Dane z wydruku prawidłowe nie za duży kąt nachylenia
Użytkownik tomaszeknce edytował ten post 10:11, 09.03.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 21:15, 21.02.2016
Dane z wydruku prawidłowe nie za duży kąt nachylenia
Użytkownik tomaszeknce edytował ten post 10:11, 09.03.2016
Napisano 10:11, 09.03.2016
Napisano 11:53, 15.03.2016
Przy przestawianiu kierownicy oba drązki się luzuje, jeżeli obrócił nakrętkę tyle samo z jednej i drugiej strony, to skok gwintu jest taki sam, wiec w teorii zbieżność powinna być zachowana w tolerancji, ale w praktyce wiadomo jak jest. Dla mnie przestawianie czegokolwiek w zawieszeniu bez sprzętu "na oko" jest nieprofesjonalne.
Napisano 15:12, 15.03.2016
Aha czyli po zimie najlepiej znowu to sprawdzić ale rozumiem że tyłu już nie muszę sprawdzać bo tam się nic nie zmieniało wystarczy sam przód.
Na co zwrócić uwagę aby kierownica była prosto po zbieżności bo gdzie się nie udam to nikt chyba tego nie potrafi
Napisano 20:58, 15.03.2016
Na co zwrócić uwagę aby kierownica była prosto po zbieżności bo gdzie się nie udam to nikt chyba tego nie potrafi
Kierownica ma być zablokowana dokładnie w pozycji NA WPROST - zerknij na to przy blokowaniu.
Później już tylko regulacja na drążkach i gotowe.
Napisano 21:47, 15.03.2016
Kurdę raz była zablokowana i też po tym krzywa kierownica
oki będę zwracał na to uwagę przy następnej wizycie
A dane z wydruku wszystko tam w porządku
Użytkownik tomaszeknce edytował ten post 21:48, 15.03.2016
Napisano 00:58, 16.03.2016
Wszysto zależy gdzie robisz zbieżność, wiadomo co kraj to obyczaj i co z tego że ktoś może mieć dobry sprzęt jak korzystać z niego nie umie. Mam nie daleko Siebie diagnostyke, ustawiałem tam zbieżność i jest "miód malina", poprzednio byłem jeszcze gdzie indziej gdzie sprzęt jak się patrzy a tak ustawili że tył był 7 stopni przestawiony.... masakra
Napisano 07:44, 16.03.2016
No właśnie to jest ból bo nie można znaleźć nigdzie naprawdę dobrego warsztatu
Napisano 00:10, 17.03.2016
Tam gdzie ja byłem, warsztat został mi polecony i ogólnie kto tam nie był to z tym że dla Ciebie to byłby już za daleki kawałek drogi ^^ a i też nie chciałbym żeby było potem że zachwalam a tu
Napisano 12:35, 05.05.2019
Napisano 19:21, 05.05.2019
jedyne co możesz zrobić to poprawić zbieżność tylnej osi żeby było idealnie tak samo, ale czy to cokolwiek pomoże?... w accordzie ustawia się tylko i wyłącznie zbieżność (mam na myśli fabryczne rozwiązania) tylnej i przedniej osi, nic więcej, kąta pochylenia nie ustawisz (no chyba że kupisz regulowane wahacze), kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy też nie (tu trzeba sprawdzić czy proste są zwrotnica i wahacze, ale różnice masz niewielkie więc raczej jest ok)
a na ściąganie może mieć wpływ np. nierównomierne zużycie opony/opon
Napisano 06:56, 06.05.2019
Napisano 12:09, 06.05.2019
tylne koła "są w minusie" czyli coś w ten deseń / \ , lewe koło masz idealnie, prawe trochę bardziej pochylone, może być to spowodowane trochę bardziej "siadniętą" sprężyną, ewentualnie guma w wahaczu się "uklepała", ale tragedii nie ma...
Napisano 14:13, 06.05.2019
No dokładnie to widać jak się spojrzy na samochód. Ale czy to powoduje delikatne ściąganie samochodu na prawo? Na przeglądzie w październiku zawieszenie i sprężyny wyszły na zielono - nie pamiętam ile procent niestety.
Napisano 18:33, 28.10.2019
Witam Klubowiczów.
Ostatnio wymieniłem:
- Komplet tarcz hamulcowych na ATE + klocki.
- Dwa dolne przednie sworznie zwrotnicy,
- Cambery tylne gwintowane,
- Sworzeń wahacza przedni górny prawy.
- Łożysko koła przednie prawe,
- Tuleje przednich dolnych wahaczy OEM.
Zawieszenie sztywne bez oznak luzów.
Przed wymianą delikatnie ściągało w prawo.
Po wymianie i ustawieniu geometrii nadal nic się nie zmieniło nadal delikatnie ciągnie w prawo. Zwłaszcza podczas jazdy z pasażerem, który siedzi z przodu z prawej strony i podczas przyspieszania. Podczas hamowania nie ma tego problemu.
Sprawdzałem na dwóch kompletach kół z przekładaniem włącznie (lewe na prawe, tylne na przednie)
1. 17" oem (225/45)
2. 16" 205/55
Dodatkowo kierownica nie jest ustawiona na wprost. W czasie jazdy muszę delikatnie kontrować w lewo, zwłaszcza jak jadę z pasażerem.
Oczywiście ciśnienie w kołach prawidłowe.
Dodatkowym objawem jest to iż kierownica płynnie nie odbija do punktu 0. To znaczy wraca jakby skokowo.
Żadnych drgań, zaciski tak samo nagrzane nie obcierają, tarcze proste, bez bicia.
W załączeniu wynik ustawionej geometrii.
Proszę o porady.
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych