Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

duuuzy ubytek w chlodnicy ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 03.12.2015

Witam panowie. Zaczne od poczatku. W drodze do polski jakies pol roku temu rozszczelnila mi sie chlodnica. Wymienili mi ja w polsce i bylo wszystko ok za wyjatkiem tego ze plyn zalany do max spadal do odrobine ponad min... dolewka i znow do minimum.. kolejna i znow do tego samego poziomu. Nie bylem w stanie podniesc tego poziomu. Sprawdzalem plyn co jakis czas i nie bylo z tym problemu wiec doszedlem do wniosku ze skoro jest minimum to ok. Ostatni raz a w zasadzie przedostatni sprawdzalem go ze 2 tygodnie temu i widzialem linnie na tym samym poziomie. Wczoraj zobaczylem struzke plynaca spod mojego auta ale okazalo sie ze to wezyk od klimy jakos ze u mnie chodzi non stop. Jednak cos mnie tknelo zeby sprawdzic plyn przy okazji i niby widze linnie tam gdzie zawsze ale cos nie tak. Odkrecam korek a tam susza!!!! Zero nic... a linnia okazala sie osadem. Boje sie ze juz 2 tygodnie temu moglo tak byc... szybkie zakupy i dolalem prestona do max lvl w wyrownawczym a nawet deczko ponad.Dzis do pracy jechalem z ustawionym nawiewem na max temp i max obrotow. Zagrzal sie dosc dobrze ale poziom nie spadl ani troche.... dodam ze auto nie grzalo sie. Poziom na wskazniku temp. taki sam jak zawsze czyli lekko ponizej polowy gdzie jest ta pozioma "fala" na obrazku na zegarach. Jak sprawdzic na szybko czy wszystko km. Musze jeszcze jeden dzien do pracy sie przechulac w dopiero moge jechac na warsztat
  • 0

#2 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:24, 04.12.2015

Jak moge sprawdzic najprosciej czy w reszcie ukladu mam wystarczajaco plynu albo jak odpowietrzyc. Wydawalo mi sie ze powinno odpowietrzyc sie samo ale moze ubytek byl na tyle duzy ze wyglada to teraz inaczej...
  • 0

#3 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 00:30, 04.12.2015

Powinno sie samo odpowietrzyc. Korek od chlodnicy sam upuszcza cisnienie jesli jest zbyt wysokie.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#4 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:51, 04.12.2015

No to nie wciaga nic.. sprawdze czy weze twarde. Bo nie powiny byc nie ? Kurde moze przy zalewaniu ten gosc nie odkrecil korka przy termostacie... bo powinno sie prawda ? Gorsze ze na swieta do polski i parking juz kupiony na hanke i boje sie ze sie na wolnym nie wyrobie...
  • 0

#5 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:41, 04.12.2015

20min drogi do domu okolo 20-25km polowa autostrada. Po 8 minutach juz kotlownia w samochodzie przy max nawiewie czyli grzac grzeje chyba ok. Wskaznik temperatury - norma czyli lekko ponizej polowy. Pod domem sprawdzam rure u gory. Ciepla, nie jest jakos wybitnie twarda. Przy takim delikatnym nacisnieciu troche sie ugina. Beton to to nie jest. Dolny dalej zimny( letni bo lodowka to to nie byla) a ze zmeczony jestem po robocie to juz nie robilem patrola zeby go dogrzac wiec dalej nie wiem czy termostat otwiera. Jak wstane to sprawdze czy upil cos z wyrownawczego bo srednio widac a korka nie odkrece. Martwie sie ze to uszczelka... naczytalem sie i schiza. Nie sprawdzilem korka od oleju bo nie moge go odkrecic. Wezme kombinerki w drodze do pracy to moze sie uda. Czy warto sprobowac go odpalic na polowicznie dokreconym korku ?
W sensie polowicznie dokreconym korku od wyrownawczego. Ktos pisal ze to "pomaga" w odpowietrzeniu
  • 0

#6 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:13, 04.12.2015

 Czy warto sprobowac go odpalic na polowicznie dokreconym korku ?

możesz go odpalać bez korka, możesz też zaraz po odpaleniu ręką zatkać zbiorniczek i zobaczyć czy ciśnienie sie nie robi w układzie. Dopóki grzeje nawiew w środku auta to nic z układem chłodzenia nie może sie stać (w sensie że płynu za dużo brakuje), dopiero jak ogrzewanie znika w aucie to wtedy silnik może zacząć sie przegrzewać.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#7 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:29, 04.12.2015

Kurcze a tak pomyslalem czy 1. To nie jest wszystko wina zle zalanego plynu przez mechanika ktory mi zakladal nowa chlodnice 2. Czy tam nie ma jakiejs usterki juz od dawna i czy to nie dlatego mi rozszczelnilo chlodnice w drodze do polski.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 10:33, 04.12.2015

ja bym jeszcze drążył temat tej stróżki płynu pod autem, zbadaj to smakowo i jak to jest tłustawe i słodkawe  to będzie płyn od chłodnicy, a jak to woda to bedzie bez smaku i przezroczyste :)


Użytkownik Maxell edytował ten post 10:33, 04.12.2015

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#9 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 15:27, 04.12.2015

ja bym jeszcze drążył temat tej stróżki płynu pod autem, zbadaj to smakowo i jak to jest tłustawe i słodkawe  to będzie płyn od chłodnicy, a jak to woda to bedzie bez smaku i przezroczyste :)


Powaznie probujesz az tak doglebnie plyn chlodniczy?
Nie wystarczy zapach i to ze jest tlusty?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#10 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:56, 04.12.2015

Powaznie probujesz az tak doglebnie plyn chlodniczy?

przecież nie trzeba tego połykać (bierzesz trochę na palec i dotykasz językiem), próbujesz i wypluwasz  :)


Użytkownik Maxell edytował ten post 18:07, 04.12.2015

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#11 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 04.12.2015

Wlasnie zajechalem do roboty. Przed wyjazdem sprawdzilem wyrownawczy. Nie wciagnal nic. Teraz sprawdzilem temperature (dual + auto) po tych 20minutach i jest 81stopni. Ile powinien trzymac przy sprawnym ukladzie ?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:44, 04.12.2015

temperatura otwarcia termostatu to 78 stopni, więc 81 moim zdaniem jest ok


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#13 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:32, 04.12.2015

Rano moja podroz bedzie troche dluzsza wiec zobacze wtedy. Bo wczoraj po identycznej trasie jak dotknelem dolnego weza to byl chlodny. Tyle ze rano ta trasa jest troszke szybsza jako ze nie ma korkow

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#14 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:45, 04.12.2015

zdecydowanie nic nie powinno ubywać płynu, ja auto mam dwa i pół roku i ani kropli nie dolałem.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#15 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 04.12.2015

Ale ja mialem pusty wyrownawczy. I mowiac pusty mowie o BAARDZO pusty wiec skoro ze zbiorniczka zniknal to spodziewalem sie ze i w chlodnicy brakuje a co za tym idzie po dolewce - przynajmniej odrobine wciagnie. A tu nic... mialem takie cos na uwadze myslac ze moze gdzies rozszczelnil sie sam wyrownawczy u dolu i wykapalo wszystko. Ale przez 2 dni i w takim wypadku powinno cos zniknac

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik balllus edytował ten post 21:49, 04.12.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq