Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

F20b6 drgania na jałowym, brak mocy

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 25.11.2015

W
  • 0

#2 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:07, 26.11.2015

Witam wszystkich hondomaniaków, mechaników, szamanów i uzdrowicieli, wiem ze nie jest to miejsce powitań, ale słabo z tym internetem u mnie więc piszę w wątku. Mą lalką jest Accord 6 w dwóch litrach. Nasz romans trwa juz 1.5 roku i dolegliwości Hondy sa od czasu gdy się znamy. Ogólnie auto pali benzyne (pali tez gaz), jeździ, skręca, hamuje. Codziennie do roboty zawiezie, na wakacje dostarczy słowem taki przydomowy wołek, cieżko pracuje i zbutnio nie protestuje...ale jak to z kapryśnymi paniami bywa ma te różne swoje odchyły, a zwłaszcza dwa takie szczególne, które od dawna mnie wku.. Mianowicie, na biegu jalowym ma te swoje japońskie 600-650 rpm i w tym czasie drży, szczególnie na D (tak to automat) nic nie faluje, nie głupieje, poprostu czuc nie równomierne obroty. Drugim problemem jet taka mułowatość, lenistwo z jej stronymiedzy 1.5- 4 tys obrotow, do tego stopnia ze ja jej w gaz a ona " może, no nie wiem, boli mnie glowa i tylko wyje. Chyba lubi też szarpnąć w tym zakresie obrotów, ale podczas równej jazdy, nie przyspieszając no i ciężko tez wyczuć w jakim zakresie obciążenia bo to automat. Napisze również co do tej pory razem przeżyliśmy, tzn: wymiane rozrządu, ze 3 razy olej ( od wymiany do wymiany wystarcza), z1 w skrzyni, swiece, nowe gadżety gazowe (reduktor i wtrychy), wylizałem przepustnice i IAC (kompem ustawiłem obroty), kopułka i kable nie ponieważ ma żona ma taką samą lalę tylko 1.8 i kiedyś sie zakradłem, podmieniłem i nic to nie wniosło, a jej honda chodzi idealnie na wolnych i mocowo jest znacznie lepsza. Wiem, ze wielu mi napisze ze to automat, ze ślimak, ale chyba nie az tak.
  • 0

#3 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:09, 26.11.2015

Regulacja zaworów zrobiona?
  • 0

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:12, 26.11.2015

To jeszcze do kompletu wyczyść EGR oraz kanaliki w EGR Plate.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#5 Zrogi

Zrogi
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Młochów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147 ale pewnie trochę uciekło ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 26.11.2015

Zdejmuje po kolei fajki i zobacz czy na którymś cylindrze nie dopala

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 26.11.2015

Zawory robiłem zaraz po kupieniu bo wtedy to naprawdę chodził katastrofalnie, ze 2 były podparte. Jeśli chodzi o fajki to myślę ze zapisałby ecu jakiś misfire gdyby nie przepalał. Kompresji jest między 14-15 na wszystkich. Z egr to dobry pomysł, bo podcxas regulacji przepustnicy komp sugerował nieszczelność dolotu w momencie gdy trzeba było ustawić na 600 rpm (dla automatu), ale to zlałem bo mogłem go zdusić śrubą regulacyjną do zera (zamknąć przepustnicë na 100%). Tylko czy zatkany, zablokowany egr nie determinuje dtc?
  • 0

#7 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:41, 27.11.2015

Wystarczy, że EGR jest niedomknięty i już są problemy z wolnymi obrotami i dławieniem przy rozpędzaniu (kanaliki w EGR plate też nie mogą być pozatykane bo czasami może pracować nierówno).

 

Czyli kupiłeś już niesprawne auto, to była jakaś okazja ?

 

Polecam jeszcze przy okazji wizyty w warsztacie sprawdzić szczelność uszczelki pod kolektorem ssącym (plakiem) ...


Użytkownik Pejot edytował ten post 15:56, 27.11.2015

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:36, 27.11.2015

Plaka już wąchał i tropu nie złapał. Egr wykręce w wolnej chwili. Auto kupiłem już takie, cena nie była jakas okazja ale podobało mi się ze to automat i w miarę blacharsko ok, chociaz nie powiem ale już mi sie trochę objeździł. Po tych zaworach podpartych to coraz roztropniej też myślę o podpalonym gnieździe zaworowym ( bo tez i graty lpg były ze śmietnika, jakies alaski i omvl czy cos takiego, ale to wyeksmitowałem), chociaż ubytków w kompresji na zimno i na ciepło nie ma. Juz od samego zakupu założyłem ze może bedzie trzeba wymienic motor, ale chciałem zeb sie jakoś wysypal, a on nic przez 25 tys km, wiec powoli szukam tej usterki, zeby nie kupowac motor na darmo.
  • 0

#9 Zrogi

Zrogi
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Młochów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147 ale pewnie trochę uciekło ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:26, 28.11.2015

U mnie takie objawy były w Renówce jak pęknięty był kanał wodny w głowicy i woda dostawała się na cylinder. 


  • 0

#10 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:40, 28.11.2015

Sprawdź tak organoleptycznie czy u ciebie wydech ma podobny siłę wydmuchu(powiedzmy tak przy 3000 tyś obr.) jak w tej drugiej co masz .Może wydech przypchany,katalizator ? i dla tego lekkiego muła ma..?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:41, 28.11.2015

  • 0
                       

#11 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:39, 28.11.2015

Katalizator, opuścił juz podwozie hondy i zapewne jego metale szlachetne juz sie spełniaja w innej roli. Jest strumienica z emulatorem, zadnych róznic. Druga honda tez dostala taki zestaw i ma sie świetnie, zadnych checów i jest bystrzejsza, tylko w niej kat był obluzowany i molestowal druga sondę. Płyn chłodniczy to ślepy trop, zero ubytków, zero białego dymu, poza tym watpię aby hondę dotknęły choroby spotykane w Renault :)
  • 0

#12 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:20, 28.11.2015

Jeżeli nie pomoże czyszczenie mechanizmu EGR to polecam jeszcze podmienić sondę lambda (nie pasuje od F18B2, musi być od F20B6).

 

Diagnostyka ECU w Hondach jest bardzo prosta i często nie wyłapuje zużycia sondy lambda a auto strasznie zamula, szarpie itd.

 

Kolejny trop to ten nieszczęsny czujnik spalania stukowego, j.w. diagnostyka często nie wywala błędu a auto jeździ beznadziejnie ...

http://www.accordklu...owego/?p=471348


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#13 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 29.11.2015

Sonde wrzucił poprzedni właściciel, to na pewno nie jest org bo kabel jakiś długi i z tego co pamiętam to mi coś mówił o 500 zl denso. W tym tygodniu szarpnę ten egr, miałem to robić wczoraj ale lenistwo wzięło górę. Detonacyjny teź sprawdzę jak bedę robił egr ale tylko kompem bo oscyloskopu mie mam, a by sie tam dobrze sprawdził.
  • 0

#14 ulek3pl

ulek3pl
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:4.8
  • Wersja:E60
  • KM:367
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 29.11.2015

Może automat już siada?


  • 0

#15 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:08, 29.11.2015

Lubię konkrety, który element skrzyni mógłby powodować takie dolegliwości?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq