Najlepsza odpowiedź wojtek040491 , 22:56, 07.12.2015
stan po rewizji silnika: opiłki w oleju, obrócona panewka.
temat stukania praktycznie rozwiązany, dziękuję za wszelką pomoc!
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź wojtek040491 , 22:56, 07.12.2015
stan po rewizji silnika: opiłki w oleju, obrócona panewka.
temat stukania praktycznie rozwiązany, dziękuję za wszelką pomoc!
Napisano 23:21, 07.12.2015
nie powinno to się zdarzyć , musiał go na zimnym piłować bo na ciepłym to by go nie zatarł
Użytkownik Maxell edytował ten post 23:21, 07.12.2015
Napisano 23:22, 07.12.2015
Napisano 07:50, 08.12.2015
Napisano 08:42, 08.12.2015
Przede wszystkim w I-CTDI powinien być zalany olej 0W30 lub ew. 5W30 jeżeli ubywa już oleju a nie chcesz ciągle zaglądać pod maskę, w każdym razie nie "W40" i wtedy może miałby odpowiednią płynność i udałoby się uniknąć zatarcia panewki.
Tak na offtopie ostatnio mojego kolegę w Volvo D5 AWD zalanie niewłaściwego oleju kosztowało 1,5 tysiąca złotych, producent również zaleca 5W30 a ten zalał 10W40 i silnik dostał takiego ciśnienia, że wywalił olej ze wszystkich simmeringów i trzeba było wyciągać silnik, rozłączać skrzynię AT itd.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 08:43, 08.12.2015
Napisano 08:46, 08.12.2015
OK, ale po remoncie lub wymianie słupka silnika teraz będziesz już wiedzieć jaki zalać olej
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 08:46, 08.12.2015
Napisano 11:36, 08.12.2015
kumpel kupił olej (do forda mondeo 2007r. diesel) oczywiście okazyjnie na allegro i zatarł silnik po ok 2000km, i mechanik rozebrał auto i stwierdził że prawdopodobnie przyczyną był podrobiony olej, ale już się z nimi nie dochodził tylko na własny koszt zrobił remont. Swoją drogą moja cr-v od nowości do przebiegu 120 tys km jeździła na oleju shell 10w60 (serwisowana w aso i wszystkie faktury z wszelkich wymian), więc nie można jednznacznie stwierdzić ż gruby olej zabija silnik, aczkolwiek zaraz po odpaleniu auta wiadomo że taki olej nie rozprowadzi się od razu po całym silniku.
Użytkownik Maxell edytował ten post 11:37, 08.12.2015
Napisano 11:55, 08.12.2015
To nie wina oleju, tylko hondy
Jakiej Hondy?
W zyciu nie słyszałem o obróconej panewce ICDTI!
Mój motor lata na 4w50 shell helix ultra diesel i ma się świetnie, a na blacie ponad 330tyś, wiec jakby był do bani olej to by juz motor dawno klęknął.
A do autora wątku: masz jakieś foto?
Użytkownik podlez edytował ten post 11:57, 08.12.2015
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
Napisano 13:51, 08.12.2015
Podlez, w dieslach dużo zależy jednak od eksploatacji, "jak dbasz tak masz" ale i tak powinno być W30 także w Twoim przypadku, możesz spróbować przy kolejnej wymianie bo ja po przejściu z W40 na W30 od razu zauważyłem cichszą pracę silnika i nawet rozrządu
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 15:26, 08.12.2015
Napisano 23:02, 08.12.2015
Jakiej Hondy?
W zyciu nie słyszałem o obróconej panewce ICDTI!
Mój motor lata na 4w50 shell helix ultra diesel i ma się świetnie, a na blacie ponad 330tyś, wiec jakby był do bani olej to by juz motor dawno klęknął.
A do autora wątku: masz jakieś foto?
Napisano 10:34, 09.12.2015
Mam 2 takie silniki po zatarciu, uwierz mi honda to tez tylko samochód.
A tak wogóle, po co to rozbierać, nie da sie go dobrze wyszlifowac, uszkadzaja sie gniazda panewek głównych.
A wiesz co było przyczyną zatarcia? Po prostu się stalo i juz?
Wg mnie remont tego motoru też nie ma większego sensu. To nie B czy D seria z lat 90-tych
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
Napisano 10:38, 09.12.2015
Napisano 17:32, 09.12.2015
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych