Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

duuuzy ubytek w chlodnicy ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 22:15, 04.12.2015

ostatecznie można uszczelnić układ chłodzenia, ale to jak już wykluczysz wszelkie wycieki przez nieszczelne węże gumowe, moim zdaniem najlepszy środek do uszczelniania wycieków to jest ten preparat http://allegro.pl/xa...5686228470.html , przeważnie uszczelniacze do płynów chłodzących są w postaci proszków a ten jest w płynie.


Użytkownik Maxell edytował ten post 22:17, 04.12.2015

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#17 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:33, 04.12.2015

Najpierw trzeba sprawidZic wszystkie połączenia pozniej lac jakies specyfiki uszczelniające
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#18 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:22, 05.12.2015

Dzis odrazu po robocie do mechanika jade. Czy zawsze wystepuje "maslo" pod korkiem oleju jak uszczelka puszcza ?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 00:44, 05.12.2015

Nie zawsze to oznacza uszczelke pod glowica.
Czesto od krotkich odcinkow pojawia sie takie cos.

Jesli obstawiasz uszczelke warto sprowdzic zawartosc CO2 w plynie chlodniczym, stacja diagnostyczna powinna miec taki tester na wyposazeniu. A jak nie to w motoryzacyjnym badz w internecie mozna dostac podstawowe testery

Użytkownik 93karol edytował ten post 00:44, 05.12.2015

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#20 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:51, 05.12.2015

Jak mechanik dzis nie bedzie mial jak tego sprawdzic to poszukam wtedy w necie. Dzieki bo nie wiedzialem ze sa jakies podstawowe do kupienia

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
A co do masla to tylko pytam. Nic nie zauwazylem ostatnio a teraz korek mocno dokrecony i nie mam pod reka kombinerek.. reka nie chce puscic

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:53, 08.12.2015

No i CO2 w plynie nie ma. Mechanik nie zlokalizowal zadnych wyciekow i nie ma pojecia jak to sie stalo.. kurde moze przy jakiejs naprawie ktos odkrwcal waz i od jakiegos czasu sprawa tak wygladala... nie wiem ale przy okazji mechanik znalazl pekniecie kolejne kolektora (jakis czas temu spawalem) wiec auto zostalo jeszcze u niego jako ze mial problem z dwoma srubami
  • 0

#22 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 13.02.2016

Witam !

Czy sprawa się wyjaśnila z tym ubytkiem płynu, Obstawiawialbym zacinający sie termostat .

 

:adios:


  • 0

#23 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 13.02.2016

Od tamtej pory po zalaniu trzyma poziom... obstawiam ze przy ktorejs wizycie w warsztacie jakims sposobem upuscili plyn i nie dolali. Teraz poziom ani drgnie
  • 0

#24 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:39, 23.03.2016

Panowie wracam do tematu. Poziom dalej ani drgnie ale intryguje mnie inna rzecz. Ni moge zagrzac auta na wiecej niz 80-81stopni. A przynajmniej zgodnie z tym co pokazuje radio po wcisnieciu auto+dual. Do tego momentu idzie sprawnie, a przy 80 stop... czasem na chwile 81 ale wraca do 80. Jestem wlasnie pod praca i jest to okolo 20minutowa podroz w trybie mieszanym autostrada/miasto po 2/3 trasy bylo juz 80. Nie zgasilem auta po dojechaniu a temperatura nie rosnie. Wrecz zmalala do 79. To chyba nie jest normalne ?
  • 0

#25 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:46, 23.03.2016

Jakies pomysly ? Termostat ciagle otwarty ? Czujnik przy wyzszych temperaturach zaczyna przeklamywac ? Jak moge zdiagnozowac najprosciej ?
  • 0

#26 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:19, 24.03.2016

Sprawdzilem czy wentylatory sie wlaczaja i na odpalonej klimie chodza oba. Wiec kwestia czy temperatura rzeczywiscie taka niska czy sensor siadl.. jesli sensor jest ok to znaczy ze termostat nie domkniety. Teraz pytanie jak w latwy sposob to sprawdzic ?
  • 0

#27 jyy

jyy
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 17.05.2016

Kolego, czy udało Ci się coś ustalić, mam identycznie. Temperatura maksymalnie 80 C. i po chwili na postoju spada do 78

 

Zauważyłem, że u mnie wentylatory oba pracują cały czas nawet na zimnym silniku. ( klima raczej nie jest włączona- próbowałem wyłączyć całkowicie nawiew przyciskiem OFF- nawiew nie działa a wentylatory pracują.


Użytkownik jyy edytował ten post 19:50, 17.05.2016

  • 0

#28 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:19, 17.05.2016

Nic noe ustalilem. Monitoruje poziom plynu caly czas i jest w normie. Teraz od paru dni mam hdsa wiec bede staral sie sprawdzac na biezaco wszystkie mozliwe parametry jako ze sie glosno klekocze moja bestia przy przyspieszaniu i odrazu zajme sie sprawdzaniem temperatur
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq