Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dziwne uszkodzenie opony

VIII opona

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#46 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:00, 03.01.2016

Ta opona nie jest za wąska do felgi ? Czy od wewnątrz nie opiera się o rant (a może jest niezałożona)? Też obstawiam za niskie ciśnienie - kilka razy widziałem jak tak opony się zdejmowały na wjeździe na ślimaku w galerii.


  • 0

#47 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 18:04, 03.01.2016

Opona ma szerokosc 225 a felga 8cali, wiec jest ok. Cisnienie przed wyjazdem bylo sprawdzane. Opona spadla po przejechaniu okolo 400km


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#48 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:05, 03.01.2016

Może te smarowidło co gumiarze używają nie skleiło przy obecnej temperaturze. Rozumiem że większych uszkodzeń brak ?


  • 0

#49 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 19:29, 03.01.2016

Opony na felgi byly zalozone 2 lata temu. Procz uszkodzen na boku opony nic nie widac :/


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#50 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 15:41, 05.01.2016

Jaki typ i wielkość  opony powinny być zakładane na felgę jest napisane w zeszycie który normalnie dostaje sie przy zakupie razem z nowymi felgami.
Gorzej wygląda jak ktoś kupuje felgi używane bez papierów.
Wtedy pozostaje tylko popytać albo poszukać w i-necie, jakie opony są optymalne. a030.gif
 

Szerokość opony 225mm nie odpowiada 8 zoll, bo 8 zoll to 20,32 cm. 
Co by nie pisać nic się nie dzieje bez powodu! e045.gif
Spadnięcie opony to jest po prostu katastrofa!
Jeszcze nigdy takiego przypadku nie miałem.

 

Wiem z doświadczenia że ludzie którzy zakładają opony to zwykle fizole bez pojęcia, a odpowiedzi to są zwykle przypuszczenia albo wyniki jakiegoś tam doświadczenia.
Dla mnie to by była przestroga.

Na takich oponach to strach jeździć. (zła wielkość, zły kierunek założenia,  itp.)

Na takiej spadniętej i zjechanej oponie bym nie jeździł a te inne bym sprawdził i jak potrzeba wymienił na właściwe.


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#51 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:30, 05.01.2016

No właśnie poszukać. Na styk ale się mieści.

http://wulkanizacja....ent/view/89/52/

http://alucenter.eu/...opony-do-felg/3

http://www.nakole.pl...lgi-a-opony.php


  • 0

#52 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 00:24, 06.01.2016

Jak to moja babcia czasami powiadała:  

„jak sie popieści to sie zawsze zmieści!” - ale czy to jest tak optymalnie?  c041.gif


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#53 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 08:53, 06.01.2016

Szerokosc opony 225 i szerokosc felgi 8cali, miesci sie w normie. Opony Continental, wiec najwyzsza polka o felgach nie wspominam(kupione jako nowe). Sytuacja dla mnie tez dziwna, tym bardziej ze stalo sie w to Hondzie taty, a jest on osoba ktora wyjatkowa dba o auto. Opona poszla na smieci, wczoraj odebralem komplet nowych. 


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#54 Mariusz-TT

Mariusz-TT
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:05, 06.01.2016

Może te smarowidło co gumiarze używają nie skleiło przy obecnej temperaturze. Rozumiem że większych uszkodzeń brak ?

smarowidło służy do ewentualnych uszczelnień aby nie uchodziło powietrze a nie sklejenia opony z felgą


Wracając do sedna sprawy Plaza zajęła jakieś stanowisko ?


  • 0

#55 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:23, 06.01.2016

Trochę się źle wyraziłem. W większości past na rynku w ich właściwościach jest napisane że zapobiegają poślizgowi opony na feldze.


  • 0

#56 msth

msth
  • Forumowicz
  • 128 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:52, 07.01.2016


Wracając do sedna sprawy Plaza zajęła jakieś stanowisko ?

 

Wytknęli mi, że żeby reklamacja była skuteczna, powinienem wskazać żądanie (wymiana, zwrot pieniędzy). Co ciekawe w odpowiedzi była tez wzmianka, że wysłali mi maila z odmową, przez upływem terminu 14 dni.

Żadnej wiadomości jednak nie dostałem, nie dostałem też kopii, o którą później poprosiłem. Podczas rozmowy z HP odnosiłem wrażenie, że traktują reklamację jak reklamację, skoro sami wspominali o 14 dniach.

 

Na jutro jestem umówiony na rozmowę z kierownikiem sprzedaży. Ciekawe co z niej wyniknie.

 

Nie rozumiem podejścia HP. Jeśli uznają reklamację za nieuzasadnioną, czemu nie mogę dostać formalnej odmowy jej uznania i skierować sprawy do rzeczoznawcy? Przecież, jeśli się okaże że nie mam racji, to ja poniosę koszty.

To przeciąganie sprawy, unikanie odpowiedzi a potem wmawianie, że jednak była, marketingowy bełkot, że moja opinia jest dla nich cenna - jaki to ma sens? Dla mnie oznacza to coraz większą irytację, a dla nich straty wizerunkowe.


  • 0

#57 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 00:53, 08.01.2016

Do turbo kamery tvn turbo zgłoś.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#58 msth

msth
  • Forumowicz
  • 128 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:04, 08.01.2016

Zaproponowano mi wymianę opony w zamian za dalszą współpracę i recenzowanie. Zgodziłem się.


  • 0

#59 Mariusz-TT

Mariusz-TT
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:28, 08.01.2016

Wytknęli mi, że żeby reklamacja była skuteczna, powinienem wskazać żądanie (wymiana, zwrot pieniędzy). Co ciekawe w odpowiedzi była tez wzmianka, że wysłali mi maila z odmową, przez upływem terminu 14 dni.

Żadnej wiadomości jednak nie dostałem, nie dostałem też kopii, o którą później poprosiłem. Podczas rozmowy z HP odnosiłem wrażenie, że traktują reklamację jak reklamację, skoro sami wspominali o 14 dniach.

 

Na jutro jestem umówiony na rozmowę z kierownikiem sprzedaży. Ciekawe co z niej wyniknie.

 

Nie rozumiem podejścia HP. Jeśli uznają reklamację za nieuzasadnioną, czemu nie mogę dostać formalnej odmowy jej uznania i skierować sprawy do rzeczoznawcy? Przecież, jeśli się okaże że nie mam racji, to ja poniosę koszty.

To przeciąganie sprawy, unikanie odpowiedzi a potem wmawianie, że jednak była, marketingowy bełkot, że moja opinia jest dla nich cenna - jaki to ma sens? Dla mnie oznacza to coraz większą irytację, a dla nich straty wizerunkowe.

Odpowiedz wysyła się listem za zwrotnym potwierdzeniem a na maila to mogą Ci wysłać odpowiedz jak wyraziłeś na to zgodę składając reklamację.

Pajace i tyle


Zaproponowano mi wymianę opony w zamian za dalszą współpracę i recenzowanie. Zgodziłem się.

Później te same opony pojawią się u innego klienta który może nie będzie tak dociekliwy ..........


  • 0

#60 msth

msth
  • Forumowicz
  • 128 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:27, 09.01.2016

Chodzi o jedną oponę. Nie wydaje mi się by komukolwiek opłacało się podejmować takie ryzyko, zwłaszcza ASO.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, opona

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq