Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wtrysk 2.2 i-CTDi

VII wtrysk wtryskiwacz 2.2 i-CTDi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 adinadin

adinadin
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 27.11.2015

Panowie mam parę pytań. Szukałem długo, kilka godzin odpowiedzi na moje pytania, poniekąd znalazłem odpowiedź ale nie do końca. Ale do konkretów: w moim 2.2 i-CTDi  2004r. padł mi wtrysk  :depresja: 
1.Lepiej kupić używkę czy jednak regenerować? ( wolałbym chyba regenerować (cena nowego- odpada), ale chcę poznać waszą opinie)
2.Jeśli kupie używkę z numerem takim jakie mam inne wtryski czyli 0445110 172 to czy konieczne jest wtedy wpisywanie do komputera auta tego numeru?
3. Wiem,że są też zamienniki np z CRV czy UFO o innym numerze końcowym i czy taki może być? Czy trzeba wtedy wklepywać numer do komputera?

Jeśli jest tego typu temat którego nie znalazłem proszę o przeniesienie, dzięki i pozdrawiam.


  • 0

#2 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:09, 27.11.2015

Za regenerowany w ic zapłacisz pewnie ok z 600, ale przestrzegam przed nimi i sa problemy z reklamacja jeśli nie masz pieczatki, jesli kupisz nowy to moim zdaniem w przypadku zwykłego bosza czysta fanaberia, jeśli kupisz uzywe z pewnego źródła to jakis czas pochodzi i bedziesz zadowolony. A co z pozostałymi? Próba przelewowa to tylko wierzchołek, sa jeszcze cewki, hydraulika, rozpylanie. Kupujac uzywke szukaj z nr boscha i hondy jeśli bedzoe, jesli nie sam bosch wystarczy. Kodowanie i kody ima mozesz olac, na pewno zaden z twoich wtrychow nie trzyma fabrycznych nastawow wiec po co to kodowac...
  • 0

#3 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 758 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:28, 28.11.2015

1. Ja bym zaczął od regeneracji. To jest ok 150-200pln We Wrocławiu jest centrum Bosch i tam go sprawdzą, zrobią, pomierzą i wystawią papier.

2. Wtrysku w modelach przed liftem nie trzeba programować. Mozna go po prostu zamontować, podpiąć i tyle. Oczywiście nalezy kupić nową OEM podkładkę pod wtrysk.


Z ciekawości? Przy jakim przebiegu i który wtrysk padl?

Mi się to stalo na drugi wtrysku po 290tyś, Kupiłem zregenerowany o tym samym numerze i do tej pory lata ok, a mam ponad 330tyś km. Reszta wtrysków nadal pracuje bez problemu.


  • 0

#4 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:40, 28.11.2015

Co można zrobić podczas regeneracji wtrysku za 150-200 zl? Przemyć w ropie?
  • 0

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:50, 28.11.2015

Teraz byle jaki warsztat ma stoły do regeneracji wtryskiwaczy (sprzęt można kupić chociażby w Intercarsie) i ceny spadły na łeb w porównaniu do kilku lat wstecz ;)

 

Przykład z Krakowa (często jeżeli wtrysk leje wystarczy nawet samo czyszczenie ultradźwiękowe):

 

http://witkowicka54....acze-cr/cennik/


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 adinadin

adinadin
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 28.11.2015

1. Ja bym zaczął od regeneracji. To jest ok 150-200pln We Wrocławiu jest centrum Bosch i tam go sprawdzą, zrobią, pomierzą i wystawią papier.

2. Wtrysku w modelach przed liftem nie trzeba programować. Mozna go po prostu zamontować, podpiąć i tyle. Oczywiście nalezy kupić nową OEM podkładkę pod wtrysk.


Z ciekawości? Przy jakim przebiegu i który wtrysk padl?

Mi się to stalo na drugi wtrysku po 290tyś, Kupiłem zregenerowany o tym samym numerze i do tej pory lata ok, a mam ponad 330tyś km. Reszta wtrysków nadal pracuje bez problemu.

podlez wtrysk trzeci przy przebiegu 220tyś. Podkładka w ASO od ręki dostane?
W poniedziałek jadę regenerować
Dzięki wszystkim za porady ;)


  • 0

#7 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:35, 29.11.2015

Jakby w ASO nie mieli od ręki podkładki to dostaniesz np. w serwisie Bosch:

http://www.accordklu...dki-pod-wtrysk/


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 dudix1983

dudix1983
  • Klubowicz
  • 282 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:31, 29.11.2015

Co można zrobić podczas regeneracji wtrysku za 150-200 zl? Przemyć w ropie?

 

no raczej :)

 

Teraz byle jaki warsztat ma stoły do regeneracji wtryskiwaczy (sprzęt można kupić chociażby w Intercarsie) i ceny spadły na łeb w porównaniu do kilku lat wstecz ;)

 

Przykład z Krakowa (często jeżeli wtrysk leje wystarczy nawet samo czyszczenie ultradźwiękowe):

 

http://witkowicka54....acze-cr/cennik/

 

a te wanienki to jakies specjalne czy te z naszego popularnego serwisu aukcyjnego  za niecale 200 pln ?

i tak jak pisal madazaw - jeszcze sa cewki, cala hydraulika wewnatrz, sprawdzenie iglicy....

 

to tak jakbym chcial oddac turbine do regeneracji do zakladu ktory wymieni czesci, posklada i tyle.... tez to zrobie .....a gdzie dowazanie, wywazanie czy jak to sie tam zwie.... raczej trzymalbym sie z dala od takiego typu zakladow.

 

mnie za pompowtryski boscha do skodziny powiedzieli w TurboTecu 770 pln za sztuke i zwrot starego a nowy w detalu 1000 w IC chcieli 800 peelenow  :)

hmmmm...... to jakbym kupil 4 sztuki to prawie 50% wartosci auta byloby w pompowtryskach  :bojesie:...


Użytkownik dudix1983 edytował ten post 18:39, 29.11.2015

  • 0

#9 adinadin

adinadin
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:42, 29.11.2015

Dzięki Pejot :)
Właśnie obawiam się żeby jeszcze nie było problemu z cewkami itd...
Ale ceny wtrysków to jest naprawdę masakra, no ale kupując diesla trzeba z tym się liczyć.
Dzięki wielkie koledzy za pomoc 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, wtrysk, wtryskiwacz, 2.2 i-CTDi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq