XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:07, 25.11.2015
#2
Napisano 00:07, 26.11.2015
#4
Napisano 10:12, 26.11.2015
To jeszcze do kompletu wyczyść EGR oraz kanaliki w EGR Plate.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#5
Napisano 11:09, 26.11.2015
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
#6
Napisano 21:26, 26.11.2015
#7
Napisano 08:41, 27.11.2015
Wystarczy, że EGR jest niedomknięty i już są problemy z wolnymi obrotami i dławieniem przy rozpędzaniu (kanaliki w EGR plate też nie mogą być pozatykane bo czasami może pracować nierówno).
Czyli kupiłeś już niesprawne auto, to była jakaś okazja ?
Polecam jeszcze przy okazji wizyty w warsztacie sprawdzić szczelność uszczelki pod kolektorem ssącym (plakiem) ...
Użytkownik Pejot edytował ten post 15:56, 27.11.2015
Happy Owner Never Drives Anything else.
#8
Napisano 21:36, 27.11.2015
#9
Napisano 10:26, 28.11.2015
U mnie takie objawy były w Renówce jak pęknięty był kanał wodny w głowicy i woda dostawała się na cylinder.
#10
Napisano 12:40, 28.11.2015
Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:41, 28.11.2015
#11
Napisano 14:39, 28.11.2015
#12
Napisano 17:20, 28.11.2015
Jeżeli nie pomoże czyszczenie mechanizmu EGR to polecam jeszcze podmienić sondę lambda (nie pasuje od F18B2, musi być od F20B6).
Diagnostyka ECU w Hondach jest bardzo prosta i często nie wyłapuje zużycia sondy lambda a auto strasznie zamula, szarpie itd.
Kolejny trop to ten nieszczęsny czujnik spalania stukowego, j.w. diagnostyka często nie wywala błędu a auto jeździ beznadziejnie ...
http://www.accordklu...owego/?p=471348
Happy Owner Never Drives Anything else.
#13
Napisano 19:58, 29.11.2015
#14
Napisano 20:34, 29.11.2015
Może automat już siada?
#15
Napisano 23:08, 29.11.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych