Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Mój pierwszy kontakt z LPG

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
98 odpowiedzi w tym temacie

#91 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • SkÄ…d:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:04, 24.10.2016

Zaklejone wtryski i tłoczki (gumki) się kleją. Na zimnych wtryskach będzie się kleić, na ciepłych mniej. Czyszczenie wtrysków albo ich wymiana. Jakie filtry używasz?

U mnie jest podobnie jak u kolegi powyżej. Tyle, że w odwrotną stronę. W momencie przełączenia na gaz, jak stoje w korku, na biegu jałowym jest zanurkowanie obrotów do 500RPM, potem pare sekund drgania obrotomierza. Dzieje się tak tylko przy pierwszym odpalaniu, po nocy. Czy to też objaw zaklejonych wtrysków? Zaciekawiło mnie również twoje pytanie o filtry. Ostatnio wymieniałem filtry i gość mi założył filtr fazy ciekłej inny niż miałem. Pokazał mi go i powiedział, że to nie ma znaczenia, że się trochę różni.


  • 0

#92 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • SkÄ…d:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:34, 24.10.2016

Można spróbować wlaczyc rozgrzewanie wtrysków w sterowniku do gazu

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#93 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:58, 24.10.2016

Ewentualnie jak sterownik ma opcję to pojedyncze przełączanie wtrysków. Czas między przelaczeniami kolejnych wtrysków ustawić co 5-10 cykli. Powinno to pomóc w przygasaniu przy przełączaniu.

Wysłane z mojego ALE-L21
  • 0

#94 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 15:12, 25.10.2016

U mnie jest podobnie jak u kolegi powyżej. Tyle, że w odwrotną stronę. W momencie przełączenia na gaz, jak stoje w korku, na biegu jałowym jest zanurkowanie obrotów do 500RPM, potem pare sekund drgania obrotomierza. Dzieje się tak tylko przy pierwszym odpalaniu, po nocy. Czy to też objaw zaklejonych wtrysków? Zaciekawiło mnie również twoje pytanie o filtry. Ostatnio wymieniałem filtry i gość mi założył filtr fazy ciekłej inny niż miałem. Pokazał mi go i powiedział, że to nie ma znaczenia, że się trochę różni.

Jeżeli po nocy są problemy, to wtryski nie trzymają i gaz idzie do kolektora dolotowego. Co do filtrów to polecam filtry z odstojnikiem: LPGTech - Perfect BLue, Matrix, Alex Ultra, Czaja Blaster


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#95 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • SkÄ…d:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:28, 25.10.2016

Jeżeli po nocy są problemy, to wtryski nie trzymają i gaz idzie do kolektora dolotowego. Co do filtrów to polecam filtry z odstojnikiem: LPGTech - Perfect BLue, Matrix, Alex Ultra, Czaja Blaster

Jak robiłem ostatnio przegląd to gość sprawdzał szczelność i wszystko było ok. Chyba, że wtrysków się nie sprawdza podczas sprawdzania szczelnośći.


  • 0

#96 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 15:08, 26.10.2016

Jak robiłem ostatnio przegląd to gość sprawdzał szczelność i wszystko było ok. Chyba, że wtrysków się nie sprawdza podczas sprawdzania szczelnośći.

 

Sprawdzanie szczelności to pryskanie pianą (mydliny) przy opaskach wężów albo sprawdzanie detektorem gazu. Nikt nie sprawdza czy wyłączeniu silnika wtryski nie puszczają gazu do dolotu. Można samemu sprawdzić wsadzając króćce wtryskiwaczy do naczynia z wodą (układ musi być pod ciśnieniem).


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#97 dolgoruki

dolgoruki
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • SkÄ…d:Szczecin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 31.08.2018

Witam

 

W ramach dalszej relacji z użytkowania LPG. Samochód ma przejechane 172 000 km. Od przebiegu 21 000 km w moich rękach Na LPG zrobiłem od założenia instalacji 70 000 km w 2 lata i 9 miesięcy. Cały czas jazda bezproblemowa na instalacji. Spalanie Utrzymuję się na poziomie 11,58 LPG plus 1,07 PB - dane z motostat


  • 0

#98 dolgoruki

dolgoruki
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • SkÄ…d:Szczecin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:03, 07.08.2020

Niestety Accord przeszedł w stan spoczynku. Wjazd na skrzyżowanie na zielonym świetle nie zawsze oznacza, że nie uderzy w Ciebie auto. Moja Honda została skasowana. Dzielnie służyła mi przez 8 lat. Zrobiłem nią 200 000 km. Spalanie gazu na odcinku 114 000 km wyniosło 11,46. Spalanie benzyny przez 114 000 wyniosło 1,35. "Opłakujemy" w rodzinie Accordzine. Przez 200 000 raz zepsuł się alternator i to tyle z awarii. Doskonałe auto

Przy okazji dziękuję całemu forum. Wiele się tutaj dowiedziałem.


  • 0

#99 dolgoruki

dolgoruki
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • SkÄ…d:Szczecin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 09.08.2020

Zapomniałem dodać, że instalacja zamontowana w Koszalinie w "Neptun" nie sprawiła przez 115 000 km absolutnie żadnych problemów. Przeglądy robione co 15 000 ale już w Szczecinie


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq