Hmm jedyne co mi przychodzi na mysl to nie udostepniaj auta zonie Tak na powaznie skoro po czyszczeniu filtra cos pomoglo zajrzyj tam jeszcze raz bo moze ruszales jakos dolotem podczas demontazu i sie na chwile uszczelinil a teraz znowu poluzowal gdzies na laczeniu.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
czujnik IMRC/ Przyśpiesza od 2500 I-CDTI
#16
Napisano 08:24, 06.06.2014
#17
Napisano 11:24, 06.06.2014
Cześć.
Kilka dni temu pomyślałem sprawdzę jaki stan ma mój filtr powietrza, nie był bardzo brudny więc go trochę przedmuchałem i założyłem.
Myślę, że odpowiedzialny jednak za to zjawisko będzie filtr powietrza, który wyczyściłeś. Znalazłem coś takiego w maualu serwisowym do diesla
"UWAGA: Nie czyścić wkładu filtra powietrza za pomocą sprężonego powietrza". Ja u siebie ostatnio również wymianiałem ten filtr bo był strasznie zasyfiony i przez to brał mi prawie litr paliwa więcej i zaczął mocno kopcić przy gwałtownym przyspieszaniu.
ps. filtr kupiłem w ori w ASO za 83 pln, w inter carsie chcieli za knechta 107 pln szoook.
#18
Napisano 19:23, 06.06.2014
Witam, radzę sprawdzić przepływomierz (MAF SENSOR) i przeczyścić go odpowiednim środkiem, uwaga mycie alkoholem i innymi domowymi środkami nie daje rezultatu.
#19
Napisano 22:07, 06.06.2014
Kolego tedmajer moglbys nie byc taki tajemniczy i podac nazwe srodka na polski rynek. Znalazlem manuala kolegow z UK i podaja srodek ale zamawianie z ebay chyba troche mija sie z celem. I jeszcze tak z ciekawosci czy przeprowadzales ten zabieg z czyszeczeniem i nagle auto odzylo w jakims znacznym stopniu.
#20
Napisano 06:31, 07.06.2014
Kolego tedmajer moglbys nie byc taki tajemniczy i podac nazwe srodka na polski rynek. Znalazlem manuala kolegow z UK i podaja srodek ale zamawianie z ebay chyba troche mija sie z celem. I jeszcze tak z ciekawosci czy przeprowadzales ten zabieg z czyszeczeniem i nagle auto odzylo w jakims znacznym stopniu.
Podaj linka do tego manuala.
Środek to np. Liqui molly http://www.liqui-mol...detail?Itemid=0
#21
Napisano 18:37, 07.06.2014
Dokładnie tego użyłem - Liqui moly jakieś 60 pln za puszkę
Problem jest opisany w którymś z historycznych wątków na forum, auto przyśpieszało przymulając na chwilę w okolicach 2700 obr/min dopiero przeczyszczenie tym środkiem rozwiązało problem.
Użytkownik tedmajer edytował ten post 18:43, 07.06.2014
#23
Napisano 07:13, 09.06.2014
Dziękuje na pewno się przyda taki poradnik w przyszłości.
#24
Napisano 20:48, 11.06.2014
#25
Napisano 19:58, 18.06.2014
IMRC, MAF, MAP wyczyszczone i auto śmiga ja nowe, ciągnie ładnie już od 1600 obrotòw .
"IMRC, MAF, MAP" A co to takiego te skróty? Mój Accordzik jakoś słabo się zbiera, więc mocno mnie zainteresowały te skróty.
Ostatnio natrafiłem na ten temat, więc następnego dnia zakupiłem magiczny środek od Moly, przeczyściłem przepływkę, ale jakoś efektu nie czuję na nerkach przy wciskaniu gazu. Może moje wyobrażenie nt tych 140 KM i wysokich niutonach było inne, a może po poprzednim aucie czuję niedosyt.
#26
Napisano 15:49, 21.06.2014
No to do kompletu popryskaj jeszcze czujnik podciśnienia MAP i wyczyść motyle kolektora ssącego
Happy Owner Never Drives Anything else.
#27
Napisano 20:56, 14.07.2014
IMRC, MAF, MAP wyczyszczone
Proszę rozszerzenie skrótów. Dzięki
#28
Napisano 22:06, 14.07.2014
motyle kolektora ssącego, przepływomierz, czujnik podciśnienia kolektora ssącego
http://typeaccord.co...valve-cleaning/
Happy Owner Never Drives Anything else.
#29
Napisano 22:19, 14.07.2014
Co masz dokładnie na myśli pisząc "motyle kolektora ssącego" ?
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
#30
Napisano 07:27, 16.07.2014
Popatrz sobie pod linkiem powyżej.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych