XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zaciski hamulcowe VI gen hatchback
#16
Napisano 21:55, 18.01.2010
Swoje mozesz tym zestawem naprawić całe.
To że ci teraz rusza jakby nie bylo ręcznego to może być wina wogóle nie rpacujących tylnych hamulców, może wystarczy tylko tłoczek wyjąć wyczyścić i zmienić reperaturki i będzie git. Jeśli nie to trzeba dalej zacisk cały rozebrać.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#17
Napisano 08:24, 19.01.2010
#18
Napisano 09:19, 19.01.2010
Seth ale to może nie być wina tłoczka tylko prowadnic zacisku,stary zapieczony smar.Stąd to kantowanie klocków.
W zestawie regeneracyjnym te gumki od zacisków pływających też są więc i tak odrazu sobie wymieni i przesmaruje.
Ale jeśli mu mechanik to wymieniał to chyba by zobaczył ze te zaciski pływające się nie ruszają, nie wyobrażam sobie aby tego nie sprawdził mechanik.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#19
Napisano 09:47, 19.01.2010
#21
Napisano 09:56, 19.01.2010
#22
Napisano 13:19, 19.01.2010
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#23
Napisano 21:22, 19.01.2010
Dziś tam byłem na chwilę zrobić zbieżność po wymianie drążków i koleś, który mnie obsługiwał, udzielił mi wielu ciekawych informacji. Mówił też, że hamulce tył są dosyć specyficzne w Accordach, m.in. z powodu tych bolców i jakichś elementów, o których mówił Blade w temacie RobJust, Z tego powodu często mechanicy, którzy wcześniej nie robili hamulców w Accordach, mogą się nieźle przejechać i później nie dają rady tego poskładać do kupy. Koleś powiedział, że u nich było już kilka takich Accordów, które przyjechały do nich po robieniu hamulców tylnych "gdzieś indziej", gdzie nie dali rady poskładać tego do kupy. Z racji, że ten mechanik miał już styczność z tymi hamulcami, powiedział, że jutro mi to rozbierze i jeszcze raz złoży do kupy, żeby wyeliminować popełnienie błędu przez poprzednika. Poproszę go od razu o regenerację zacisków i zobaczymy co z tego będzie.
Będę informował na bieżąco
Ps. uprzedzając wypowiedzi - chętnie pobawiłbym się sam tymi hamulcami, bo lubię grzebać przy swoim aucie...ale niestety ani czas, ani warunki mi tego nie umożliwiają. Mam garaż, ale to blaszak - bez prądu, bez kanału, bardzo wąski. A na dworze jak jest każdy widzi. Poza tym późno wracam z pracy i musiałbym robić w mrozie i po ciemku - kiepsko. Dlatego wolę dać auto na warsztat i mieć szybko i sprawnie zrobione co trzeba.
Jeśli jednak jutro mechanik mi nie pomoże lub zacznie wymyślać jakieś dziwne pierdoły - to choćby wynajmę od kogoś garaż...i sam się za to wezmę
#24
Napisano 21:28, 19.01.2010
Ja jak robilem drugi zacisk z tylu to dopiero zwróciłem uwage na tloczek i odciśniety ślad na starym klocku :]
Pozdro & powodzenia
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#25
Napisano 22:25, 19.01.2010
... ręczny tak samo
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#26
Napisano 22:40, 19.01.2010
a ja powiem tylko tyle, że tylne heble w Acco VI gen są do dupy a nie do hamowania...
... ręczny tak samo
Nie jesteś jedyny i pierwszy, który tak uważa a jak mi to już potwierdziło 2 mechaników...i kilka innych osób...to coś w tym jest
#27
Napisano 07:30, 20.01.2010
więc ogólnie tyły w acc są do bani.
Co do reperaturek to tak prosty temat że każdy powinien to zrobić, żadna filozofia
Prowadnice zacisków (takie bolce na których wisi zacisk, do tego pływające) faktycznie lubią się blokować, zacierać. Dlatego sam sobie czyściłem je dwa razy do roku i smarowałem.
Pierwszym razem jak to rozbierałem mój godziny je wybijałem tak były złapane. Jak ten element nie pracuje to potem klocki różnie się zużywają a i siła hamowania mniejsza.
Co do rozebrania tylnego całego zacisku, jak się zerknie do instrukcji serwisowej to widać że jest to skąplikowane, wszystko się da ale trzeba się napracować i mieć trochę przyrządów pomocniczych, więc lepiej tego nie ruszać.
Zresztą jak się wymienia gumki i ma rozkopany zacisk to widać czy mechanizm działa czy też jest zatarty.
HA 93' CB3 F20A5 - BYŁA
HC 97' EJ9 D14A4 - BYŁA
HC 05' EU7 D14Z6 – BYŁA
HA 01' CH6 F18B2 - BYŁA
A3 06'/07' 8P- 2,0TDI – TERAZ TAK (chwilowo brak galerii)
HA 05' CL7 K20A6 - BYŁA
TH 12' N2 KUN26 1KD 3,0 - I NAJNOWSZA
#28
Napisano 11:32, 20.01.2010
A ja twierdzę że tylny w VI gen niczym nie różni się w sile hamowania od generacji V
więc ogólnie tyły w acc są do bani.
To mi powiedział właśnie ten mechanik, u którego stoi teraz Hanka - ponoć właśnie naprawiał już to i w V i w VI - w obydwu przypadkach wygląda to niemal identycznie, ale cóż się dziwić - obydwie generacje to produkt angielski - nic więc nie ewoluowało...
Co do rozebrania tylnego całego zacisku, jak się zerknie do instrukcji serwisowej to widać że jest to skąplikowane, wszystko się da ale trzeba się napracować i mieć trochę przyrządów pomocniczych, więc lepiej tego nie ruszać.
Ja nie posiadam ani dobrych narzędzi póki co, ani odpowiedniego miejsca, stąd moja decyzja o oddaniu tego do "fachowców", choć z tymi fachowcami to się okaże po wszystkim
U mnie również zostały zregenerowane zaciski z przodu i z tyłu
Ja właśnie chwilę temu byłem zakupić zestawy do regeneracji i zawiozłem już na warsztat - tak więc wszystko będzie wymienione. Zobaczymy co z tego będzie. Panowie mechanicy już walczą, bo widziałem hamulce rozebrane jak tam wpadłem
#29
Napisano 19:23, 20.01.2010
w VII gen tyły są konkretne za to już, więc jednak można... niby zacisk ten sam, ale widać inne pompy ABS i hamulcowa...
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#30
Napisano 20:18, 20.01.2010
w VII gen tyły są konkretne
no to fakt są już lepsze ale daleko im do bębnów z civa VI gen, tam zaciągniecie ręcznego powodowało palenie gumy nawet przy 80km/h
HA 93' CB3 F20A5 - BYŁA
HC 97' EJ9 D14A4 - BYŁA
HC 05' EU7 D14Z6 – BYŁA
HA 01' CH6 F18B2 - BYŁA
A3 06'/07' 8P- 2,0TDI – TERAZ TAK (chwilowo brak galerii)
HA 05' CL7 K20A6 - BYŁA
TH 12' N2 KUN26 1KD 3,0 - I NAJNOWSZA
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych