Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

czujnik IMRC/ Przyśpiesza od 2500 I-CDTI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
133 odpowiedzi w tym temacie

#121 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:40, 14.01.2019

http://typeaccord.co...valve-cleaning/

 

3maj.

 

--->Do odkręcenia maf specjalny torx, nr nie pamiętam. Wyczyścić break clenerem lub specjalnym preparatem do przepływomierzy.

Nic więcej odkręcać nie trzeba, druciki będą na wierzchu.

 

 

--->Do odkręcenia map sensor jeden klucz jak pamiętam nr 10. Wyczyścić break clenerem.

 

--->Do IMRC po 1 lub 2 śrubach 10.

 

 

Góra silnika, od strony grodzi, sterowanie od turbo

 

9480747100_1547501993_thumb.jpg 

 

 

oraz

 

 

przód silnika po środku przy kolektorze dolotowym:

 

3227954700_1547501984_thumb.jpg 

 

Zdjąć widoczne filterki i silikonem w spray przeczyścić we wszystkich kierunkach.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#122 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:55, 15.01.2019

Silikon w sprayu taki do uszczelek?
https://nocar.pl/sil...-kaAp9sEALw_wcB

Użytkownik Kamilo130 edytował ten post 12:59, 15.01.2019

  • 0

#123 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:04, 15.01.2019

Tak, nawet najlepiej z taką końcówką małą na końcu dyszy tak jak widać na tym zdjęciu:

 

4479-k2-sil-300-ml.jpg


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#124 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 13:06, 15.01.2019

sprawdz te gumowe przewody czy nie dziurawe lub luźne


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#125 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:13, 15.01.2019

👍
  • 0

#126 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 21.01.2019

Wyczyścilem map maf imrc może delikatnie jest lepiej mega dużej różnicy nie czułem, może podmienie imrc i zobaczę jeszcze to czy będzie różnica może porostu mi się zdaje może te silniki maja taka moc poprostu😉
  • 0

#127 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:24, 27.01.2019

Filterki tylko ściągasz i psikasz we wszystkich możliwych kierunkach.

Same zawory są nierozbieralne i w środku nic więcej nie wyczyścisz.

 

Myślę że za bardzo skupiasz się na IMRC i zaworze sterowania turbiny.

Dużo ważniejszymi elementami będzie EGR czy sam przepływomierz.

 

Sprawdź równie dobrze kolektor wydechowy czy nie jest pęknięty, z autopsji wiem że z początku nawet nic mi spalinami nie śmierdziało, a pękający kolektor przy N22 to powielana usterka. Równie dobrze możesz mieć zapieczoną geometrię turbiny lub sam zawór mechaniczny na ramieniu sterowany podciśnieniami pracuje nieprawidłowo.

 

Zakup najprostszego elma za kilka PLN, to wyślę Ci zarejestrowanego torque to już o wiele więcej będziesz wiedział. Jak pracuje egr, przepływomierz, ciśnienia w kolektorze i ciśnienie jakie pompuję turbo. Wtedy wiele znaków zapytania się wyjaśni. A w ostateczności pojedź na hamownie:) Sam tak zrobiłem i wiem że wszystko jest w porządku. Albo przejedź się zbliżonym mocowo i wagowo autem, to będziesz wiedział czy niepotrzebnie sobie głowę zawracasz. A accord w sedanie z kilkoma litrami paliwa w zbiorniku waży 1520 kg w exe, także sporo. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#128 jarecky

jarecky
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:ZĄBKI
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:169
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:04, 08.08.2019

proszę o informacje jakim dokładnie numerkiem klucza trzpieniowego można odkręcić przepływomierz? 


  • 0

#129 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:31, 08.08.2019

http://www.accordklu...-2500rpm/page-4


Proszę, minuta szukania...
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#130 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:28, 09.08.2019

proszę o informacje jakim dokładnie numerkiem klucza trzpieniowego można odkręcić przepływomierz? 

 

DZIĘKUJE.... 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#131 Mallutki6666

Mallutki6666
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:JHM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 18.09.2020

Cześć. Ja przeczyscilem wszystko oprócz przepustnicy. Ogólnie po czyszczeniu EGR auto ma moc, ale szarpanie dalej jest. W weekend jak wyczyszcze przepustnice dam znać, żeby inny użytkownik podczas takiego problemu nie wymieniał pół auta.


Cześć. Ja przeczyscilem wszystko oprócz przepustnicy. Ogólnie po czyszczeniu EGR auto ma moc, ale szarpanie dalej jest. W weekend jak wyczyszcze przepustnice dam znać, żeby inny użytkownik podczas takiego problemu nie wymieniał pół auta.

Ps. Wymieniłem filtr paliwa na orginal, bo komp pokazywał wysoki poziom wody, natomiast po jego wymianie dalej mam ten sam komunikat. Czy ktoś orientuje dlaczego??

Użytkownik Mallutki6666 edytował ten post 07:34, 18.09.2020

  • 0

#132 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:21, 18.09.2020

Tematy połączyłem. Warto przeczytać całość. 

 

oraz to:

http://www.accordklu...2004-22-i-ctdi/

 

Wszystko zostało już wyjaśnione od a do z. 

 

Pozdrawiam. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#133 GodriQ

GodriQ
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Kędzierzyn Koźle
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sed
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:10, 18.10.2021

Witam, od 2 dni zauważyłem w swoim Accordzie zanik przyspieszenia jeżeli wcisnę pedał w podłogę przy około 2,5k obrotów kiedy odczuwam największe przyspieszenie, wówczas po prostu się toczę.

Po opuszczeniu pedału i ponownym wciśnięciu żeby uzyskać przyspieszenie jest ok jeżeli nie wciskę do końca.

Czasem jest to całkowity zanik a czasem taki zryw jakby mi się paliwo kończyło w zależności od prędkości.

Jak odcięło mnie całkiem to zapaliła mi się kontrolka świecy żarowej, ale potem zgasła.

Dodam, że Hondzia nie kopci, pracuje ładnie, brak żadnych wycieków, 2 miesiące temu były wymieniane filtry oleju i paliwa.

 

 

Ktoś z Was może spotkał się z taką przypadłością? Dodam, że to mój pierwszy samochód także jeszcze nie jestem obeznany z mechaniką i zachowaniem przy pewnych usterkach.

 

 

Pozdrawiam  :)

 

Padło wcześniej czy filtr na opak nie założony, ale był założny 2 miesiące temu przez mojego mechanika, a przypadłość pojawiła się od 2dni.


  • 0

#134 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 15:07, 18.10.2021

Napisałem Ci o filtrze - nie tylko czy odwrotnie ale też jaki filtr. Chwilę mógł być ok ale jak coś zassał to ograniczyło jego przepływ pod większym ciśnieniem i go przytyka.

Zakładasz tylko OEM lub Boscha. Na innych czasami dzieją się cuda.

 

Druga sprawa, że miałem podobnie i była to zapieczona geometria turbo. Po regeneracji problem zniknął. Spróbuj polatać wyciskając z turbo ile się da i zobacz czy po takiej jeździe się poprawia. U mnie wietrzenie turbo pomagało na chwilę


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq