Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

O-ringi do pompy accord VII

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 28.11.2015

Witam, potrzebujÄ™ nietypowe rozmiary oringów do wspomagania 

13.0X1.9

16.7X1.8

15.2X2.4

51.0X2.4

 

Znalazłem na allegro aukcję gdzie pisze że są wszystkie rozmiary jakie tylko chcemy. I stąd moje pytanie czy mogą być takie oringi z allegro czy muszą być oryginały?


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:57, 28.11.2015

Z allegro pewnie będą z nbr-u. Pytanie z jakiego materiału są oryginały.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:20, 29.11.2015

w aso za drogie czy co że szukasz zamienników ?


  • 0

#4 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:36, 29.11.2015

jak dzwoniłem to miesiac trzeba czekac


  • 0

#5 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:40, 01.12.2015

Generalnie jak ktoś kupuje to kupuje z Aso. Kiedyś ktoś się wypowiadał że zastosował zamienniki i też było dobrze. Najlepiej jedź do jakiegoś sklepu z uszczelnieniami - może Ci pomogą. Po necie poszukaj może ktoś będzie miał szybciej.


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:36, 01.12.2015

Ktoś jest w stanie powiedzieć czy psf jest olejem mineralnym czy syntetycznym? Ewentualnie jak ktoś ma stare oringi czy może je zmierzyć i wrzucić w płyn hamulcowy w temperaturze minimum pokojowej na kilka dni i sprawdzić czy zwiększą swoją objętość? Będzie łatwiej określić z jakiego materiału szukać oringów.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:49, 14.01.2016

Ktoś jest w stanie powiedzieć czy psf jest olejem mineralnym czy syntetycznym? Ewentualnie jak ktoś ma stare oringi czy może je zmierzyć i wrzucić w płyn hamulcowy w temperaturze minimum pokojowej na kilka dni i sprawdzić czy zwiększą swoją objętość? Będzie łatwiej określić z jakiego materiału szukać oringów.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

Zamiennik dla PSF z firmy Ravenol (spełniający podobno normę Hondy) to półsyntetyk.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq