Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

silnik 2.2 diesel

VIII witam

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:41, 31.12.2015

Witam wszystkich jestem tu nowy i mam takie do was wszystkich pytanie obecnie nie posiadam hondy ale chce ja kupic i moje pytanie jest co myslicie o silnikach diesla 2.2 150 km czy to dobre silniki warte polecenia czy tez nie i chciałbym dostac opinie od osób co posiadaja juz taki silnik czy po prostu rardziej polecacie silniki benzynowe z góry dziekuje pozdrawiam wszystkich i zycze szczesliwego nowego roku i udanej zabawy :)


  • 0

#2 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 13:02, 31.12.2015

Ja osobiście wybrałem benzynę ponieważ robię małe przebiegi roczne (8000 tyś) Auto bez gazu- uważam że  to morderstwo dla  tego silnika. Kolejną rzeczą która brałem pod uwagę to prostota budowy tego silnika (patrząc na obecną motoryzację i wszechobecny downsizing to Honda jest jednym z ostatnich samurajów) Pojemność silnika 1400 i moc 180 km nikogo już nie dziwi tylko nikt się nie zastanowi że ten silnik po przebiegu 100 tyś będzie miał spore zużycie mechaniczne newralgicznych elementów.Honda pakuje swoje (stare) silnik do innych modeli np CRV więc jest to stara sprawdzona jednostka z kilkoma modyfikacjami.W benzynie jest mniej elementów do ,,zepsucia,, w porównaniu z silnikiem diesla(wtryski, koło dwu masowe, turbo, koła pasowe z tłumikiem drgań zawory EGR itp)Diesel robiony przez Hondę zbiera bardzo pozytywne opinie i stoi na czele stawki. Ale nie ma idealnego silnika a dużo zależy do tego w jakim stanie auto kupisz i jak kto o nie dbał.Przyznam się że naprawiam trochę aut z silnikami diesla (przeważnie Audi, VW ,Peugeot,Ford i jego pochodne silniki wstawiane w wielu innych markach ale Hondy z silnikiem diesla jeszcze nie było :) ) i wiem co ile kosztuje dlatego osobiście wybrałem Pb. Ale wybór należy do Ciebie.Niech się wypowiedzą sami użytkownicy ON :) . Pozdrawiam


  • 0

#3 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 31.12.2015

Własnie chciałbym sie dowiedziec czy warto kupic ten silnik bo dzis sie własnie dowiedziałęm ze te silniki 2.2 150 km ze to sa hondowskie silniki a nie jekies tam inne ale chciałbym jeszcze dostac opinie innych uzytkowników co maja juz ten silnik i jezdza na codzien :)


  • 0

#4 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:37, 31.12.2015

Wiem ze diesel jest zawsze droszy w utrzymaniu i wiecej czesci do popsucia jezdze juz toyota avensis 2004 rok 2.0 d4d i mam juz ja 5 lat i nic sie nie dzieje nie nazekam co chodzi o ten motor i chcialbym sie dowiedziec czy sa warte polecenia 2.2 150 km w accordzie czy tez maja dobre silniki tak jak toyota


  • 0

#5 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 17:54, 31.12.2015

Silnik Hondy 2.2 ictdi to jeden z najmniej awaryjnych diesli.Mam na blacie 220 tys km i jak narazie wszystko prefekt!Nawet bez wirusa a taki mam przyspiesza zawsze tak jak nalezy bez obawy ze nie zdążę na drodze...No i to zużycie paliwa...zapierdzielasz na dlugiej trasie np160km/h i ok 6 l/100...
  • 0

#6 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:17, 31.12.2015

Silnik Hondy 2.2 ictdi to jeden z najmniej awaryjnych diesli.Mam na blacie 220 tys km i jak narazie wszystko prefekt!Nawet bez wirusa a taki mam przyspiesza zawsze tak jak nalezy bez obawy ze nie zdążę na drodze...No i to zużycie paliwa...zapierdzielasz na dlugiej trasie np160km/h i ok 6 l/100...

ale ty masz juz ta 2.2 150 km czy jeszcze 140 km ta starsza i czy masz tam filtr PDF JAK TAK CZY Z NIM COS SIE DZIEJE BO WIESZ MAM OKAZJE TAKI KUPIC Z NIEMIECKIEGO SALONU 97 TYSIECY PRZEJECHANE NO I TEN SAMOCHÓD BEDZIE WIECEJ W DE NIZ W PL BO PRACUJE W DE ALE TROCHE SIE WAHAM BO MÓWIA ZE PDF SIADA W DIESLACH WIES PROSZE O OPINIE TEGO AUTA CO JUZ MA ALE DZIEKI ZA ODPOWIEDZ I UDANEJ ZABAWY I OCZYWISCIE SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU


I rocznik tego samochodu jeszcze 2008 z lipca i z niemiec z salonu hondy


  • 0

#7 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 18:30, 31.12.2015

Starszy model ictdi 140 KM bez dpf.
  • 0

#8 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 18:38, 31.12.2015

Diesle hondy sa bardzo dobre. W VIIIgen. predzej czy pozniej i tak beda problemy z pdf, nie ma na to sily. Ja osobisie jezdze dieslem czwarty rok i procz akcji serwisowych zero problemow.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#9 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 02.01.2016

Panowie mi chodzi o wersje juz VIII CZY WARTO KUPIC TEN MOTOR CZY TO DOBRE SILNIKI


  • 0

#10 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 14:05, 02.01.2016

każdy VIII ma dpf więc będziesz musiał się zmierzyć z jego usterkami albo wyciąć, a swoją drogą to cud że jeździsz tyle lat bezawaryjnie d4d z 2004 roku, bo  w internecie są niezbyt pochlebne opinie na temat tego silnika, zresztą mój kolega ma takiego samego avensisa jak ty i do szału tak go doprowadził ten diesel że na zimę kupił sobie starego peugeota w benzynie aby mieć święty spokój z ciągłymi usterkami tego silnika i sytuacją że auto mu nie chce odpalić.

ps. najlepszy diesel hondy to i-ctdi bez dpf i po poprawkach, wychodził w 7 gen. po liftingu (lata 2006-2007), ale na i-dtec też sobie chwalą za wyjątkiem problemów z tym nieszczęsnym dpfem.


Użytkownik Maxell edytował ten post 14:10, 02.01.2016

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#11 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:09, 02.01.2016

każdy VIII ma dpf więc będziesz musiał się zmierzyć z jego usterkami albo wyciąć, a swoją drogą to cud że jeździsz tyle lat bezawaryjnie d4d z 2004 roku, bo  w internecie są niezbyt pochlebne opinie na temat tego silnika, zresztą mój kolega ma takiego samego avensisa jak ty i do szału tak go doprowadził ten diesel że na zimę kupił sobie starego peugeota w benzynie aby mieć święty spokój z ciągłymi usterkami tego silnika i sytuacją że auto mu nie chce odpalić.

ps. najlepszy diesel hondy to i-ctdi bez dpf i po poprawkach, wychodził w 7 gen. po liftingu (lata 2006-2007), ale na i-dtec też sobie chwalą za wyjątkiem problemów z tym nieszczęsnym dpfem.

no ja na toyote narazie nie nazekam kupiłem ja w niemczech od pierwszego własciciela miała przejechane 97 tys i do dzis jest ok nie ma problemów z odpalaniem i nigdy nie miałem nawet w zimie bo ja jak kupuje samochody to do 100tys przebiegu i sam nie weim co robic kupic benzyne czy diesla ten 2.2 150 km


A i jeszcze mysle nad silnikiem 2.4 ta 201 km wiem ze sa bardzo dobre silniki tylko ja bym chciał w recznej skrzyni biegów ale ciezko takie cos dostac a jak juz to cena kosmosc jest duzo ale w automacie czy one maja dobre automaty czy sa jakies problemy z nimi


  • 0

#12 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:35, 02.01.2016

Automat w 2.4 zabiera sporo dynamiki autu, moim zdaniem bez sensu takie zestawienie, chyba, ze ktoś bardzo lubi automaty
  • 0

#13 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:09, 02.01.2016

Automat w 2.4 zabiera sporo dynamiki autu, moim zdaniem bez sensu takie zestawienie, chyba, ze ktoś bardzo lubi automaty

no własnie ja jakos nie mam zaufania do automatów


  • 0

#14 joker66

joker66
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Trębaczew
  • Silnik:1,5
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 02.01.2016

Ludzie nie przesadzajcie. Tylko wschodnia i środkowa Europa jest zacofana pod tym względem.

Reszta świata popyla tylko na automacie.

Automat to normalna skrzynia ,która tylko nam pomaga.

A pamiętacie jak wchodziły komputery do samochodów,dawno dawno temu?

O la boga co to będzie, to sie będzie  tylko psuć , jak tym jechać? (słowa mojego sąsiada)

A jednak cały świat jezdzi.

 Znajowy ma Acc 8   2,4 w manualu wiec zrobiliśmy sparing, zostawił mnie na 1 dł samochodu,wiec gdzie tu mowa ze automat nie dobry.


  • 0

#15 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:07, 03.01.2016

Ja osobiście wybrałem benzynę ponieważ robię małe przebiegi roczne (8000 tyś) Auto bez gazu- uważam że  to morderstwo dla  tego silnika. Kolejną rzeczą która brałem pod uwagę to prostota budowy tego silnika (patrząc na obecną motoryzację i wszechobecny downsizing to Honda jest jednym z ostatnich samurajów) Pojemność silnika 1400 i moc 180 km nikogo już nie dziwi tylko nikt się nie zastanowi że ten silnik po przebiegu 100 tyś będzie miał spore zużycie mechaniczne newralgicznych elementów.Honda pakuje swoje (stare) silnik do innych modeli np CRV więc jest to stara sprawdzona jednostka z kilkoma modyfikacjami.W benzynie jest mniej elementów do ,,zepsucia,, w porównaniu z silnikiem diesla(wtryski, koło dwu masowe, turbo, koła pasowe z tłumikiem drgań zawory EGR itp)Diesel robiony przez Hondę zbiera bardzo pozytywne opinie i stoi na czele stawki. Ale nie ma idealnego silnika a dużo zależy do tego w jakim stanie auto kupisz i jak kto o nie dbał.Przyznam się że naprawiam trochę aut z silnikami diesla (przeważnie Audi, VW ,Peugeot,Ford i jego pochodne silniki wstawiane w wielu innych markach ale Hondy z silnikiem diesla jeszcze nie było :) ) i wiem co ile kosztuje dlatego osobiście wybrałem Pb. Ale wybór należy do Ciebie.Niech się wypowiedzą sami użytkownicy ON :) . Pozdrawiam

to czyli mam rozumiec ze hondy diesla jeszcze nie robiłes i to prawda ze to sa te 2.2 silniki hondy a nie zadne inne


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, witam

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq