Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

2.2 Ctdi TURBO sie rozlacza , silnik pracuje do 2 tys obrotow

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Provokator

Provokator
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 12:16, 24.11.2015

Witam potrzbuje pomocy z bledami i powazna jak dla mnie usterka auta

Dzisiaj odpalam sobie auto na zimnym i jade do pracy , turbina chodzi jak zawsze ale widze ze koles przede mna sie wlecze wiec wyprzedzam go i co ? Auto dławi sie , rozlaczajac przy ty,m turbine i moge sobie co najwyzej jechac 100-110 na godzine ... Wogole nawet gazujac na sprzegle auto dochodzi do max 2 tys obrotow i nie chce zalaczyc turbo ... Po zgaszeniu auta na dluzsza chwile wszystko dziala ale po czasie gdy chce troche depnac znowu dzieje sie to samo . Po drodze ciagle palila sie kontrolka swiec zarowych

sory za slaba jakosc zdjecia

Dodaje zdjecia sprzed paru miesiecy z korekty wtryskow i bledow

Filtr palwia wymieniany jakies 25 tys km temu w tamtym roku przed zima ... BOSCH zamiennik

 

Parametry turbiny byly naprawde dobre i zreszta ma przejechane dopiero 40 tys km ...

Ktos moze podac mniej wiecej przyczyne ?? Ja stawiam na wtryski ale zeby tak dlawilo ??

 

Parametry na wtryskach

-0.2
1.2
-0.1
-0.6

Po dolaniu czysci wtryskiwacze i przejechaniu 5 tys km

-0.4
1.6
-0.2
-0.8

 

 

Załączone pliki


  • 0

#2 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 13:05, 24.11.2015

nic mi nie mówią te wartości, ale skoro 3 są na minusie a jeden na plusie to chyba padł Ci wtrysk i leje.

Próba przelewowa i będzie 100% pewności.

A to, że dławi to normalny objaw. Tryb awaryjny.

I to, że wchodzi w tryb awaryjny gdy dodajesz gazu to 99% wina wtrysku/ów.


Użytkownik podlez edytował ten post 13:07, 24.11.2015

  • 0

#3 Boguś

Boguś
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Czechowice-Dz.
  • Silnik:1.7
  • Wersja:Civic CTDi Sport
  • KM:101
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:35, 24.11.2015

Dziwne masz numery kodów OBD. Urządzenie jest w stanie odczytać poprawnie błędy aut japońskich i koreańskich? Wydaje mi się że nie! Diagnostyka nowoczesnego silnika z OBD2 wymaga urządzenia umożliwiającego odczyt w protokole ISO 9141-2. Kody są kluczem przy błędach z kobtrolką "check engine"
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq