albo w druga strone jeździ przez więkoszość czasu na czerownym to pewnie będzie 11-12l, ale tutaj już gdybam.


Użytkownik Jańcio edytował ten post 12:56, 15.01.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, witam

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq