Witam.
Czy jest możliwość podniesienia obrotów biegu jałowego programem komputerowym bo mam kabel z interfejsem ELM 327 ale nie wiem jakim programie można to zrobić. Z góry dzięki za odpowiedz.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 18:02, 27.11.2015
Witam.
Czy jest możliwość podniesienia obrotów biegu jałowego programem komputerowym bo mam kabel z interfejsem ELM 327 ale nie wiem jakim programie można to zrobić. Z góry dzięki za odpowiedz.
Napisano 18:25, 27.11.2015
Napisano 18:39, 27.11.2015
Wyczyść przepustnicę, IACV ("krokowca"), EGR i EGR plate a obroty będą bardziej stabilne i nie będzie szarpać przy odpuszczaniu gazu (również nie polecam nic kombinować przy śrubce motylka przepustnicy !).
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 18:46, 27.11.2015
jak obroty falują lub silnik nie trzyma obrotów, to zacznij od regulacji zaworów.
Napisano 19:01, 27.11.2015
Obroty biegu jałowego mam ustawione na 500/550obr/min i to jest według mnie trochę za mało bo odczuwalne są lekki drgania i dlatego chciał bym podnieść na ok. 800obr/min. Ale tak to obroty są stałe nie ma żadnych wahań. A gdzie znajduje się ta śrubka motylka przepustnicy żebym wiedział żeby jej nie ruszać? A co by się stało jak by się nią pokręciło?
Zawory regulowane 2tyg
Napisano 23:16, 27.11.2015
Napisano 08:31, 28.11.2015
Wyjaśnił proszę co masz na myśli pisząc że komp zasugeruje że jest nie ok i co znaczy odłączony przez ecu nastawnik wolnych obrotów bo nie bardzo rozumiem o co chodzi.Jestem zywym przypadkim kręcenia to srubką i można to robic jak najbardziej, ale tylko po spelnieniu warunku: czysta przepustnica, odłaczony przez ecu nastawnik wolnych obrotów, wyznaczenie punktu 2000rpm i dalej heja, moze byc 600, 700, 800, komp tylko zasugeruje ze nie takie jak mu soft nakazuje, ale sie z nimi godzi i akceptuje.
Napisano 10:08, 28.11.2015
Napisano 17:53, 28.11.2015
A gdzie znajduje się ta śrubka motylka przepustnicy żebym wiedział żeby jej nie ruszać? A co by się stało jak by się nią pokręciło?
Seryjnie F20B6 ma ustawione obroty na ok.750 czyli coś jest nie tak i trzeba przynajmniej wyczyścić przepustnicę + zawór wolnych obrotów IACV i zresetować komputer żeby od nowa adaptował wolne obroty.
Nie musisz nic kombinować ze śrubkami bo w 6.genie ECU już w pełni kontroluje wolne obroty ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 18:56, 28.11.2015
Dobra no więc tak dzisiaj wykręciłem przepustnice ale okazało się że jest idealnie czysta nawet grama brudu nie było. A IACV to inaczej silniczek krokowy? To tam też nie było brudu.
A od czego jest ta śrubka co jest zaznaczona na zdjęciu?
5786817483_1.jpg 193,9 KB 14 Ilość pobrań
No to co się stało po złożeniu wszystkiego do kupy to zaświecił się check i wywaliło błąd 45 czyli dawka zbyt bogata lub zbyt uboga. Od czego mogło wywalić ten błąd jak nic nie ruszałem tylko zdjąłem przepustnice i założyłem i tyle nic innego nie robiłem.
Napisano 12:05, 29.11.2015
Nie uszkodziłeś uszczelki na przepustnicy/kolektorze ? Nie ma przedmuchów ?
Użytkownik Piekielny edytował ten post 12:05, 29.11.2015
Napisano 13:10, 29.11.2015
Dzisiaj rano sprawdzałem i błędu już nie ma. Pozostają tylko za niskie obroty biegu jałowego jak je podnieść bo teraz jest ok. 500-550obr/min wszystko wyczyszczone przepustnica, krokowy, EGR. Powiedzcie mi tylko od czego jest ta śrubka na fotce wyżej bo to chyba ona odpowiada za wolne obroty.
Napisano 16:11, 29.11.2015
Odłącz aku i pojeździj kilka dni aż zaadaptuje się krokowiec na odpowiednie obroty.
Śrubka na fotce podtrzymuje motylek przepustnicy żeby się całkiem szczelnie nie zamykała bo to może powodować szarpanie podczas jazdy przy odpuszczaniu gazu.
Dobra no więc tak dzisiaj wykręciłem przepustnice ale okazało się że jest idealnie czysta nawet grama brudu nie było. A IACV to inaczej silniczek krokowy? To tam też nie było brudu.
Ale chyba wyczyściłeś szmatką brzegi motyla i wnętrze przepustnicy + przepłukałeś "krokowca" benzyną ekstrakcyjną itp. ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 16:40, 29.11.2015
cos musiało się uszkodzić podczas tego czyszczenia
może zalałeś jakiś czujnik? może brud dostał się gdzieś?
Na pewno wyczyściłeś miejsce po starej uszczelce i dałeś nową uszczelkę? Rurki wszystkie podpinałeś?
Krokowy odkręcałeś i czyściłeś? Czy tylko zobaczyłeś że czysty?, czy nie daj boże tylko przepłukałeś go od środka bez zdejmowania?
Broń boże tylko tej śrubki nie ruszaj do regulacji motylka!
Wyjmujesz bezpiecznik nr 13- powinien zresetować się zegarek w schowku. Jeśli się zresetował to i ECU się zresetowało. Wtedy wyłączasz wszystkie źródła prądu- typu radio, lampka,światła itp. i odpalasz fure i czekasz na wolnych aż się wentylator chłodnicy załączy dwukrotnie. I obroty ustawione. Jeśli to nie działa no to na bank ci łapie lewe powietrze, albo IACV się uszkodził.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
Napisano 19:35, 30.11.2015
Dobra pany dzisiaj wszystko zacząłem od początku i wszystko rozkręciłem wyczyściłem od nowa i zrobiłem reset ECU i poczekałem aż się nauczy obrotów biegu jałowego. I już wszystko dobrze obroty otrzymują się w granicach 700/750obr/min. Czyli po kłopocie już.
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych