Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Po wymianie skrzyni biegów oraz kpl sprzegła Honda nie odpala.

VII Skrzynia Sprzegło

Najlepsza odpowiedź Wlodar , 00:44, 09.12.2015

To samo wysłałem wyżej link z allegro.
Szukałem szukałem i nic201512eie.jpg[/

Ten czerwony i żółty do czego jest podłączony ? Sprawdź paluchem od góry....to chyba to.Jeśli tak to trzeba go wcisnąć od góry Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 EmilosPL

EmilosPL
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin/ UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 04.12.2015

Witajcie posiadam Hondę 2.2 2004

Po wymianie sprzęgła z dwu masą oraz skrzynią biegów samochód nie odpala.
Po wyłączeniu stacyjki włączają się dwa wiatraki od chłodnicy, wcześniej nie takiego się nie działało.
Czy w Hondzie VII jest złącze diagnostyczne dwu piniowe tak jak VI? do którego można było wpiąć spinacz i na desce rozdzielczej pokazywało kod błędu, jeżeli tak to gdzie on jest. Chciałem sprawdzić jakie mam błędy.
Czy w VII jest w czujnik uderzeniowy, który odcina dopływ paliwa? Podczas wymiany nie mogłem odkręcić sanek i trochę stukałem w śrubę w klucz dość mocno. Może on spowodował odcięcie paliwa i teraz nie odpala.
I jeszcze czy po przekręceniu stacyjki cały czas miga zielony kluczyk? Mi nie gaśnie i nie pamiętam jak było wcześniej.

Dziękuję za pomoc z góry


  • 0

#2 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:42, 05.12.2015

Mi na zaplonie w polifcie zapala sie (swieci ciaglym swiatlem bez migania) i po chwili gasnie
  • 0

#3 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 02:49, 05.12.2015

Mi na zaplonie w polifcie zapala sie (swieci ciaglym swiatlem bez migania) i po chwili gasnie

w przedlifcie tak samo
  • 0

#4 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 05:47, 05.12.2015

Czy w Hondzie VII jest złącze diagnostyczne dwu piniowe tak jak VI? do którego można było wpiąć spinacz i na desce rozdzielczej pokazywało kod błędu, jeżeli tak to gdzie on jest. Chciałem sprawdzić jakie mam błędy.


O złączu OBD II słyszałeś?
  • 0

pzdr


#5 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 07:10, 05.12.2015

ba5e70bb8847439d.jpg

 

 

nie ma za co...


  • 0

#6 EmilosPL

EmilosPL
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin/ UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 05.12.2015

Skoro u was kluczyk nie miga tylko świeci ciągłym światłem to przyczyną u mnie pewnie jest immobilizer?
W sumie na pewno immobilizer, jak to można naprawić?
Samochód stał na wyłączonym akumulatorze 20 dni więc możliwe że stąd ten problem? jak myślicie?


Użytkownik EmilosPL edytował ten post 10:23, 05.12.2015

  • 0

#7 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:19, 05.12.2015

Duza szansa ze tak
  • 0

#8 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:23, 05.12.2015


Na początek ...Podmień inny aku lub naładuj ten

Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:24, 05.12.2015

  • 0
                       

#9 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:40, 05.12.2015

Nie ma opcji ze immo padnie bez prądu. Szwagier czegoś ci nie podpiął bo nie wierzę ze to było w warsztacie:)
Podłącz aku naladowane i czytaj dtc. Juz tak kiedyś miałem z tymi wiatrakami.
  • 0

#10 EmilosPL

EmilosPL
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin/ UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:18, 05.12.2015

Nie ma opcji ze immo padnie bez prądu. Szwagier czegoś ci nie podpiął bo nie wierzę ze to było w warsztacie:)
Podłącz aku naladowane i czytaj dtc. Juz tak kiedyś miałem z tymi wiatrakami.

Nie rozumiem. 
Akumulator ma za słabą moc, tak? a z tymi wiatrakami to co było grane?


  • 0

#11 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:37, 05.12.2015

Nikt ci na odległość nie postawi diagnozy.....silnik (rozrusznik ) kręci ?


  • 0
                       

#12 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:00, 05.12.2015

Chyba Kiedys w d-tecu nie podpiołem takiej małej wtyczki pod chłodnicami na sankacz i wiatraki chodziły. Aku w sensie "czy normalnie kręci silnikiem rozrusznik", jeśli tak to podłączasz kompa i patrzysz jakie błędy, jeśli nie ma żadnych to 5 razy sprawdzasz czy wszystko jest podpięte.
Ps. Sam robiłeś te sprzęgło?
  • 0

#13 wojtek040491

wojtek040491
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:52, 06.12.2015

nie wiem czy to jest możliwe, ale czy może przeskoczyć rozrząd, jak kręcili zamachem w lewą stronę?
u mnie tak się stało, tyle że w K20, ale tam jest łańcuch. nie wiem czy tutaj takie coś może mieć miejsce. daję tylko sugestię, bo z cdti nie miałem jeszcze za wiele wspólnego


  • 0

#14 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:10, 07.12.2015

Tutaj też masz łańcuch ale Twój opis wskazuje na problemy z immo lub wyłącznikiem przeciążeniowym/uderzeniowym - czujniki są na przodzie po lewej i prawej stronie to jeżeli mocno stukałeś to może być to.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#15 EmilosPL

EmilosPL
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin/ UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:25, 08.12.2015

Dalej nie wiem co jest grane. Miga cały czas zielony kluczyk i to jest główny problem.

Z holowałem dziś samochód do dobrego warsztatu i mam nadzieję że coś wymyślą.

U znajomego w warsztacie były wymieniane części. Wszystkie wtyczki ponownie powpinał.

Przed holowanie jak przekręciłem kluczyk to wiatraki się załączały. Po z holowaniu tego problemu nie ma...
Fakt jest taki, że akumulatora nie podłączyliśmy pod prostownik bo kręci bardzo dobrze, ale z tego co widziałem to chłopaki z tego warsztatu gdzie teraz stoi to od razu podłączyli.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Skrzynia Sprzegło

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq