Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

automat na zimnym (nie zmienia biegu)

VI automat

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marszal

Marszal
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive, AUT, Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:51, 07.12.2015

Prośba o informacje, jak to jest z tymi automatami jest w accordach.

Zauważyłe, że na zimnej skrzyni nie zmienia biegu na wyższy - wchodzi na wysokie obroty i nijak go zmusić do zmiany na wyższy bieg. Po ok. 400 m jest juz w normie.
SÅ‚yszaÅ‚em, że  różne skrzynie inaczej na zimno pracujÄ…. Co prawda nie zauważyÅ‚em to u poprzedników w innych modelach.
Jak to jest z tym w accordzie VI?


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:54, 07.12.2015

olej kiedy wymieniony?


  • 0

#3 Marszal

Marszal
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive, AUT, Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:02, 07.12.2015

ok. 40.000 km temu.


  • 0

#4 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:59, 07.12.2015

Jaki jest stan oleju. Objaw charakterystyczny dla niskiego stanu oleju który po rozgrzany zwiększa objętość i umożliwia poprawną pracę skrzyni. W najlepszym razie.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • SkÄ…d:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 14:01, 07.12.2015

Po 400 metrach olej na pewno nie jest rozgrzany.
 

Ale 40.000 km to nie jest maÅ‚o. 
Jeśli po ok. 400 m jest juz w normie to nie jest katastrofa ale moim zdaniem nie zaszkodziłoby wymienić oleju w skrzyni.
 

Wymiana oleju może poprawić zmianę biegów i na pewno nie zaszkodzi twojej skrzyni biegów dlatego bym to polecił.
W nowym oleju są nowe niezużyte substancje no i przy spuszczeniu starego oleju usuwasz zanieczyszczenia ze skrzyni. :-)
 


  • 0

I-I O N D A – Nie chcÄ™ nic innego!    


#6 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:29, 07.12.2015

Olej wymienić, rutunowa sprawa. Podstawowa gdy się kupuje używany automat. Od zanieczyszczeń w skrzyni jest filtr i separator magnetyczny.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 Marszal

Marszal
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive, AUT, Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:02, 07.12.2015

Olej jest w normie (górna kreska na bagnecie), sprawdzane zaraz po wyłączeniu rozgrzanego silnika.

Jednak ze skrzynią będzie większy problem, bo na ciepływ też warjuje. Przeciąga albo zruca biegi. Wywaliło błędy:

p0700 - Układ sterowania skrzyni biegów, wadliwe działanie;

p0730 - Przełożenie biegu, nieprawidłwoa wartość.

Skanowane fejsem ELM w PCMSCAN. Po skasowaniu błędów jeszcze się nie pokazały na nowo, ale objawy pozostały.

 

Znacie jakiegoÅ› dobrego magika od ATT w Wawie?


  • 0

#8 Marszal

Marszal
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive, AUT, Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:06, 18.02.2016

Skrzynka zmieniona i jak narazie (odpukać) wszystko jest w porzadku. Kiedy opisywałem problem był początek grudnia i objaw "brak 2.biegu na zimnej skrzyni"). Na ciepłej skrzyni, co prawda występowały szarpnięcia przy wyhamowywaniu do 0 (sporadycznie) to nie było tego problemu z biegiem.

Postanowiłem dolać do skrzyni specyfiku "motorlife", ale to nic nie dało, a może nawet bardziej zaszkodziło, bo po 2 tygodniach od tego zabiegu problem poijawił się i na ciepłej skrzyni. Ostatecznie, błędy skrzyni pojawiły sie na stałe, a 2. biegu nie było tak na zimnej jak i na ciepłej skrzynce.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, automat

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq