Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Brak mocy,Swieci sie kontrolka Cisnienia oleju oraz check engine

VI brak mocy cisnienie oleju check engine niskie obroty silnika

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 dawidek106

dawidek106
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:21, 05.01.2016

Jak jeździłem F20B6 miałem to samo, na niskich obrotach paliła się czerwona kontrolka ciśnienia oleju, silnik kręcił się tylko do 4,5tyś obr. Przejechałem tak do mechanika 10km i nic się nie stało w silniku. 


  • 0

#17 kuba1990

kuba1990
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Świecie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:16, 06.01.2016

juto bede sie z nim widzial to mu powiem.. a ile tych uszczelniaczy sie tam znajduje wiesz moze..? orientujesz sie moze jaki jest przyblizony koszt takiej operacji?


  • 0

#18 dawidek106

dawidek106
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:35, 06.01.2016

U mnie poszedł uszczelniacz wałka balansowego, musiałem wymienić też cały rozrząd i nowy olej, koszt ok 750zł


  • 0

#19 kuba1990

kuba1990
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Świecie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:47, 06.01.2016

zobaczymy po wymianie tych uszczelniaczy, na jezdzie probnej ktora robil ten mechanik jak wczesniej wspomniałem   zrobił tylko 4km , wiec przy tej temp.powietrza silnik nawet sie nie rozgrzał wiec a wydaje mi sie ze ewentualne pukanie czy tez inne oznaki wyjdą dopiero po porządnym zagrzaniu go.. mam racje?


U mnie poszedł uszczelniacz wałka balansowego, musiałem wymienić też cały rozrząd i nowy olej, koszt ok 750zł

to jescze nie ma tragedi, tym bardziej ze rozrząd był robiony,ewentualnie pasek jezeli bedzie ubrudzony od oleju dam nowy..


  • 0

#20 dawidek106

dawidek106
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:38, 06.01.2016

Jak nic się nie dzieje na zimnym, to na rozgrzanym tym bardziej powinno być OK.


  • 0

#21 kuba1990

kuba1990
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Świecie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 06.01.2016

oby było tak jak mówisz.. Dam znać jak będę już coś wiedział więcej.. 


  • 0

#22 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:24, 06.01.2016

uto bede sie z nim widzial to mu powiem.. a ile tych uszczelniaczy sie tam znajduje wiesz moze..? orientujesz sie moze jaki jest przyblizony koszt takiej operacji?

 

Są 3 uszczelniacze - wałka rozrządu, w. balansowego i przodu wału.

 

Balans to nr 29 poniżej a wał nr 28 (polecam uszczelniacze Corteco - pakują NOK):

 

http://japancars.ru/...&nplblk=E__1301

 

http://japancars.ru/...&nplblk=E__1101


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#23 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 23:32, 06.01.2016

 

to jescze nie ma tragedi, tym bardziej ze rozrząd był robiony,ewentualnie pasek jezeli bedzie ubrudzony od oleju dam nowy..

Pasek a raczej paski będą raczej do wymiany . U mnie podczas wymiany uszczelniaczy wałków paski  nie nadawały się do ponownego założenia 


  • 0

#24 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:26, 10.01.2016

Jak nic się nie dzieje na zimnym, to na rozgrzanym tym bardziej powinno być OK.

Widze kolega zna sie na mechanice. A zna objawy uszkodzonej panewki?
Jak kontrolka oleju sie swiecila przez jakis czas podczas jazdy to predzej czy pozniej odezwie sie panewka. I najpierw wlasnie odezwie sie na dobrze rozgrzanym silniku bo na zimnym olej jest duzo gestszy i lepiej trzyma cisnienie.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#25 dawidek106

dawidek106
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:19, 10.01.2016

Widze kolega zna sie na mechanice. A zna objawy uszkodzonej panewki?
Jak kontrolka oleju sie swiecila przez jakis czas podczas jazdy to predzej czy pozniej odezwie sie panewka. I najpierw wlasnie odezwie sie na dobrze rozgrzanym silniku bo na zimnym olej jest duzo gestszy i lepiej trzyma cisnienie.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

ja swoim przejechałem 10km na czerwonej lampce oleju i żadna panewka się nie odezwała :)


  • 0

#26 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:39, 10.01.2016

Nie chce krakac ale wg mnie to tylko kwestia czasu bo na pewno cos przylapalo bez oleju. A taka przylapana panewka moze i po 10tkm wyjsc...

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#27 dawidek106

dawidek106
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:53, 10.01.2016

Nie chce krakac ale wg mnie to tylko kwestia czasu bo na pewno cos przylapalo bez oleju. A taka przylapana panewka moze i po 10tkm wyjsc...

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

ja przejechałem 25tyś auto już nie mam od 2013r (f20b6)


  • 0

#28 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:59, 10.01.2016

Moze jakis cud :) a kolega jak napisal ze auto nie mialo mocy no to juz tam grubo wszystko spuchlo... ja bym zdjal miske i sprawdzil stan panewek. Oleju i tak bedzie wiecej bralo jak tloki spuchly. A jak przylapalo na wale panewki no to wal pewnie smietnik. Ja pez sprawdzenia dolu nie robilbym rozrzadu bo moze sie okazac to strata pieniedzy. No chyba ze bedzie duzo szczescia jak u kolego Dawida ale to pewnie z 1/100 :)

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#29 kuba1990

kuba1990
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Świecie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:01, 10.01.2016

jutro raczej powinienem wiedziec wszystko,mechanik obiecał ze na jutro zrobi wyciek z wałka korbowego itp.. mial sprawdzic jeszcze cisnienie na tłokach.. zagrzeje dobrze auto zanim je odbiore i zobacze czy jest to samo jak było czy faktycznie stał sie cud, postaram sie zrobic z 20km i zagrzac konkretnie olej.. z tego co czutam ze prawdopodobnie jeżeli teraz nic nie wyjdzie to i tak  prawdopodobnie wyjdzie to widze chyba tylko jedno wyjscie.. (...)


  • 0

#30 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:15, 02.02.2016

Popieram poprzednika. Trzeba brac sie za robotę
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, brak mocy, cisnienie oleju, check engine, niskie obroty silnika

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq