Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Wymiana przegubu/półosi Accord V gen.

V cc7 półoś przegub v accord v

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 29.11.2015

Witam. Posiadam Hondę Accord V CC7 1.9i 16v 85kw(116km). Zaczęły mi stukać przeguby. Oby dwie strony.
Byłem na warsztacie wymienić tarcze i klocki hamulcowe z przodu włącznie z łożyskami, mechanicy pokazali mi jak wyglądają przeguby. Z oby dwóch stron zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne przeguby mają przerwane osłony gumowe i są już "suche". Nadeszła pora na wymianę. Posiadam również rozbitego accorda V CE7. Mechanicy polecili mi abym wyciągnął z rozbitka całe półosie i przełożył do swojego ponieważ tamte nie stukały. Podczas próby wyciągnięcia przez znajomego półosi osłona przegubu zewnętrznego pękła. Czy wystarczy wymienić samą osłonę czy cały przegub zewnętrzny ? Nie wiem jak wygląda półoś z przegubami z prawej strony ponieważ mam tam zaspawaną nakrętkę zabezpieczającą i nie mogę zdjąć alufelgi. Znalazłem na allegro półosie z przegubami tyle że z wersji 2.2 oraz z rovera 620 2.0 tdi. Pytanie czy półoś będzie pasowała do mojego acco 1.9i 16v i czy jest jakaś różnica między półosią lewą a prawą (chodzi mi o to czy na przykład można z prawej strony wrzucić na lewą). Dla nie których te pytania mogą być "głupie" ale jestem początkujący w kwestii mechaniki samochodowej i zamiast wydawać masę kasy na nowe części oraz naprawy w warsztacie wolałbym najpierw samemu coś zrobić dlatego właśnie powstał ten temat. Pozdrawiam.

Użytkownik Bansh3 edytował ten post 23:18, 29.11.2015

  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:55, 30.11.2015

Możesz śmiało założyć całe półosie z benzynowego Accorda 5.gen sedana produkowanego w UK także z polifta CE7 (tylko wymień tę uszkodzoną osłonę + daj świeży smar grafitowy).


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:41, 01.12.2015

Dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie. Nie mogę ruszyć nakrętki półosi tej 36. Ona ma lewy gwint czy prawy ?


  • 0

#4 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:04, 01.12.2015

prawy


  • 0

#5 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:40, 03.12.2015

Najlepiej jakbyś miał pręt z końcówką na nasadkę i z 1,5 m rury - musi pójść jak odklepiesz kołnierz.


  • 0

Accord CD7

 

 


#6 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 10:58, 04.12.2015

Jak wymieniałem koledze też miałem z tym problem klucz udarowy nie dał rady (za mały moment a markowy jest :) ) Podjechałem do dużej wulkanizacji i klucz udarowy o DUŻYM momencie dał radę :)


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:01, 04.12.2015

  • 0

#7 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 11.12.2015

Szlifierka zalatwila sprawe : )

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, cc7, półoś, przegub, v, accord v

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq