Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Mój pierwszy kontakt z LPG

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
98 odpowiedzi w tym temacie

#31 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 10:42, 31.12.2015

Gaz założony poprawnie przez fachowca nie szkodzi. Nie ma co wałkować tematu. Na forum jest o tym sporo, niektórzy przejeździli ~200 000 i silnik nie wybuchł.

Z tego co ma założone w instalce, to na moją wiedzę, wtryski są bardzo budżetowe i niekoniecznie trwałe. Miałem te Magice i wymieniłem po jakichś 40000 o ile dobrze pamiętam przebiegi. Ale to możesz bezproblemowo wymienić na Hana, czy na bardziej polecaną Barracudę.


  • 0

#32 Grzesiek0909

Grzesiek0909
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:evesham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s ex
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:v
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:03, 31.12.2015

Gaz założony poprawnie przez fachowca nie szkodzi. Nie ma co wałkować tematu. Na forum jest o tym sporo, niektórzy przejeździli ~200 000 i silnik nie wybuchł.

Z tego co ma założone w instalce, to na moją wiedzę, wtryski są bardzo budżetowe i niekoniecznie trwałe. Miałem te Magice i wymieniłem po jakichś 40000 o ile dobrze pamiętam przebiegi. Ale to możesz bezproblemowo wymienić na Hana, czy na bardziej polecaną Barracudę.

Witam. Wlasnie o taka porade mi chpdzilo. Czy osprzet jest ok pod accorda. Jesli wszystko bedzie ok po sprawdzeniu auta podjade do servisu na regulacje, przeglad i wymienie te wtryski odrazu.
A co do gazu to tak jak napisales kto nie mial nigdy hondy odradza, kto nie mial LPG odradza a ci co maja to polecaja ;)


  • 0

#33 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:35, 31.12.2015

Dokładnie tak jak mówisz. Ja przed Acco w ogóle nie miałem auta w gazie i bardzo sceptycznie do niego podchodziłem. Ale jak zanabyłem Acco z już istniejącą instalką, to pozostało pojeździć i przyglądnąć się. Jak na razie chwalę sobie, bo koszty każdego kilometra sa sporo niższe od tych przejechanych na PB. A koszt utrzymania to pikuś. Bo ile kosztuje wymiana filtrów? 2 - 3 dychy? Po tego przegląd dodatkowy, czyli nieco ponad stówę rocznie. A zysk na trasie?  Ogromny.

Jedno co ważne, to pilnować wymian oleju, ustawiać zawory i mieć poprawnie wystrojony ten gaz. Jeżeli to zapewnisz, to nie będziesz narzekał, a możesz się śmiać z urban legends jakie rozsiewają człoweki nigdy nie mające LPG na pokładzie :)


  • 0

#34 refi68

refi68
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ACCORD COUPE
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:03, 31.12.2015

Też byłem przeciwnikiem gazu, znałem same stereotypy..... Z uwagi iż dużo jeżdżę założyłem Gaz 120tkm temu, mam nakulane na 230tkm i głupi byłem że tak późno założyłem. Hondzia jeździ cały czas na pierwotnej instalacji

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#35 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:09, 31.12.2015

po co dotrysk?

Lubryfikacja hmm nie narzekam, wiec dziwia mnie te negatywne opinie.


  • 0

#36 Grzesiek0909

Grzesiek0909
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:evesham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s ex
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:v
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 31.12.2015

Wlasnie w tym co ja ogladam tez Lubryfikacja jest ale to chyba po to zeby wiecej policzyc ;p


  • 0

#37 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 16:26, 31.12.2015

1. Tank made - STANKO
2. System make - STAG ISA2
3. Injectors - OMVL FAST
4. Vaporiser MAGIC JET 111


 

 

z tego co powyżej czytamy:

 

1.zbiornik - STAKO (normalka)

2. sterownik - Stag ISA2 (spoko)

3. wtryskiwacze - OMVL FAST(listwa) - przy odpowiednio wysokim ciśnieniu pewnie da radę 190KM - ale czy to znaczy, że dobre są? trochę lepsze od Valteków - ja bym to zmienił.

4. reduktor Magic III - wg. danych do 250KM wyrobi.

 

 

Ważniejsze kto to montował - wszedłem na stronę warsztatu który podałeś. Trochę biedną mają tą galerię, ale niezbyt mi się to podoba. Jeśli masz, to wrzuć fotki jak w tym Acco się postarali.

 

 

Co do lubryfikacji - nie zaczynajmy znowu tego samego...


  • 0

#38 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:04, 31.12.2015

3. Injectors - OMVL FAST

Wtryski OMVL omijaj jeśli masz taką możliwość. Mam u siebie, ale czekają już na wymianę na Barracudy. Generalnie głośne i niewydajne.


  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#39 Grzesiek0909

Grzesiek0909
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:evesham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s ex
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:v
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:59, 31.12.2015

Zrobie zdjecia jutro po pracy postaram sie podjechac i zrobic kilka fotek. Bo jesli mam te rzeczy do wymiany to bede musial zbijac cene. A jesli nie da rady zbic to poprostu nie wezme .  Koles chce 2 tys F za nia


  • 0

#40 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 18:09, 31.12.2015

do tego tarcze do wymiany i świeci Check? :)

 

nie podoba mi się to...szczerze!


  • 0

#41 Grzesiek0909

Grzesiek0909
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:evesham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s ex
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:v
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:51, 31.12.2015

Nie nic nie swieci auto wyglada bardzo dobrze i 0 problemow. Jezdzi juz na tym gazie 14 000 mill i nic sie nie dzieje ani nic nie swieci. W papierach taki osprzed widnieje wiec chcialem sie zapytac czy to bedzie jezdzilo razem bez problemow ;)


Nie nic nie swieci auto wyglada bardzo dobrze i 0 problemow. Jezdzi juz na tym gazie 14 000 mill i nic sie nie dzieje ani nic nie swieci. W papierach taki osprzed widnieje wiec chcialem sie zapytac czy to bedzie jezdzilo razem bez problemow ;)

Aha jeszcze jedno przez lekko ponad rok nie bylo regulacji w tym gazie. Wiec pytanie :D Brac to auto za te 2.000 albo 1.900F i wymieniac to ? czy raczej sobie darowac ?


Użytkownik Grzesiek0909 edytował ten post 18:25, 31.12.2015

  • 0

#42 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 10:36, 01.01.2016

Co do lubryfikacji - nie zaczynajmy znowu tego samego...

Dotrysk i lubryfikacja są tak potrzebne, jak zającowi dzwonki na jajach (cytując forumowego klasyka ;)  )


  • 0

#43 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:20, 12.05.2016

Też będę zakładał LPG w Neptunie. Dotrysku nie przeżywam - przy automacie i jego obrotach to pewnie rzadko się to załączy. A i tak można to wyłączyć bez problemu przy montażu.

Wtryski będą Barracudy, reduktor drago grande sport do 350km – odpowiednik kme gold.

 

Natomiast ze sterowników dostałem kilka propozycji do wyboru:  AEB mp-48 (elpigaz, alex lub king) ewentualnie lpgtech one, lpgtech 324 lub optima nano.

Jeśli ktoś ma jakieś sugestie ze strony sterownika to fajnie, bo te modele akurat na forum nie są popularne


Użytkownik cysior edytował ten post 11:20, 12.05.2016

  • 0

#44 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:36, 12.05.2016

cysior po co tak wysoko starczy tech224, a jak chcesz z podejściem to tech326OBD może z 50dych więcej jak 324 i baraki te mocniejsze obrobią temat. Na techu masz tą przewagę nad innymi że w pełni obsługiwany jest z apki na andro. I ciągle ją rozwijają324
Z innych alternatywa to Optima.
Tylko Ezw niech dają pod 8 i wzw od klapy a nie od wewnatrz.
Jak masz blisko do Koszalina to moge Ci podać fachowca( na wp) i stroi z Afr!!! ☺( znam go od lat)

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 13:37, 12.05.2016

  • 0

#45 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:34, 12.05.2016

Dzieki za odpowiedz, pojechałeś slangiem a ja laik w temacie LPG ;) mam do wyboru to co wypisałem. Nic wiecej. Chodzi mi o bezawaryjność i zarazem popularność sterownika- tak bym mógł łatwo kogoś potem znaleść w Szczecinie kto to ogarnie bo Koszalin troche daleko
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq