Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

czujnik IMRC/ Przyśpiesza od 2500 I-CDTI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
133 odpowiedzi w tym temacie

#16 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:24, 06.06.2014

Hmm jedyne co mi przychodzi na mysl to nie udostepniaj auta zonie :) Tak na powaznie skoro po czyszczeniu filtra cos pomoglo zajrzyj tam jeszcze raz bo moze ruszales jakos dolotem podczas demontazu i sie na chwile uszczelinil a teraz znowu poluzowal gdzies na laczeniu.


  • 0

#17 Fargo

Fargo
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 06.06.2014

Cześć.

 

Kilka dni temu pomyślałem sprawdzę jaki stan ma mój filtr powietrza, nie był bardzo brudny więc go trochę przedmuchałem i założyłem.

Myślę, że odpowiedzialny jednak za to zjawisko będzie filtr powietrza,  który wyczyściłeś. Znalazłem coś takiego w maualu serwisowym do diesla

"UWAGA: Nie czyścić wkładu filtra powietrza za pomocą sprężonego powietrza". Ja u siebie ostatnio również wymianiałem ten filtr bo był strasznie zasyfiony i przez to brał mi prawie litr paliwa więcej i zaczął mocno kopcić przy gwałtownym przyspieszaniu.

ps. filtr kupiłem w ori w ASO za 83 pln, w inter carsie chcieli za knechta 107 pln szoook.


  • 0

#18 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 06.06.2014

Witam, radzę sprawdzić przepływomierz (MAF SENSOR) i przeczyścić go odpowiednim środkiem, uwaga mycie alkoholem i innymi domowymi środkami nie daje rezultatu.


  • 0

#19 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:07, 06.06.2014

Kolego tedmajer moglbys nie byc taki tajemniczy i podac nazwe srodka na polski rynek. Znalazlem manuala kolegow z UK i podaja srodek ale zamawianie z ebay chyba troche mija sie z celem. I jeszcze tak z ciekawosci czy przeprowadzales ten zabieg z czyszeczeniem i nagle auto odzylo w jakims znacznym stopniu.


  • 0

#20 lanos1781

lanos1781
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:CW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:31, 07.06.2014

Kolego tedmajer moglbys nie byc taki tajemniczy i podac nazwe srodka na polski rynek. Znalazlem manuala kolegow z UK i podaja srodek ale zamawianie z ebay chyba troche mija sie z celem. I jeszcze tak z ciekawosci czy przeprowadzales ten zabieg z czyszeczeniem i nagle auto odzylo w jakims znacznym stopniu.

 

Podaj linka do tego manuala.

Środek to np. Liqui molly http://www.liqui-mol...detail?Itemid=0


  • 0

#21 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:37, 07.06.2014

Dokładnie tego użyłem - Liqui moly jakieś 60 pln za puszkę

Problem jest opisany w którymś z historycznych wątków na forum, auto przyśpieszało przymulając na chwilę w okolicach 2700 obr/min dopiero przeczyszczenie tym środkiem rozwiązało problem. 


Użytkownik tedmajer edytował ten post 18:43, 07.06.2014

  • 0

#22 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:39, 08.06.2014

LINK http://typeaccord.co...valve-cleaning/


  • 0

#23 lanos1781

lanos1781
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:CW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:13, 09.06.2014

Dziękuje na pewno się przyda taki poradnik w przyszłości.


  • 0

#24 Migal

Migal
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 11.06.2014

IMRC, MAF, MAP wyczyszczone i auto śmiga ja nowe, ciągnie ładnie już od 1600 obrotòw :) normalnie aż w szoku jestem.
  • 0

#25 Jacko

Jacko
  • Forumowicz
  • 351 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 18.06.2014

IMRC, MAF, MAP wyczyszczone i auto śmiga ja nowe, ciągnie ładnie już od 1600 obrotòw :).

 

"IMRC, MAF, MAP" A co to takiego te skróty? Mój Accordzik jakoś słabo się zbiera, więc mocno mnie zainteresowały te skróty.

Ostatnio natrafiłem na ten temat, więc następnego dnia zakupiłem magiczny środek od Moly, przeczyściłem przepływkę, ale jakoś efektu nie czuję na nerkach przy wciskaniu gazu. Może moje wyobrażenie nt tych 140 KM i wysokich niutonach było inne, a może po poprzednim aucie czuję niedosyt.


  • 0

#26 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:49, 21.06.2014

No to do kompletu popryskaj jeszcze czujnik podciśnienia MAP i wyczyść motyle kolektora ssącego ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#27 Jacko

Jacko
  • Forumowicz
  • 351 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 14.07.2014

 

 

IMRC, MAF, MAP wyczyszczone

 

Proszę rozszerzenie skrótów. Dzięki


  • 0

#28 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:06, 14.07.2014

motyle kolektora ssącego, przepływomierz, czujnik podciśnienia kolektora ssącego

 

http://typeaccord.co...valve-cleaning/


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#29 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:19, 14.07.2014

Co masz dokładnie na myśli pisząc "motyle kolektora ssącego" ?


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#30 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:27, 16.07.2014

Popatrz sobie pod linkiem powyżej.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq